danio - 2011-04-27, 18:38 halo to czemu wogle fabrycznie nie zrobili całego przewodu, one pelnią jakąs funkcję?Anonymous - 2011-04-27, 21:26 Panie, bo włosi, to ciarachy są okropne dabal - 2012-03-14, 19:40 Dziś coś mnie tknęło i sprawdziłem co się dzieje pod prawą osłonką...
Oczywiście kabelki polutowane na stałe + termokurczki, nap. ładowania prawidlowe
aprilia - 2012-03-15, 07:50 Po prostu czacha dymi asior100 - 2012-03-15, 08:46 No no widzę że sezon grillowy rozpoczęty B3stia - 2012-03-15, 09:50 u mnie stopiły się do postaci jednego przewodu. W alpach na campigu naprawiałem. ;)Anonymous - 2012-03-15, 18:52 Fiu fiu fiu. Na nówkę to nie wygląda Wilk stepowy - 2012-03-15, 18:53 Ja wywąchałem jakieś zapachy z tamtej strony jesienią...koniecznie muszę tam zaglądnąć.dabal - 2012-03-15, 23:18 Tak się składa, że prądy to moje zboczenie zawodowe ,i zawsze dbałem o stan elektryki w każdym sprzęcie. Rok remu przeglądałem całą elektrykę, wszystkie połączenia dodatkowo posprawdzałem i zakonserwowałem odpowiednimi preparatami. A tu proszę...taka lipa. Umiejscowienie tej wtyczki jest dodatkowo mało poprawne, moim zdaniem woda tryskajaca z pod koła skutecznie penetruje połączenie instalacji z reglem. Mowa tu o długiej jeździe w deszczu, pokonywaniu głebokich kałuż itp. po takich sytuacjach warto odkręcic te kilka śróbek i sprawdzic stan złączek ( i przy okazj zapodac środka wypierającego wilgoc ). Jak to się mówi "lepiej dmuchac na zimne"Wilk stepowy - 2012-05-08, 07:57 Wygrzebałem te wtyczki, ledwo się rozpieły...już myślałem że się stopiły i tworzą jedność. No ale okazało się że są w bdb stanie, nic im nie dolega. Zastanawiam się czy wymienić je prewencyjnie, czy nie. Ładowania mam na poziomie 14-13,5V. Przebieg 40kkm.aprilia - 2012-05-08, 07:59 Ja też mam oryginały w bdb stanie i zostawiam na razie,ale u mnie najmniejsze ładowanie to 14V a dochodzi nawet do 14,5 eterum - 2012-05-08, 08:16 Można nie wymieniać jak dobrze ładuje ale stale bym kontrolował bo jak już padnie to pewnie będzie to gdzieś w trasie. Miałem taką sytację i nie życzę jej nikomu.Anonymous - 2012-05-09, 22:04
Wilk stepowy napisał/a:
Wygrzebałem te wtyczki, ledwo się rozpieły...już myślałem że się stopiły i tworzą jedność. No ale okazało się że są w bdb stanie, nic im nie dolega. Zastanawiam się czy wymienić je prewencyjnie, czy nie. Ładowania mam na poziomie 14-13,5V. Przebieg 40kkm.
Jeżeli funkcjonuje, nic się nie przytapia, to zostaw tak jak jest. Parametry życiowe masz w normie więc nie udoskonalaj na siłę.
Wtyczki to jedno. Sprawdź sobie w jakim stanie są same przewody.
U mnie wyglądały na ok, ale wystarczyło je delikatnie zgiąć i łamały się jak zapałki.
Pod koniec sezonu skontrolujesz sobie stan instalacji i wtedy zadecydujesz aprilia - 2012-05-10, 07:28 Przewody też sprawdzałem i normalne w miarę miękkie,nie łamią się.Wilk stepowy - 2012-05-10, 08:33
Wicher napisał/a:
Wilk stepowy napisał/a:
Wygrzebałem te wtyczki, ledwo się rozpieły...już myślałem że się stopiły i tworzą jedność. No ale okazało się że są w bdb stanie, nic im nie dolega. Zastanawiam się czy wymienić je prewencyjnie, czy nie. Ładowania mam na poziomie 14-13,5V. Przebieg 40kkm.
Jeżeli funkcjonuje, nic się nie przytapia, to zostaw tak jak jest. Parametry życiowe masz w normie więc nie udoskonalaj na siłę.
Wtyczki to jedno. Sprawdź sobie w jakim stanie są same przewody.
U mnie wyglądały na ok, ale wystarczyło je delikatnie zgiąć i łamały się jak zapałki.
Pod koniec sezonu skontrolujesz sobie stan instalacji i wtedy zadecydujesz
Też tak myślę, nie ruszać puki działa dobrze. Przewody też mam giętkie...jeszcze