Mechanika - Problem z Aprilką .Zgasła podczas jazdy . Efi -1
samael88 - 2017-08-29, 16:53 Temat postu: Problem z Aprilką .Zgasła podczas jazdy . Efi -1Witam . Mam problem ze swoją aprilką etv 1000 . Wracając z Karpacza zgasła nagle w czasie jazdy . Jedyny błąd jaki się wyświetla to efi -1 co podobno oznacza brak prądu . Brak iskry na świecy . Gdzie szukać przyczyny . ? Bardzo proszę o pomoc .gigas - 2017-08-29, 17:47 cześć a może byś się tak najpierw przywitał :)?
poszukaj na forum poczytaj znajdziesz na pewno ---- posprawdzaj aku, reg, cewki bezpieczniki itd...pomierz jaki masz prad ... może uzwojenie się przepaliło ( ale to i tak odpałiłbyś moto) - obstawiam reg. posprawdzaj masy itd...
a przede wszystkim się PRZYWITAJ w powitalni :PPPPfakir - 2017-08-29, 18:18 kliknij czerwony guziczek i sprawdź wtedy jaki będzie błąd
Podobno
Witajsamael88 - 2017-08-29, 18:53
gigas napisał/a:
cześć a może byś się tak najpierw przywitał :)?
poszukaj na forum poczytaj znajdziesz na pewno ---- posprawdzaj aku, reg, cewki bezpieczniki itd...pomierz jaki masz prad ... może uzwojenie się przepaliło ( ale to i tak odpałiłbyś moto) - obstawiam reg. posprawdzaj masy itd...
a przede wszystkim się PRZYWITAJ w powitalni :PPPP
Przepraszam mój błąd . Witam wszystkich . W powitalni też już przywitanie napisane . Wydaję mi się że przy regulatorze nie było by tylko ładowania a moto by palił . Jak jest inaczej proszę mnie poprawić . Rozrusznik normalnie kręci . Iskry brak i nie słyszę pompy paliwa . Oczywiście guziczek wciśniętyAnonymous - 2017-08-29, 19:10
samael88 napisał/a:
Wydaję mi się że przy regulatorze nie było by tylko ładowania a moto by palił
Ale tylko do czasu, bo przecież skądś(z jakiegoś źródła) ta iska musi się wziąć ;)RESPIRATOR - 2017-08-29, 20:34 Ja bym stawiał na przekaźniki zapłonu i pompy paliwa. To te dwa z czterech pod kanapą, takie płaskie.fakir - 2017-08-29, 21:24
RESPIRATOR napisał/a:
Ja bym stawiał na przekaźniki zapłonu i pompy paliwa. To te dwa z czterech pod kanapą, takie płaskie.
Jacku kurcze .... a już miałem nadzieję że dowiem się coś więcej o kodzie błędu -1janciovodnik - 2017-08-29, 21:28 Mi kiedyś w Bieszczadach wyskoczył EFI -1 w związku z luźnymi klemami na aku ;Pjagiel - 2017-08-29, 21:31 Jeśli nie masz iskry i nie włącza się pompa paliwa to sprawdź czujnik bocznej nóżki. Kapcie nie psują się tak na hura, one w ogóle się nie psują :))fakir - 2017-08-29, 21:35
janciovodnik napisał/a:
Mi kiedyś w Bieszczadach wyskoczył EFI -1 w związku z luźnymi klemami na aku ;P
Janku proszę Cię .....kristof_if - 2017-08-30, 05:02 czujnik bocznej stopki
Mnie też tak nawalił pękł podczas otwierania stopki i byłem zdziwiony Capo do momentu postoju i otwarcia stopki jechało jak marzenie po postoju kilka minut zaczęło gasnąć najpierw na wyższych obrotach (chyba od wibracji silnika był brak kontaktu)a potem zgasło ale po obejrzeniu i sprawdzeniu czujnika wyszło.samael88 - 2017-08-31, 13:11 Moto poszło do mechanika. Po oględzinach ma założone cewki od Renault scenic ale nie wiem czy to powód.
Mam drugie pytanie. Motor podczas jazdy wydaje świst z silnika. Najbardziej słyszalny podczas hamowania silnikiem. Oczywiście tak było jak jeździł. Czy to normalne?jagiel - 2017-08-31, 13:19 Jak poszło do mechanika to niech oceni pracę silnika, kto zweryfikuje to bez jazdy ?Sumik - 2017-09-09, 00:05 Po opisanych objawach, obstawiałem przekaźnik pompy paliwa, ale w moim przypadku rozrusznik nie kręcił. Przy stopce raczej też rozrusznik nie kręci. Miałem problem z czujnikiem stopki, ale wyłącznie na biegu. Na luzie pompa dawała znać i odpalał. Jeszcze jeden temat można poruszyć, że kod -1 i 1 to nie błąd, tylko fakt czy pompa ma zasilanie. Tak z moich obserwacji.KKK - 2017-09-09, 05:50 Kolego dobrze zaobserwowałeś , było już o tym pisane.
To że nie odpalał na biegu to jeszcze czujnik przy klamce sprzęgła mógł niedomagać.