To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - Problem z Aprilką .Zgasła podczas jazdy . Efi -1

samael88 - 2017-08-29, 16:53
Temat postu: Problem z Aprilką .Zgasła podczas jazdy . Efi -1
Witam . Mam problem ze swoją aprilką etv 1000 . Wracając z Karpacza zgasła nagle w czasie jazdy . Jedyny błąd jaki się wyświetla to efi -1 co podobno oznacza brak prądu . Brak iskry na świecy . Gdzie szukać przyczyny . ? Bardzo proszę o pomoc .
gigas - 2017-08-29, 17:47

cześć a może byś się tak najpierw przywitał :)?
poszukaj na forum poczytaj znajdziesz na pewno ---- posprawdzaj aku, reg, cewki bezpieczniki itd...pomierz jaki masz prad ... może uzwojenie się przepaliło ( ale to i tak odpałiłbyś moto) - obstawiam reg. posprawdzaj masy itd...
a przede wszystkim się PRZYWITAJ w powitalni :PPPP

fakir - 2017-08-29, 18:18

kliknij czerwony guziczek i sprawdź wtedy jaki będzie błąd :-)

Podobno

Witaj

samael88 - 2017-08-29, 18:53

gigas napisał/a:
cześć a może byś się tak najpierw przywitał :)?
poszukaj na forum poczytaj znajdziesz na pewno ---- posprawdzaj aku, reg, cewki bezpieczniki itd...pomierz jaki masz prad ... może uzwojenie się przepaliło ( ale to i tak odpałiłbyś moto) - obstawiam reg. posprawdzaj masy itd...
a przede wszystkim się PRZYWITAJ w powitalni :PPPP


Przepraszam mój błąd . Witam wszystkich . W powitalni też już przywitanie napisane . Wydaję mi się że przy regulatorze nie było by tylko ładowania a moto by palił . Jak jest inaczej proszę mnie poprawić . Rozrusznik normalnie kręci . Iskry brak i nie słyszę pompy paliwa . Oczywiście guziczek wciśnięty

Anonymous - 2017-08-29, 19:10

samael88 napisał/a:
Wydaję mi się że przy regulatorze nie było by tylko ładowania a moto by palił

Ale tylko do czasu, bo przecież skądś(z jakiegoś źródła) ta iska musi się wziąć ;)

RESPIRATOR - 2017-08-29, 20:34

Ja bym stawiał na przekaźniki zapłonu i pompy paliwa. To te dwa z czterech pod kanapą, takie płaskie.
fakir - 2017-08-29, 21:24

RESPIRATOR napisał/a:
Ja bym stawiał na przekaźniki zapłonu i pompy paliwa. To te dwa z czterech pod kanapą, takie płaskie.


Jacku kurcze .... a już miałem nadzieję że dowiem się coś więcej o kodzie błędu -1

janciovodnik - 2017-08-29, 21:28

Mi kiedyś w Bieszczadach wyskoczył EFI -1 w związku z luźnymi klemami na aku ;P
jagiel - 2017-08-29, 21:31

Jeśli nie masz iskry i nie włącza się pompa paliwa to sprawdź czujnik bocznej nóżki. Kapcie nie psują się tak na hura, one w ogóle się nie psują :))
fakir - 2017-08-29, 21:35

janciovodnik napisał/a:
Mi kiedyś w Bieszczadach wyskoczył EFI -1 w związku z luźnymi klemami na aku ;P


Janku proszę Cię .....

kristof_if - 2017-08-30, 05:02

czujnik bocznej stopki
Mnie też tak nawalił pękł podczas otwierania stopki i byłem zdziwiony Capo do momentu postoju i otwarcia stopki jechało jak marzenie po postoju kilka minut zaczęło gasnąć najpierw na wyższych obrotach (chyba od wibracji silnika był brak kontaktu)a potem zgasło ale po obejrzeniu i sprawdzeniu czujnika wyszło.

samael88 - 2017-08-31, 13:11

Moto poszło do mechanika. Po oględzinach ma założone cewki od Renault scenic ale nie wiem czy to powód.
Mam drugie pytanie. Motor podczas jazdy wydaje świst z silnika. Najbardziej słyszalny podczas hamowania silnikiem. Oczywiście tak było jak jeździł. Czy to normalne?

jagiel - 2017-08-31, 13:19

Jak poszło do mechanika to niech oceni pracę silnika, kto zweryfikuje to bez jazdy ?
Sumik - 2017-09-09, 00:05

Po opisanych objawach, obstawiałem przekaźnik pompy paliwa, ale w moim przypadku rozrusznik nie kręcił. Przy stopce raczej też rozrusznik nie kręci. Miałem problem z czujnikiem stopki, ale wyłącznie na biegu. Na luzie pompa dawała znać i odpalał. Jeszcze jeden temat można poruszyć, że kod -1 i 1 to nie błąd, tylko fakt czy pompa ma zasilanie. Tak z moich obserwacji.
KKK - 2017-09-09, 05:50

Kolego dobrze zaobserwowałeś , było już o tym pisane.
To że nie odpalał na biegu to jeszcze czujnik przy klamce sprzęgła mógł niedomagać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group