aprilia - 2013-07-17, 15:45 Katalizatory masz na kolankach między tłumikiem a łączeniem kolektora.
Jeżeli masz zgrubienie pod słonką obok podnóżki pasażera t masz katalizatory.
Powinno się mierzyć na kolankach tam gdzie są te małe śrubki, ale kto by się w to bawił, na tłumikach przy końcu wskazanie CO jest zawsze wyższe na oryginalnych tłumikach a na przelotówkach porównywalne jak na kolankach.radekch - 2013-07-17, 17:38 zgrubień nie mam na pewno, w ogole osłony tłumików w czarnym kolorze tak jak by od starszego modelu. Wiec jesli bede spaliny mierzył w tłumiku to na ile mniej więcej ustawic CO ???ok 3% ???aprilia - 2013-07-17, 18:26 Nie chodzi mi o osłony tłumików tylko osłony kolanek wydechowych te srebrne w tym miejscu jak masz katy to masz zgrubienie, jaki masz rocznik motocykla?
Na minimum 3% COradekch - 2013-07-17, 23:18 Tak wiem, ze chodzi Tobie o zgrubienia przed tłumikiem. Rocznik 2005 i katalizatorów nie ma (bynajmniej kolanko od samej głowicy do początku tłumika ma taki sam przekrój). I jeszcze jedno Long Term Fuel Trim czy wiadomo na jaką wartość to ustawic?????jagiel - 2013-07-17, 23:51 a masz jakiś problem z motocyklem ,że już chcesz zmieniać, kręcić, przekręcać ? radekch - 2013-07-18, 00:14 już doczytałem ze przy mapach catfisha ltft niby powinno być ustawione na 4,2 i pozniej powinno sie regulowac iftaprilia - 2013-07-18, 08:14 Nigdy nie miałem do czynienia z ltft więc ci nie powiem na ile ma być ustawione, lecz na pewno nie na 4.2 i tyle bo tak piszą, w każdym motocyklu będzie to inna wartość.Dudley - 2013-08-21, 22:38 Może się komuś przyda, i uchroni przed rozkręceniem motocykla . Wybieram się na słowację więc robię z rana test moto, czy wszystko dokręcone, płyny, światełka itp. No i d..a, zapala się choinka. Stop uruchamia, pozycję i na odwrót, zapalasz światła i świecą się światła stopu. Następuje sprawdzenie masy, rozkręcenie motonoga i odpinanie kostek stopu przedniego i tylnego, sprawdzanie bezpieczników i przekaźników, wypięcie kostek pod przednią owiewką, przegląd kabelków z nadzieją że znajdę jakiś przetarty ale bez rezultatu, Wychodzi na to że z wyjazdu nici. I nagłe olśnienie, miejsce w którym oba obwody się łączą i funkcjonują jako jedno urządzenie to żarówka tylnego światła. Tak też było, jedna z żarówek była wadliwa i połączyła obwód oświetlenia z obwodem sygnalizacji stopu. Czy spotkaliście się z takim przypadkiem?Karpik - 2013-08-22, 06:07 Z takim nie, ale u mnie kiedyś też stop świecil cały czas a przyczyna była klamka lekko dotykają a handbara vtec - 2013-10-06, 23:58 radekch, miło było poznać osobiście! :)
apropo kaprysów - dzisiaj mi się zawiesił przekaźnik rozrusznika :D chyba czas na niego, wytrzymał sezon!Karpik - 2013-10-07, 11:14 Zdecydowanie czas na przekaźnikradekch - 2013-10-10, 20:29 pozdrawiam również vtec-a myśle ze zobaczymy sie w niedziele w Lesznie i bedzie wiecej czasu na bliższe poznanievtec - 2013-10-10, 21:57 radekch, dokładnie...w Lesznie będę.Lukasz_fa - 2014-03-18, 19:49 Noooormalnie kocham kapiszona :)
A więc tak parę łądnych dni poświęciłem na odpicowanie mojej bryki, nowy napęd , klocki, świece, wszystkie płyny. Następnie kontrola zaworów, demontaż i czyszczenie przepustnicy, Wymiana wszystkich przewodów pod bakiem, wymiana na nowe przewodów paliwowych, i dużo dużo więcej prac. I teraz najlepsze trza poskładać i odpalić ;/, I zonkkkk po odpaleniu moto pochodzi parę sekund max 10 po czym gaśnie. I tak za każdym odpaleniem .
I co to może być ???? Przeszukałem forum aprilii i jedyne co znalazłem to może zwieszony czujnik "fall start" czy jakoś tak. Dziś już nie chciało mi się do tego zajrzeć jutro obadam temat , ale Macie pomysły co to może być innego ???
Pozdrawiam ŁukaszKarpik - 2014-03-19, 11:25 Też tak miałem po złozeniu
Łapała wysokie obroty jakby była na sssaniu i po chwili gasła.
Sprawć czy podłączyłeś kabel od silniczka krokowego (chyba). Ten który podpina sie przy airboxsie z lewej strony. U mnie to było to