jagiel - 2012-09-30, 21:39 Kamil jeśli szukasz kostek do Capo to w tym rozmiarze zbytnio nie masz wyboru. Karoo moim zdaniem będzie najlepsze ale miej na uwadze że nie ma opon kostkowych które wytrzymają 20tysi, biorąc pod uwagę moc i wagę Caponorda.aprilia - 2012-10-01, 06:14 Potrzebuję takie oponki przebieg będzie do 20 tyś. nie będzie to sam szuter i błotne tereny tak z 5-7 tyś. będzie offroad. Może pół kostki by dały radę, pomyślę.
[ Dodano: |7 Lis 2012|, o 19:58 ]
Wicher napisał/a:
Conti Trail Attack 23200km i mają się dobrze
90% jazd to full załadunek i pasażerka na tyle.
[ Dodano: |25 Cze 2012|, o 22:07 ]
aprilia napisał/a:
Założyłem dzisiaj na tył conti trail attack,pierwsze wrażenia to super zobaczymy jak szybko poleci przy mojej jeździe
[ Dodano: |11 Maj 2012|, o 20:29 ]
To coś już mogę powiedzieć o oponce Conti Trail Attack,hmm... zużycia to nie ma dużego ale za to jest słaba przyczepność (coś za coś),jeżeli zawieszenie tylne mam ustawione bardziej sportowo to startuję ostro i jak minie 7 tyś. obrotów to jest od razu odcięcie i z tyłu czarny pas z opony po prostu nie trzyma przyczepności ,jeżeli zawieszenie mam normalnie ustawione to tył siadnie przy przyspieszaniu i efekt taki że przód ogląda niebo,natomiast na bokach ma miekką gumę i trzyma się bdb.Teraz tylko zobaczymy ile wytrzyma
Pasowała by kontrola trakcji teraz,bo przy pierwszym razie myślę co się stało sprzęgło siada i się ślizga czy jak,jednego razu wyprzedzałem kolegę i mi powiedział żę został sznit na drodze po mnie i smród, od teraz już nie myślę że coś się dzieje bo to opona się ślizga
Chyba jakieś chińskie podróbki masz założone, albo trochę koloryzujesz
Zerknij no tam u siebie, czy masz produkcję Taiwan czy Germany.
Dziwnie zachowują się te twoje opony, bo przyznam szczerze, że nigdy nie obserwowałem takich zjawisk u siebie, nawet przy takim traktowaniu jak opisujesz powyżej.
Wręcz przeciwnie. Do 10000km opony wykazywały się rewelacyjną przyczepnością.
Na mokrym było bardzo dobrze i granica przyczepności jest bardzo wysoko, co wielokrotnie testowałem do momentu, aż wysadziło mnie z motocykla na pewnym drewnianym mostku i dałem dupie spokój
Powyżej 10000km opony nie są już tak przewidywalne na mokrym, a powyżej 20000km wręcz niebezpieczne.
Na suchym bez zmian, a "rajdowy" start nie sprawia najmniejszych problemów
Co do conti to tył ma teraz 10 tyś. km jest kwadratowa i ma jeszcze niecałe 3 mm bieżnika więc zaskoczony nie jestem tym bardziej że są uślizgi i szybko leci Jak wytrzyma 13 tyś. to będzie malina.
Chyba Szwagier ma założone Trailmaxy TR91, jak się zachowują,jak trzymają i ogólna opinia? bo przód muszę na gwałt zmienić bo zostało 0,3mm bieżnika rocks129 - 2012-12-04, 21:40 wczoraj wyleczylem sie z prob oszczedzania na oponach.od kilku miesiecy jezdze z tym dziadowskim SCHINKO na tyle , wczoraj na zakrecie ,na szczescie przy niewielkiej predkosci opona zsunela sie z rantu. po napompowaniu opona jest cala ,nie traci powietrza ale idzie do smietnika ,nie chcial bym tego przejsc przy wiekszej predkosci. przed zdarzeniem cisnienie w oponie bylo ok.aprilia - 2012-12-05, 08:12 Coś musiało być nie tak, żeby opona się zsunęła z felgi jagiel - 2012-12-05, 10:12 Jak to co , prawdopodobnie przy montażu nie wskoczyła na swoje miejsce. Shinko jest słabą firmą ale nie na tyle aby guma sama spadała z rantu felgi, ja obstawiam niefachowy montaż.aprilia - 2012-12-05, 13:28 Jak nie siadła na swoje miejsce i ktoś wypuścił klienta z tak założoną oponą to prawdziwy fachowiec tylko do niego jeździć
Nie wyobrażam sobie nie popatrzeć czy siedzi dobrze na feldze i wypuścić klienta.
[ Dodano: 2012-12-05, 13:28 ]
Można mu nieźle narobić jak faktycznie nie siedziała na miejscu.rocks129 - 2012-12-05, 14:32 zly montaz raczej odpada, kolo bylo wywazane i zrobilem na tej oponie okolo 8 tys kilometrow. dzisiaj pojezdzilem troche i wszystko jest ok, czekam na dostawe nowej opony bo teraz raczej sie kulam niz jezdze myslac czy nic sie nie stanie.jedyne co zauwazylem przed napompowaniem to to ze opona jest troche za luzna na feldze ,na wewnetrzne ranty wchodzi bez zadnego oporu..aprilia - 2012-12-05, 19:56 Czyli zły montaż na 100% odpada, po prostu dziadowska opona i tyle wymieniaj ją jak najszybciej na markową Dziubek - 2012-12-18, 04:16 Polecam Metzlery Tourance, do tej pory nie mialem z nimi zadnych problemow.
A mam juz na kapciu czwarty komplet.tempest - 2012-12-18, 09:54 Witam
również polecam Metzelery Tourance. Na suchym i na mokrym spisują się dobrze.
Na suchym można się złożyć tak aby szurać obuwiem po ziemi.
Jestem zadowolony także z żywotności- już około 12 kkm a nadal mam trochę bieżnika na oponach.
W suchym terenie (ziemia, kamienie) również bez zarzutu - sprawdzone w Bieszczadach.
Cena również nie powala wiec jest to chyba dobra opona do Capo.
Pozdrawiam
TempestBravo Jasiu - 2012-12-19, 19:47 polecam Dunlopy trailmaxy TR91 - namówiłem na te oponki Szwagra ( fakt że za dużo na nich nie zrobił - z 3 tys km) ale bardzo je chwalił , bardzo dobre prowadzenie i można kłaść motocykl w zakrętach - idzie jak po sznurku, mieszanki dunlopa też się dobrze sprawdzają w deszczu
ja mam z tyłu założonego metzelera tourance i jak dla mnie super opona , przód continental trail attack i po 4 tys km dziwne drgania przenosi na kierownicę - założona nówka opona , żaden leżak, u Maćka przy identycznym przebiegu tez trzepie kierownica przy ok 60 km/h na anakee tego efektu nie było także za conti dziękuję
wydaje mi się Kamil że możesz śmialo założyc te Trailmaxy ,tym bardziej że to jest nowy model w sprzedaży od dwóch sezonów
do Wujowego kapcia założyłem Dunlopy Roadsmarty dwuskładnikowe - opona szosowa ale chłopisko jest zadowolone - wymiata na zakrętach, dobrze trzyma w deszczu a jak trzeba było to po szutrach w Rumuni też pojechałaprilia - 2012-12-19, 19:52 Właśnie założyłem na przód i zobaczymy, tył jeszcze par km zrobi ale niedużo więc też chyba pójdzie trailmax.
Za conti dziekuję nie mają dobrej przyczepności, z tyłu zostają czarne paski na asfalcie podczas przyspieszania Wilk stepowy - 2012-12-21, 21:04
Ciekawe gumy na horyzoncie...
A new concept of Adventure and Enduro On/Off tyres dedicated to off-road expeditions, featuring both off-road traction and on-road stability with an excellent mileage.
- Improved Off -Road traction and handling
- 30% more mileage than its predecessor
- Cutting edge tread design lends to improved performance
- Suitable for both light and heavy Enduro bikes (versatile)
Strona producentaDziubek - 2012-12-22, 22:50 Ciekawe, trzeba będzie wypróbować Krzysiek - 2012-12-27, 11:43 Jest też nowa wersja asfaltowa tourensów od stycznia: