To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Dodatkowy kabel ladowania miedzy regulatorem a akumulatorem

Dziubek - 2010-05-15, 13:18
Temat postu: Dodatkowy kabel ladowania miedzy regulatorem a akumulatorem
Nie polecam tego rozwiazania. Wlasnie spali mi sie regulator napiecia.
(po paru miesiacach uzytkowania)

Na poczatku bylo ok, ale powoli widzialem jak napiecie spada.
tzn. po wlaczeniu dlugich swiatel po paru sekundach swiatla ciut przysiadaly.
lub przy wlaczonych swiatlach i wlaczanym kierunku na luzie kontrolka od luzu przygasala

Mechanik wymienil na nowy i rozprul cala wiazke, przebadal kable, obcial kancowki.
Zalutowal kable i zacisnal nowe koncowki i teraz ladowanie jest ok.

eterum - 2010-05-15, 18:43

U mnie też padł regulator. Miałem zrobiony taki sam patent z dodatkowym kablem.
Skoro jednak większość użytkowników stosuje ten pomysł z powodzeniem to może jest jeszcze jakiś inny powód.

Jerzyk - 2010-05-17, 20:04

Dziubek!, regulator nie padł Ci z powodu przewodu z regulatora do akumulatora (teoria spiskowa), tylko dlatego, że one zwyczajnie padają. To włoska technologia i ona tak ma w elektryce, że jest wadliwa bardziej niż japonia. Regulatory padają w samochodach notorycznie i nie ma co szukać przyczyny. Przewód do akumulatora załatwia problem spadków napięcia na badziewnych połączeniach, kostkach, które to prawdopodobnie przyczyniają się do padania regulatorów (iskrzenie, wydzielanie ciepła itp), obchodzi je skrótem i nic już nie zmieni jeśli regulator już zaczyna padać. W moim Capo jak dodam gazu światło przygasa, napięcie do 13,2V spada, zrobiłem przewód, oczywiście już nie pomaga, pewnie w niedługim czasie też regulator poleci. Takie życie...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group