Mechanika - Filtr Powietrza
wasyl - 2013-02-04, 13:22 Temat postu: Filtr Powietrza Gdzie się znajduję filtr powietrza ?
Capo - 2013-02-04, 13:34
Pod zbiornikiem paliwa.
wasyl - 2013-02-04, 13:44
aa jednak ! masakra kupe roboty
Karpik - 2013-02-04, 14:12
wasyl napisał/a: | aa jednak ! masakra kupe roboty |
Tylko tak sie wydaje :)
Zbiornik da sie podnieść bez ściągania owiewek.
Po kilkunastu akcjach podnoszenia nie zajmuje mi to więcej niz 5 min
wasyl - 2013-02-04, 14:13
ale pewnie w 2 osoby
vtec - 2013-02-04, 14:39
samemu też idzie szybko , aczkolwiek - rzeczywiście wygodniej i sprawniej robi się to w dwójkę.
[ Dodano: 2013-02-04, 14:40 ]
jak już odkręcisz wszystkie śrubki wchodzące w bak , luzujesz go tam pod kanapą - lekko unosisz, odłączasz złączki (2x) oraz 1 kostkę i heja do góry.
Anonymous - 2013-02-04, 19:44
I jeszcze przewody przelewowe
jagiel - 2013-02-04, 21:53
jak zatankowałeś pełny garnek to pomoc drugiej osoby może się przydać
[ Dodano: 2013-02-04, 21:55 ]
A przewody przelewowe to najlepiej wydobyć, poluźnić przy wysprzęgliku i wyjąć je razem ze zbiornikiem, nie odpinać ich od zbiornika, przynajmniej ja tak robię.
Karpik - 2013-02-04, 22:38
wasyl napisał/a: | ale pewnie w 2 osoby |
Zawsze robie sam, ale zawsze z uwagi na planowane grzebanie mam pusto w baku.
jagiel napisał/a: | A przewody przelewowe to najlepiej wydobyć, poluźnić przy wysprzęgliku i wyjąć je razem ze zbiornikiem, nie odpinać ich od zbiornika, przynajmniej ja tak robię. |
podzielam, tez tak robię :)
aprilia - 2013-02-05, 11:06
Musi być mało paliwa, a przewody zawsze odpinam, czemu boicie się je odpinać?
Karpik - 2013-02-05, 15:44
aprilia napisał/a: | Musi być mało paliwa, a przewody zawsze odpinam, czemu boicie się je odpinać? |
Nie boimy :) po prostu tak jest nam wygodniej :)
vtec - 2013-02-05, 16:28
już widzę jak je przetykacie na swoje miejsce przy składaniu
jagiel - 2013-02-05, 22:23
ja to ogólnie boję się Caponordów w szczególności wymiany żarówki postojowej przedniej lampy, dziś to robiłem w motocyklu klienta i doszedłem do wniosku że muszę zatrudnić azjatyckiego praktykanta z małymi rączkami
aprilia - 2013-02-06, 08:18
Ja tam się roboty nie boję tylko później klientowi może się czapka podnieść jak usłyszy cenę za wymianę żarówki
Nie chwaląc się będę robił projekt BMW.Silnik 5.0 v12 rozbieram, drugi 5.4 v12 rozbieram składam 5.4 na podzespołach 5.0, wkładam chip potrzebny jest do przesunięcia odcinki na 6000obr/min. i zobaczymy co z tego wyjdzie ma się pojawić w prędkości max. 3 z przodu
wasyl - 2013-02-08, 13:18
jagiel napisał/a: | ja to ogólnie boję się Caponordów w szczególności wymiany żarówki postojowej przedniej lampy, dziś to robiłem w motocyklu klienta i doszedłem do wniosku że muszę zatrudnić azjatyckiego praktykanta z małymi rączkami |
No powiem ci że bez odkręcania innych elementów ciężko jest to zrobić,,, ja poległem
|
|
|