Modyfikacje - Dziura w momencie obrotowym między 4-6 tyś. obr.
aprilia - 2012-03-25, 18:03 Temat postu: Dziura w momencie obrotowym między 4-6 tyś. obr. Czy u was też występuje delikatna dziura między 4-6 tyś. obrotów ?Czuć że motocykl nie ma tej werwy i po 6 tyś. obrotomierz strzela momentalnie w górę.To nie jest taki spadek że motór mi zwalnia tylko czuć że nie ma przyrostu momentu wraz ze wzrostem obrotów
Maciek - 2012-03-25, 18:34
U mnie nie zauważyłem takiego efektu - ciągnie równo w całym zakresie obrotów.
eterum - 2012-03-25, 18:52
Kamil szukasz dziur w całym. Przejedź się BMW 1200 GS za 80 tyś. i zobacz jak to chodzi. Potem porównaj do Capo za 15 tyś i znikną twoje obawy. Nasze maszynki mają różne dolegliwości ale za tą cenę to wyśmienity motocykl do którego tylko lać i jeździć.
Jak wpadniesz w manię prześladowczą to zrobi Ci się długa lista rzeczy które trzeba poprawić.
U mnie brak jest dziury. Za to spalanie mam spore pomimo ustawień komputera na niskie dawki paliwa. Pogodziłem się ze spalaniem od 6 do 7 litrów bo tyle w końcu podaje instrukcja obsługi.
Spalanie w granicach 5-6 l zrzucam na karb Waszego emeryckiego stylu jazdy lub braku pagórków w okolicy.
Kiedyś w okolicach 4-5 tyś. miałem mocne wibracje motocykla. Samo mu przeszło. Wbrew pozorom łączyłbym to, jak również twoją dziurę z cewkami.
Na amerykańskim forum Capo opisany jest przypadek spalania 9/100 którego przyczyna zniknęła po wymianie "dobrych"cewek. Cuda się dzieją przy tych motorach..
aprilia - 2012-03-25, 19:20
Być może że ta cewka robi robotę,ja tam przeważnie nie trzymam się przy obrotach 5 tyś. ,tylko wyższe nie mogę się nacieszyć tym dźwiękiem silnika jest on naprawdę inny niż wszystkie szczególnie na wyższych obrotach pozostało w nim coś z ścigacza rsv ,dlatego będę musiał zmienić filtr oleju na dłuższy
Dziubek - 2012-03-25, 20:44
aprilia napisał/a: | Czy u was też występuje delikatna dziura między 4-6 tyś. obrotów ? |
U mnie ciagnie rowno. Na starych i na nowych mapach?
B3stia - 2012-03-26, 13:13
Jeśli masz padniętą cewkę i biorąc pod uwagę pojawianie się iskry na świecach co drugą kompresję. To jej brak da tobie spadek mocy i głównie właśnie w tym zakresie.
Zacznij więc od wymiany cewki bo ona da fałszywe wyniki synchro, spalania czy też wibracje i strzały.
|
|
|