jagiel - 2015-01-15, 16:33 no ja na brak zajęć przy motocyklach , skuterach itp nie narzekam :)) ale milo wspominam czasy kiedy aż ciągnęło mnie do garażu żeby tylko podłubać, wyczyścić, wypić browara w towarzystwie włoszki .... a teraz zmęczenie daje o sobie znać nooo i brak czasu ... :(tosiek - 2015-01-19, 10:28 Jak komuś przeszkadza wyświetlacz to można zamontować sobie diodę, która kolorami pokazuje napięcie, nawet widziałem na Allegro coś takiego.
całkiem sprytne urządzonko..:)
cena nieco kosmiczna jak za "woltowskaźnik" .. ale ideologicznie super!!! :)tosiek - 2015-01-19, 16:38 Na Allegro widziałem po 10 zł czy coś takiegojagiel - 2015-01-19, 19:49 Jaras miał coś takiego w kapciu , dioda , która zmieniała kolor podczas spadku napięcia oraz wyświetlacz...tosiek - 2015-01-20, 07:51 No jest jeszcze taki patent - voltomierz wbudowany w obrotomierz, który podaje jakie jest napięcie w momencie włączenia zapłonu - widać to na filmiku
http://moto-abruzzo.com/2...d-12-months-on/jagiel - 2015-01-20, 09:44 Abruzzo to nieprzeciętny gość , szkoda ,że z tak daleka, istna kopalnia wiedzy w tematyce kapci... popatrzcie co robi ze swoją RR , jakie informacje ma na stronie, schematy, przekroje itd .... mocarz :)tosiek - 2015-01-20, 10:34 Nie no gigant ale to też pokazuje jak Capo czy też Aprilia jest wdzięcznym sprzętem do modyfikacji :)sosnos - 2015-01-20, 11:29 hej,
przejrzałem stronę, naprawdę kozak, ciekawe rozwiązanie regulatora napięcia i wogóle umieszczenie go po prawej stronie u dołu GrzeTom - 2015-01-22, 21:03
sosnos napisał/a:
hej,
przejrzałem stronę, naprawdę kozak, ciekawe rozwiązanie regulatora napięcia i w ogóle umieszczenie go po prawej stronie u dołu
IMO akurat dziwne miejsce.. przy glebie masz szanse go skosić ;-] a poza tym "psuje linie"..:)
Już zdecydowanie lepiej wygląda to w ex JARASA Capo.. gdzie umieszczony był z przodu przed chłodnicą.. tam gdzie ja mam teraz LEDy...:)jagiel - 2015-01-22, 21:11 wrzucił go w takim miejscu ponieważ nie miał jak wcisnąć wtyczek w oryginalnym miejscu....:) tak sobie dumam bo ten regulator który on zamontował mało się nagrzewa... inna technologia..robert1973 - 2015-01-23, 18:53 i cena też.... 130$ :Dtosiek - 2015-02-22, 20:01 Efekt końcowy po zamontowaniu
ciekawi mnie dlaczego wyłącza się później a nie od razu po przekręceniu kluczyka ?tosiek - 2015-02-22, 20:09 Bo tak działa ten przekaźnik pod który się wpiąłem I tam widać spadek napięcia do ~13V to jest w momencie naciśnięcia klamki hamulca - jak dla mnie za duży ten spadek więc przeglądnę instalację stopu :)