Dudley - 2013-03-11, 14:35 Wymierna korzyść z wymiany czachy na nowy model, to praktycznie brak jakichkolwiek jej uszkodzeń przy lekkich i trochę większych glebach, co w starej standardowo kończyło się klejeniem "uszu" i pulpitu. Ja mam 170cm i poniżej 70kg i niestety na początku miałem problem z manewrowaniem motonogiem, szczególnie mocno obciążonym bagażami Jest taż niewielka różnica w opływie powietrza w okolicach dłoni i przedramion, ale to mogą być wrażenia subiektywne. Wizualna zmiana to rzecz gustu, jak dla mnie na +kiwka67 - 2013-03-11, 17:57 Tak też sadziłem, że zdecydowaie lepiej bedzie się sprawowała nowa "czacha" podczas ew. gleb. Jakoś zniosę wszystkie inne dolegliwości typo wiatr czy tez areodynamika. Moje "uszy" są na wykończeniu :))eterum - 2013-03-13, 12:26 Na poniższym obrazku widać że osłona reflektora (nr 4) jest mocowana do stelaża owiewki. Zagadką jest jednak jak on tam jest zamocowany bo otwory do montażu znajdują się dopiero w modelach po liftingu.
Wilk stepowy - 2013-03-13, 12:34 Zdaje mi się że w starszej wersji trzeba by użyć wiertła.Dudley - 2013-03-15, 14:02 Szczegół nr4 dotyczy wersji po lifcie, w wersji przed liftem nie ma punktów montażowych do osłony reflektora. Przed zmianą czachy na nowy model, osłonę tą miałem przykręconą do wspornika zrobionego z 3mm płaskownika poprowadzonego między dwoma dolnymi punktami mocowania czachy. W dolnej części owiewki trzeba jednak zrobić dwa niewielkie otwory aby przykręcić osłonę do dorobionego wspornika. Z doświadczenia wynika że wspornik w postaci płaskownika jest mało sztywny i lepiej zastosować profil L lub C .