Modyfikacje - Podwyższenie zawieszenia w zwykłym capo
aprilia - 2013-01-11, 08:54 Temat postu: Podwyższenie zawieszenia w zwykłym capoDzisiaj założyłem łączniki łączników amortyzatora łączącego z wahaczem i efekt taki, że capo cały stoi o około 4 cm wyżej z przodu też wysunąłem lagi.
Moim zdaniem super teraz się siedzi można więcej nogi wyprostować.
Ani podnóżki bocznej ani centralnej nie trzeba przedłużać!
Jak stawiam na centralną to troszkę wchodzi przednie zawieszenie i troszkę tylne i capo stoi jak szalone na pewno się nie przewróci, a boczna jest więcej przechylony i tyle na pewno się też nie przewróci.
Teraz stoi jak przystało na tak dużego konia a nie jak zgarbiony staruszek
Wieczorem dodam zdjęcia.
[ Dodano: 2013-01-11, 19:34 ]
Tak było normalnie
a tak jest po zmianie:
Może dużej różnicy nie widać, ale jak się wsiadnie to widać tą różnicę.Maciek - 2013-01-11, 20:23 Ciekawe, jak się będzie zachowywał na drodze- szczególnie przy wyższych prędkościach i np na szybkich zakrętach?aprilia - 2013-01-11, 20:30 Będę testował na wiosnę.
Podwyższone zostało identycznie jak w raidzie, a tam chyba normalnie jest nic się nie dzieje.
[ Dodano: 2013-04-12, 08:00 ]
Podwyższenie zwieszenia nie zmieniło właściwości jezdnych jak się prowadził tak się prowadzi i jest troch wyżej bo nogi mam prawie wyprostowane na siedząco do ziemii emotsetung - 2013-07-30, 09:39 Witam
And ??
Testowałeś rozumiem że tak na wyprawie :).
Współczuję pękniętej ramy .
Gratuluję przygody i szczęśliwego powrotu do domu :)
Interesuje mnie podwyższenie zawieszenia z tyłu i z przodu.
Lagi już wysunięte .
Zawieszenie ( sprężyny , płyny ) zmienione na Hyper Pro.
Moto po dużym przeglądzie u Tomka :)
Czas na następny etap .
Apka nadal za niska.
Gdzie zakupiłeś łączniki podwyższające tył ??
Jak się moto sprawowało z podwyższoną zawiechą ??aprilia - 2013-07-30, 10:04 W prowadzeniu nie ma żadnej różnicy, a jest zdecydowanie wyższa.
Dorobiłem te łaczniki nie kupowałem nigdzie.
[ Dodano: 2013-07-30, 11:05 ]
No i wiesz że wielbłąda z niej nie zrobisz, wielbłąd to ktm 950 !emotsetung - 2013-07-30, 10:56 A z jakiego metallllu dorobiłeś ??
Może mogę się podłączyć i zamówić ??
Twoje przeżyły kawał drogi więc sprawdzone i pewne.
A na takich rzeczach nie warto eksperymentować.
Mam 185 wzrostu.
Moto może być wyższe a nawet powinno.
Do tego pójdzie wyższa kanapa jeszcze :) z czasem ale po kolei i po woli .
Wielbłądem być nie musi :) ale Kapciem też nie może :)
Ile masz wzrostu Kamil ??aprilia - 2013-07-30, 12:17 186 i dla mnie ok ale jak by był wyższy byłoby lepiej, ale więcej już nie ma co go podnosić, konstrukcja nie pozwala.emotsetung - 2013-07-30, 13:35 OK
Więc ten sam wzrost.
Tylko nie odpowiedziałeś na moje pytanie w sprawie łączników aprilia - 2013-07-30, 18:13 Wiesz nie mam czasu się z tym bawić.emotsetung - 2013-07-30, 22:23 OK Kamil
Wszystko jasne dzięki za odp. na priva.
Zamawiam vtec - 2013-10-21, 15:17 Kamilu też prosiłbym o odpowiedz na pytanie kolegi , z czego dorbaiałeś??
Moje łączniki od osi śruby do osi mają 10,5 cm - więc to są te wyższe czy normalne? Ktoś mógłby pomierzyć , jak to u Was wygląda?
Dziękijagiel - 2013-10-21, 18:43 czyli masz je już zmienione, Twój kapeć za pewne stoi wyżej niż seria ?
Jeśli tak to już bardziej go nie podnoś, zepsujesz charakterystykę zawieszenia... co do samych płaskowników to u mnie oryginały od RR w opakowaniu z logiem Aprilia kosztują w okolicach 150zł za komplet, ale jak chcecie możecie dorabiać , tylko nie wiem jaki w tym sens
Z resztą niech się Emotsetung wypowie, robiłem mu taką przeróbkę łącznie z wymianą tylnej sprężyny na progresywną, chłopak nie narzekał na efekty vtec - 2013-10-21, 19:19 jagiel, dzięki za odpowiedź.aprilia - 2013-10-21, 19:43 O ile się nie mylę to te płaskowniki trzeba dorobić dłuższe (właśnie na odwrót niż miałoby to być), normalne mają właśnie 10,5, a RR ma równo 13cm od osi do osi
Ja u siebie dorabiałem bo nie wiedziałem jaki będzie efekt, teraz każdemu polecam kupienie z serwisu do RR.jagiel - 2013-10-21, 19:51 różnica między standardem a RR to niespełna 4mm na rozstawie, jak byś dał 3cm to zajebiście by się rozjechała charakterystyka, a zasada jest taka ,że jeśli obniżamy motocykl dajemy dłuższe płaskowniki , podnosimy, krótsze, cała filozofia