milośnik cap699 - 2016-09-29, 22:03 Jeżeli obniżacie i kochacie dobre winkle na maksa to będzie haczyć mi zdarzało się szlifować te odstojniki przy podsuszkach i to w Bieszczadach na dużej pętliStiopa - 2016-09-30, 05:47
arkglo napisał/a:
I stopień zrobi różnicę, jeśli dzięki temu choć trochę ułatwi się krążenie krwi w nogach. Może na krótkich dystansach tego dyskomfortu nie czuć, ale już podczas dłuższych podróży - przynajmniej w moim przypadku - nie jest przyjemnie w okolicach kolan i muszę nogi rozprostowywać albo jeździć na stojąco, a jakimś gigantem nie jestem.
No ja się zgadzam , że bardziej proste kolana dają większy komfort ale 1 cm to w zasadzie jest chyba pomijalny . Bo jeżeli nie to wystarczy sobie ubrać np. gatki rowerowe z pampersem i już masz 1 cm wyżej . Wiem , że nie w tę stronę bo do góry ale nadal jest to raczej bez znaczenia . A może pomyśleć o czymś takim jak jest w choperach czyli jakby dodatkowych "podnóżkach" bardziej z przodu ? Oczywiście nie ma wtedy możliwości obsługi wajchy zmiany biegów i hamulca ale do długich przelotów może by się sprawdziło . Wystarczyłyby jakieś krótkie, wystające elementy żeby buty oprzeć . Chyba , że się zagalopowałem... .elefant - 2016-09-30, 06:37 tak a zamiast tylnego kufra załóżmy wałek z frędzelkami......zdecydowanie moim zdaniem się zagalopowałeś :)))))))))))Stiopa - 2016-09-30, 07:25 No wiem , wiem .
Ale taki sam efekt jak obniżenie podnóżków o 1 cm da przesunięcie butów na nich maksymalnie do przodu i oparcie piętami . No to może przesunąć je trochę do przodu i wydłużyć wajchy od hamulca i zmiany biegów ?janciovodnik - 2016-09-30, 07:32 Ja bym polecał jeszcze dołożyć odstające gmole w kolorze armatury i tzw. spacerówki w dwóch poziomach :P
Oczywiście wszystko polerowane i błyszczące się jak psa jaja po glancowaniu :)Anonymous - 2016-09-30, 15:56 Ja walczę o każdy centymetr i stopień, tym bardziej, że w Kapciu fabryczna pozycja dla mnie jest tragiczna i nie do przyjęcia. Moje kolana nie radzą sobie z takim ugięciem na dłuższą metę. Druga sprawa to lepsze oparcie nóg na szerszych i dłuższych KTMowych podnóżkach. Fabryczne Aprilii są maciupkie. Z chęcią zmieniłbym również dźwignię hamulca, bo już nie raz i nie dwa ześlizgnął mi się z niej but, jak było mokro.
PS. o uniwersalnych składanych ogumowanych podnóżkach zamocowanych do gmoli też myślałem. Zdarza mi się podczas jazdy wyciągnąć girę girę na gmolu dla rozprostowania.
U mnie funkcjonalność stoi na pierwszym miejscu. Prezencja to sprawa drugorzędna.
[ Dodano: 2016-10-17, 11:58 ]
Nowy pomysł. Cięcie i spawanie.
http://candiedfrogsmonolo...ootpegs-on.html http://advrider.com/index...ootpegs.483450/tomekz - 2017-03-04, 21:44 Dziś założyłem te szersze podnóżki od KTM. Chwilę polatałem po asfalcie i szutrach.
Dla mnie komfort na stojąco i siedząco jest teraz dużo wyższy.
Żeby je zamontować trzeba tylko trochę podnóżki przeszlifować w miejscu mocowania.RESPIRATOR - 2017-03-04, 21:47 tomekz a co ze sprężyną ?tomekz - 2017-03-04, 21:49 Sprężyna KTM , bolec Aprilia, bo KTM-owy strasznie długi.RESPIRATOR - 2017-03-04, 21:54 No właśnie, ja kupiłem bez sprężynek i teraz kłopot.robert1973 - 2017-03-04, 21:58 i to jest INFO!!!tomekz - 2017-03-04, 22:06 RESPIRATOR, jak chcesz nowe spręzyny to chyba będą pasować 54603041000 http://ktmsklep.pl 2szt z wysyłką 38zł
Żeby było miodzio, to można tę sprężynę obciąć, bo troszkę od góry wystaje, ale ja tego nie robiłem.RESPIRATOR - 2017-03-04, 22:38 Serdeczne Bóg zapłać dobry człowieku. Już się zamawia !tomekz - 2017-03-04, 22:44 RESPIRATOR, cieszę się że mogłem pomóc machoni - 2017-03-04, 22:54 a w tym sklepie same podnóżki, czy razem ze sprężynami komplet?, bo coś nie mogę doczytać.