To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Halogeny

Martinezz - 2017-04-28, 11:15

mam i ja ten "szajs" - no zobaczymy. Trwają prace przygotowawcze - uszczelnianie, podklejanie...
KKK - 2017-04-28, 17:11

Będę robił takie jak Antol z transalpiarni,graty zakupione,obudowy wytoczone tylko pomalować i składać
http://forum.transalpclub...=ledy&start=100

gigas - 2017-04-29, 09:53

Krzysiek fajne :) - ja to bym się zastanawiał czy wogóle malować bo alu fajny kolor - taki surowy natomiast z doświadczenia wiem że po jakimś czasie "śniedzieje" i robi się nie ciekawy
KKK - 2017-04-29, 19:28

Dokładnie,teraz jest ładne ale trzeba będzie czymś prysnąć.
fakir - 2017-04-29, 20:28

Krzyś a może pomyśl o anodzie na ładny kolorek ....
KKK - 2017-04-29, 21:16

Wziąłem to pod uwagę,muszę poszperać czy to ktoś wykonuje w moich okolicach.
janciovodnik - 2017-04-29, 22:19

Krzysiu... jak tak dalej pójdzie to załozysz fabrykę "Halogeny Capo Hand Made" :P
KKK - 2017-04-30, 09:12

Janku kto by to chciał kupować,jak już teraz mnie to wyszło 600 PLN a jeszcze trzeba pomalować i poskładać,polutować i takie tam.
RESPIRATOR - 2017-04-30, 09:15

Krzysiu to już zajebiste Touratechy by były za to. To taka widzę sztuka dla sztuki Ci wyszła.
KKK - 2017-04-30, 12:45

RESPIRATOR napisał/a:
Krzysiu to już zajebiste Touratechy by były za to. To taka widzę sztuka dla sztuki Ci wyszła.


No niby tak ale zawsze jest ale....

Ponadto takie są tylko 4 komplety w PL :mrgreen:

Martinezz - 2018-02-21, 00:45

no tak - człowiek się zaniedbał... muszę od nowa instalację robić pod "halogeny" (na przeglądzie robią za przeciwmgielne) bo coś mnie denerwuje...
No i teraz pytanie - co sądzicie o takiej instalacji?
(sorry za lipny rysunek ale na szybko machałem)...
P1; P2 - przełaczniki
G1; G2 - gnazda ładowania

nie rysowałęm bezpiecznika - bo zapomniałem ale będzie na plusie za aku od razu.

GrzeTom - 2018-02-21, 08:24

Martinezz napisał/a:
no tak - człowiek się zaniedbał... muszę od nowa instalację robić pod .

Jest Ok..
Rozumiem że gniazdka jako dodatkowe , gdzieś na kierze pod navi etc....
bo w sumie warto mieć 1 bezpośrednio z aku ( ale to pod siodłem takie jest , jeśli działa u ciebie ).
Poza tym.. sugeruje byś przy okazji zrobił sobie dobrą masę w przedniej części motocykla :)
U mnie napięcie podniosło się o prawie 0,5 V na kierze :)

Wojtaq - 2018-02-21, 08:51

No, schemat połączeń poprawny tylko... po co dwa łączniki P1, P2? Czyżbyś przewidywał zapalanie świateł w różnych kombinacjach np. lewe lub prawe, albo oba na raz? Moim zdaniem wystarczy jeden łącznik, żeby maszyna rozbłysła pełnią blasku :-) Do stacyjki wystarczy jeden przewód z rozgałęzieniem na przekaźniki.
GrzeTom - 2018-02-21, 09:01

Wojtaq napisał/a:
No, schemat połączeń poprawny tylko... po co dwa łączniki P1, P2? Czyżbyś przewidywał zapalanie świateł w różnych kombinacjach np. lewe lub prawe, albo oba na raz? Moim zdaniem wystarczy jeden łącznik, żeby maszyna rozbłysła pełnią blasku :-) Do stacyjki wystarczy jeden przewód z rozgałęzieniem na przekaźniki.

Wojtek. idz po kawe... 2 włącznik jest od gniazdek :)
IMO też sztuka dla sztuki,ale co tam :)
Ja bym dał zamiast P@ bezpośredni plus po stacyjce i jest ok:)
Ale domniemam że ktoś lubi duża ilość pstryczków elektryczków:)

Wojtaq - 2018-02-21, 09:10

Sory gregory, już przejrzałem na oczka kaprawe od przydługiego snu :-D Teraz jest 2x ok! Podczas realizacji pomyśl o ukryciu łącznika zasilającego gniazda, coby np. przypadkowe załączenie przez osoby trzecie nie wywołało nieoczekiwanych skutków. Prawo Murphy'ego działa zawsze i wszędzie! Wydaje się na pozór, że podanie napięcia ze stacyjki załatwi sprawę, ale strzyżonego, bozia strzyże!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group