To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - jak obniżyć moto

janciovodnik - 2014-04-03, 14:14

Też o tym myślałem bo jednak nie do końca na całych stopach się podpieram :(
tosiek - 2014-09-08, 17:07

Coś takiego wyrysowałem na podstawie oryginalnych dogbones - są wydłużone o 5mm odwrotnie niż w RR, który ma krótsze dogbones od standardowego kapcia o 5 mm właśnie.

https://drive.google.com/folderview?id=0B6TWUdvycqiKMENEWHhiWnhWWkE&usp=sharing

jagiel - 2014-09-08, 17:44

zestaw obniżający hyperpro, u mnie cena 315zł jak będzie kilku chętnych możemy po negocjować :-)

[ Dodano: 2014-09-08, 17:45 ]
zestaw obniża motocykl o 40mm

tosiek - 2014-09-09, 07:36

Jak wygląda taki zestaw, co zawiera?
jagiel - 2014-09-09, 09:30

http://www.moorespeedraci...wering-kit.html


dwa płaskowniki i odbojnik amora

tosiek - 2014-09-09, 10:07

To trochę drogo, za 50 zł mam to samo, stal SS400 lub SUS304 (AISI304)
robert1973 - 2014-09-17, 21:57

ok fajnie 4 cm w dół Plecak się ucieszy że łatwiej się wsiada, kierownik będzie miał niżej do gleby :) 2-a proste i szybkie pytania
1 co na to geometria moto w zakrętach i nie pytam o "ronda".... bo na Bieszczadach trochę "obrobiłem-przeszlifowalem" boczną stopkę jeżdżąc z Plecaczkiem
2 co do stopki bocznej.... nie będzie moto za "krzywo" stało?
to takie proste pytania bo w sumie te 4cm upiękniło by życie(na kapciu)
ps wójkó Jagielu oponki polecane przez Ciebie ( met next-y w końcu znalazłem kasę na tył) zajebiste....czasami miałem wrażenie że kpią z zasad fizyki

tosiek - 2014-09-18, 09:31

robert1973, jak poskładam Kapcia to dam ci znać jak się zachowuje ale z tego co czytałem to nie powinno mieć to prawie żadnego wpływu. RR jest +4cm od standardowego a chyba przód niczym się nie różni.

PS. Te -4 cm to wynika z mojej matematyki - skoro dogbonsy RR są o 5 mm krótsze i podnoszą Kapcia o 4cm, to jak założę o 5 mm dłuższe to Kapeć powinien siąść 4 cm ;-)

GrzeTom - 2014-09-18, 10:44

tosiek napisał/a:
robert1973,. RR jest +4cm od standardowego a chyba przód niczym się nie różni.


RR ma inna zawiechę z przodu... czy dłuższa, nie wiem Na pewno ma "grubszą" i z regulacja :)

jagiel - 2014-09-18, 12:58

przednia zawiecha jest taka jak w standardowym, różnią się sprężyny i kartridże z uwagi na regulację, no i ma pokrętki ;-)

zmieniając łączniki amortyzatora nie zmienia się geometrii motocykla, ważne aby z obniżeniem tyłu jednocześnie opuścić przód motocykla wysuwając przednie zawieszenie

tosiek - 2014-09-18, 15:13

RR ma regulację przodu? nie wiedziałem...
jagiel - 2014-09-18, 15:17

tak odbicia i dobicia ;-)
robert1973 - 2014-09-18, 15:38

a o ile przód "wypuścić"??? chyba nie o te 4cm?
jagiel - 2014-09-18, 15:46

nie no bez przesady :-) , na lagach są kreski, wypuść np tak aby kreski były nad półką a nie pod i już
GrzeTom - 2014-09-18, 19:28

jagiel napisał/a:
przednia zawiecha jest taka jak w standardowym, różnią się sprężyny i kartridże z uwagi na regulację, no i ma pokrętki ;-)

o widzisz.. a ja byłem przekonany ze "zwykły" niewzwkły Capo ma 48mm, a RR ma 50mm... A tu niespodzianka.:) Człowiek sie cały czas dowiaduje nowego o Capo...:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group