Stiopa - 2017-07-07, 10:51 Czekam z niecierpliwością .janciovodnik - 2017-07-07, 15:19 Toś mnie Jacku zaciekawił :)Stiopa - 2017-07-07, 15:54 Gdybym ja miał to jakoś ogarnąć to poszukałbym jakiegoś przekaźnika instalacyjnego sterowanego 12-toma voltami , z zajebaszczym prądem maksymalnym :).RESPIRATOR - 2017-07-07, 19:34 Właśnie wydaje mi się że coś takiego znalazłam. Mam to już zamontowane i testuje. Na razie zachowuje się wzorowo. Jest to po prostu przekaźnik od sterowania wyciągarką off-road, w moim wypadku od quada bo od samochodowej jest za wielki. Tak po prawdzie to są to 2 przekaźniki zespolone w jednej hermetycznej obudowie. Oczywiście w naszym przypadku wykorzystujemy jedną sekcję, a drugą możemy potraktować jak nasz prywatny przekaźnik zapasowy, bo jak nie daj Boże jeden z nich padnie to przełączamy się na drugi obwód Przekaźnik taki jest przystosowany do pracy ciągłej pod dużym obciążeniem, nie rzadko aż do całkowitego zaniku prądu (zdarza się to często przy wyciąganiu dobrze zassanego sprzętu przeprawowego z porządnego bagna) i mimo tego nie ma prawa się "skleić". Jak dla mnie jest to gwarancja bezawaryjnej pracy w naszych sprzętach, nawet przy słabym akumulatorze. Ja testuję przekaźnik 120 Amperowy wykonany wg indywidualnej specyfikacji mojego kolegi dotyczącej zastosowanych materiałów i technologii wykonania.janciovodnik - 2017-07-07, 19:45 O żesz... Niezły patent :)RESPIRATOR - 2017-07-07, 19:46
[ Dodano: 2017-07-07, 19:56 ]
Tak jak mówiłem wykorzystujemy tylko jedną sekcję, na zdjęciu zaznaczoną czarnym markerem na wierzchołkach konektorówKKK - 2017-07-07, 21:32 Możesz też z tdi 40A podpiąć na próbę.RESPIRATOR - 2017-07-07, 21:51 Krzysiu 40A to chyba trochę za mało.KKK - 2017-07-08, 03:36 Tylko na próbę bo faktycznie musiało by być koło 100 AStiopa - 2017-07-08, 18:06 Mała rzecz a cieszy :)
Klejenie się tych oryginalnych albo od virago nie bardzo mnie dziwi zważywszy na ich konstrukcję . Nie dość , że przerwa między stykami jest maleńka to jeszcze sprężyna , która ma powodować ich rozwarcie jest bardzo słaba .
Mam nadzieję , że Twój patent zda egzamin :) .wnuczek - 2017-07-29, 22:00 siemka
u mnie ostatnio jak w temacie
ale wcześniej była znana zwara wymiana przekaźnika rozrusznika na VIRAGO
trochę pośmigałem na innym aku bo stare padło
potem mnie coś tknęło , pomierzyłem ładowanie a tu ood 11 do prawie 17 V i tak sobie skacze
więc regler
kombinowałem tym co miałem w garażu i padło dzisiaj na regler ,który wyciągnąłem z qada
KYMCO MXU 500 ,jest większy od tego THURMAXA który mi padł , pomiary zrobione ,ładowanie od 13.4 d0 14.6 V
dołożyłem wskaźnik ładowania , który wpiąłem pod ten czarny kabelek co idzie do przekaźnika pompy paliwowej i działa po stacyjce
na razie jest gicio
pojeździmy zobaczymy
zapodaje, bo może się okazać , że będzie hulał i jeszcze może mieć dobrą cenę
a jak wiadomo KYMCO produkuje od dawna części dla hondy wszelkiej maści
trochę ostatnio w qada nawtykałem kasy , tak więc na pewno sprawdzę ile nowy regler
pochłonie kasy ,bo luźniejszy teren na cztery koła też bardzo lubię a nie mam zamiaru
przekładać zależnie od natchnienia na jakość adrenaliny
choć od czwartku WOODSTOCK oczywiście pojadę Kapciem bo to tytanic
na bagaże
może ktoś się wybiera ?
SIEMA jak to tam się mówi janciovodnik - 2017-07-31, 15:11
wnuczek napisał/a:
choć od czwartku WOODSTOCK oczywiście pojadę Kapciem bo to tytanic
na bagaże
może ktoś się wybiera ?
Ja będę ale bez Kapcia, wiozę szpargały 4 luda.
Jakby co mogiem się spotkać :)wnuczek - 2017-08-20, 22:25 siema
regler na razie hula , ale cena nowego
3200 pln. będę dalej kombinowałgigas - 2017-08-21, 17:38
wnuczek napisał/a:
siema
regler na razie hula , ale cena nowego
3200 pln. będę dalej kombinował
wnuczek ile ???? 3200zł za reg.? czy ja dobrze doczytałem....czy zero wskoczyło niespodziewanie jak pisałeś posta....to z czego on jest?robert1973 - 2017-08-21, 19:23