To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - nowy aku

jaras - 2010-10-23, 14:38

ok, jaki aku mi potrzebny to ja wiem, chodziło mi tylko o to , jakie Wy macie- tzn jakie prądy rozruchowe...chciałem się upewnic, ze u mnie to kwestia za mołego prądu ...bo jeśli któryś z Was ma aku z prądem rozruchowym 135A, to znaczyłoby że umnie jest jeszcze inny problem...a na razie zamówię yuasę z prądem 260A...(mam namiary na dość dobrą hurtownię z tymi szpejami:):)
Dziubek - 2010-10-23, 14:49

a zelowki, jakiej wielkosci maja prad rozruchowy ?
jaras - 2010-10-23, 16:15

Dziubek, myślę, że to nie zależy od tego czy aku jest żelowy czy też zwykły kwasowy...raczej od rodzaju i wielkości płyt w akumulatorze...także może być żelówka z prądem 125 A i może też z prądem 200A...oczywiście w tym samym typie..
Dziubek - 2010-10-24, 01:38

wiem, ale zastanawiam sie czy one maja wiekszy prad rozruchowy niz normalne.
Krzysiek - 2010-10-24, 09:25

Znalazłem pudełko od aku w moim garażu :-) to cud :!:
Nawet z paragonem... w Larssonie zapłaciłem za niego 214,11PLN

Jest to:
Numer handlowy: YTX14-BS
Napięcie: 12 V
Pojemność: 12 Ah
Prąd rozruchu: 200 A
Polaryzacja: lewy plus
Gwarancja: 12 miesięcy
Wymiary 150mm (długość), 87mm (szerokość), 145mm (wysokość)
Typ: bezobsługowy

...i jeszcze nigdy się nie zająknął 8-)

Anonymous - 2010-10-24, 09:47

Czyli już wiem jaki mak prąd rozruchowy.
Jak przyjdzie do wymiany, to spróbuję czegoś z większym prądem rozruchowym.

Dziubek - 2010-10-24, 16:32

Chyba swoje aku wyciagne i sprawdze, ale jak dpbrze pamietam to mam taki sam jak ma Krzysiek. Poprzedni mialem rok i zdechl :-/
Dziubek - 2010-10-24, 16:46

Ciekawe, ze Varta nie dedykowala aku zelowego do capo.


http://www.varta-automoti...php?id=297&L=15

B3stia - 2010-10-27, 22:15

Krzysiek napisał/a:
Znalazłem pudełko od aku w moim garażu :-) to cud :!:
Nawet z paragonem... w Larssonie zapłaciłem za niego 214,11PLN

Jest to:
Numer handlowy: YTX14-BS
Napięcie: 12 V
Pojemność: 12 Ah
Prąd rozruchu: 200 A
Polaryzacja: lewy plus
Gwarancja: 12 miesięcy
Wymiary 150mm (długość), 87mm (szerokość), 145mm (wysokość)
Typ: bezobsługowy

...i jeszcze nigdy się nie zająknął 8-)


Jeśli dobrze pamiętam to mam ten sam.
A w ofercie warty nie znalazłem aku dorównującemu prądem rozruchowym yuasie

Jerzyk - 2010-10-28, 11:40

Ja przed sezonem zmieniłem na UniBat ten sam typ YTX14-BS też 200A zapłaciłem za niego 145zł. Teraz jest włoski aku we włoskim sprzęcie. Nie mogę zresztą o nim złego słowa powiedzieć. Wszystko gra.
Dziubek - 2010-10-28, 16:06

Krzysiek napisał/a:
...i jeszcze nigdy się nie zająknął


a jak dlugo masz to aku?

Jerzyk - 2010-10-28, 19:11

Od "przed sezonem" czyli konkretnie od marca 2010. Niezadługo.
jaras - 2010-10-29, 08:25

Jerzyk napisał/a:
Ja przed sezonem zmieniłem na UniBat ten sam typ YTX14-BS też 200A zapłaciłem za niego 145zł. Teraz jest włoski aku we włoskim sprzęcie. Nie mogę zresztą o nim złego słowa powiedzieć. Wszystko gra.


kurna....a ten "mój" sprzedawca wpierał mi ,że nie ma Unibatów w tej klasie z prądem większym niż 135A....

Jerzyk - 2010-10-29, 11:06

Nie chcę oszukać bo już dokładnie nie pamiętam czy to był 180A czy 200A bo z tego wynika że 180A http://sklep.scigacz.pl/a...ah-p-22004.html , ale pamiętam że szukałem o takim samym prądzie rozruchu jak Yuasa. W każdym razie są przynajmniej 180A. Mój działa bez zarzutu, kręci bezproblemowo i nie kosztował za dużo więc nawet jak po 2 latach padnie to jest do przeżycia. Obecne akumulatory rzadko dożywają 4 lat.
Dziubek - 2010-10-29, 11:09

Jerzyk napisał/a:
Obecne akumulatory rzadko dożywają 4 lat.


szczegolnie jak sie jezdzi na krotkich trasach



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group