To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - Filtr Powietrza

wasyl - 2013-02-04, 13:22
Temat postu: Filtr Powietrza
Gdzie się znajduję filtr powietrza ? :oops:
Capo - 2013-02-04, 13:34

Pod zbiornikiem paliwa.
wasyl - 2013-02-04, 13:44

aa jednak ! masakra kupe roboty
Karpik - 2013-02-04, 14:12

wasyl napisał/a:
aa jednak ! masakra kupe roboty

Tylko tak sie wydaje :)
Zbiornik da sie podnieść bez ściągania owiewek.
Po kilkunastu akcjach podnoszenia nie zajmuje mi to więcej niz 5 min :-D

wasyl - 2013-02-04, 14:13

ale pewnie w 2 osoby :roll:
vtec - 2013-02-04, 14:39

samemu też idzie szybko , aczkolwiek - rzeczywiście wygodniej i sprawniej robi się to w dwójkę.

[ Dodano: 2013-02-04, 14:40 ]
jak już odkręcisz wszystkie śrubki wchodzące w bak , luzujesz go tam pod kanapą - lekko unosisz, odłączasz złączki (2x) oraz 1 kostkę i heja do góry.

Anonymous - 2013-02-04, 19:44

I jeszcze przewody przelewowe :-P
jagiel - 2013-02-04, 21:53

jak zatankowałeś pełny garnek to pomoc drugiej osoby może się przydać :-)

[ Dodano: 2013-02-04, 21:55 ]
A przewody przelewowe to najlepiej wydobyć, poluźnić przy wysprzęgliku i wyjąć je razem ze zbiornikiem, nie odpinać ich od zbiornika, przynajmniej ja tak robię.

Karpik - 2013-02-04, 22:38

wasyl napisał/a:
ale pewnie w 2 osoby :roll:

Zawsze robie sam, ale zawsze z uwagi na planowane grzebanie mam pusto w baku.

jagiel napisał/a:
A przewody przelewowe to najlepiej wydobyć, poluźnić przy wysprzęgliku i wyjąć je razem ze zbiornikiem, nie odpinać ich od zbiornika, przynajmniej ja tak robię.


podzielam, tez tak robię :)

aprilia - 2013-02-05, 11:06

Musi być mało paliwa, a przewody zawsze odpinam, czemu boicie się je odpinać? ;-)
Karpik - 2013-02-05, 15:44

aprilia napisał/a:
Musi być mało paliwa, a przewody zawsze odpinam, czemu boicie się je odpinać?

Nie boimy :) po prostu tak jest nam wygodniej :)

vtec - 2013-02-05, 16:28

już widzę jak je przetykacie na swoje miejsce przy składaniu :mrgreen:
jagiel - 2013-02-05, 22:23

ja to ogólnie boję się Caponordów :lol: w szczególności wymiany żarówki postojowej przedniej lampy, dziś to robiłem w motocyklu klienta i doszedłem do wniosku że muszę zatrudnić azjatyckiego praktykanta z małymi rączkami :-D
aprilia - 2013-02-06, 08:18

Ja tam się roboty nie boję tylko później klientowi może się czapka podnieść jak usłyszy cenę za wymianę żarówki :lol:

Nie chwaląc się będę robił projekt BMW.Silnik 5.0 v12 rozbieram, drugi 5.4 v12 rozbieram składam 5.4 na podzespołach 5.0, wkładam chip potrzebny jest do przesunięcia odcinki na 6000obr/min. i zobaczymy co z tego wyjdzie ma się pojawić w prędkości max. 3 z przodu :lol:

wasyl - 2013-02-08, 13:18

jagiel napisał/a:
ja to ogólnie boję się Caponordów :lol: w szczególności wymiany żarówki postojowej przedniej lampy, dziś to robiłem w motocyklu klienta i doszedłem do wniosku że muszę zatrudnić azjatyckiego praktykanta z małymi rączkami :-D

No powiem ci że bez odkręcania innych elementów ciężko jest to zrobić,,, ja poległem



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group