Yukon - 2016-04-14, 23:27 Pomierzę jutro napięcie za kostką i zobaczymy czy jest sens robić bypass.Regler mam na oku ten FH008 tylko on jest 5 piniowy a orginał 7 , rozumiem ,ze muszę do plusa i minusa reglera podpiąć te 4 z białej oryginalnej kostki .Czy mam z reglera 5 pionowego plus i minus puścić bezpośrednio na akumlator tylko z bezpiecznikiem na plusie ????KKK - 2016-04-14, 23:59 Plus i minus z reglera łączysz z odpowiednio z instalacją Kapciową!!!Ponadto z tych połączeń ciągniesz bezpośrednio na akku plus i minus.
Prościej się już nie da wytłumaczyć.milośnik cap699 - 2016-04-15, 22:31
Yukon napisał/a:
Pomierzę jutro napięcie za kostką i zobaczymy czy jest sens robić bypass.Regler mam na oku ten FH008 tylko on jest 5 piniowy a orginał 7 , rozumiem ,ze muszę do plusa i minusa reglera podpiąć te 4 z białej oryginalnej kostki .Czy mam z reglera 5 pionowego plus i minus puścić bezpośrednio na akumlator tylko z bezpiecznikiem na plusie ????
Kup sobie od Goldwinga 1200 ma odrazy dodatkowy plus i minusYukon - 2016-04-18, 10:11 Po pomiarach wiem ,że nie robię tego bypassa , bo nie ma to w moim przypadku sensu gdyż pomiar na kostce reglera mam 12,80 a na akumulatorze 12,70 wiec to żadna strata...
Przy okazji wywaliłem tą słynną kostkę koloru brązowego pod bakiem(chociaż była w idealnym stanie ale tak dla pewności ...) , która idzie od stojana i polutowałem to , puściłem przewody drugą stroną .Teraz czekam na zamówiony regler typu FH008 i powinno być dobrze.
Co do samej diagnostyki co jest uszkodzone to sytuacja wygląda tak :
Stojan :
Napięcie na fazie 1 25v- 65v , 2 25v- 65v, 3 25v-65v - odpowiednio wolne obroty/4000obr.
Przejście do masy - brak na każdej fazie
Rezystancja - 0,4 miedzy wszystkimi fazami
sprawdzałem również akumulator podmieniając na drugi i ładowanie było również poniżej dopuszczalnego , pod obciążeniem 12,70
Wiec sprawa wydaje się być oczywista - REGULATOR NAPIĘCIAKKK - 2016-04-18, 15:33 No to wymiana regler i po sprawie.Yukon - 2016-04-21, 18:43 Kończąc swój wątek ,regulator założony typ FH008 .Napięcie na biegu jałowym 14,08v pod obciążeniem z światłami przy 4000obr. 14,00v.
Kostki wywalone wszystko polutowane i zaizolowane .Ten regulator ładnie pasuje w oryginalne miejsce .RESPIRATOR - 2016-04-28, 16:01 Yukon, a dokładniej jaki regulator założyłeś FH008AA, FH008EE, czy jeszcze jakiś inny ?gigas - 2016-04-30, 17:06
RESPIRATOR napisał/a:
Yukon, a dokładniej jaki regulator założyłeś FH008AA, FH008EE, czy jeszcze jakiś inny ?
Jecek ja u siebie mam założony rygiel FH012 i myślę że to nie ma większego znaczenia poza tym że jest to MOSFET i tyle. :D
ps. zapomniałem Wam wszystkim powiedzieć że regulator sprzedawany jako zamiennik na alledrogo pod Caponorda to straszna qpa. Zakupiłem i stwierdzam to z całą stanowczością więc osobiście odradzam.Yukon - 2016-04-30, 17:59 Nie pamiętam , który Fh008 ale pochodzi z CBR 1000.
[ Dodano: 2016-04-30, 19:02 ]
one różnią się od siebie mocą ten mój jest na 350W , czym większa liczba tym mocniejszy z tym ,że też są większe i nie wchodzą w oryginalne miejsce.Żwirek92 - 2016-05-01, 16:45 Temat postu: Problem z ładowaniemWitam. Proszę o pomoc. Przyjechałem wczoraj z Wrocławia do Rzeszowa z jednym postojem na tankowanie. Na miejscu zgasilem moto CAPONORD 2001r i juz go nie odpaliłem, brak produ. Naładowałem aku i odpaliłem, problem w tym ze po włączeniu świateł ładowanie spada z 13,7 do 12.2v a regler jak i 3 żółte przewody wchodzące do niego nie dają się dotknąć, takie są gorące. Dodam że aku w spoczynku trzyma 13, 1 v wydaje mi się że to trochę dużo. Proszę o pomoc, bo wypadałoby jakoś wrócić do domu, a boje się głównie ze względu na bardzo gorące przewody. Z góry dziękuję za pomoc, WojtekYukon - 2016-05-01, 21:39 Należało by zrobić diagnostykę alternatora i wyeliminować jego uszkodzenie a wtedy jesli stojan jest ok to wiadomo ze regulator do koszajagiel - 2016-05-01, 21:44 Grzeją się kable, tzn, że stawiają duży opór... a to już nie tylko kwestia alternatora, regulatora,... szykuję się wymiana przewodów , wywalenie złączek itd.. jeśli masz złączki na przewodach od alternatora wywal je , zlutuj kable, doprowadź nową masę do regulatora i sprawdź czy ładowanie się nie poprawi, na szybko możesz zrobić by-pas czyli kabel zasilający + bezpośrednio z regulatora do aku... to tak na szybko.Yukon - 2016-05-01, 21:47 Żółte przewody zawsze będą cieple a przy uszkodzonym regulatorze mogą być gorąceGrzeTom - 2016-05-01, 21:47 Temat postu: Re: Problem z ładowaniemOdpal moto na naładowanym aku.
Jak nie masz przy 4000 rpm , wiecej niż 13..13.5 to lipa..
Na szybko,
a) zobaczyć czy gdzieś na słynnych brązowych wtyczkach między alternatorem a reglem, nie masz "popalonych" kabli. ( w oryginale masz 2 razy)
b) Zobaczyć czy na regel dochodzi 60-70 VAC przed reglem miedzy kabelkami..
Jeśli a i b spełnione, to szukaj jakiegokolwiek m regulatora .. i wymień..
Pod Rzeszowem masz bardzo pomocny sklep "motoluka".. 6040szesc9 dziewiec dwa jeden..
Mnie pomogli w potrzebie...jagiel - 2016-05-01, 21:52 ciepłe ale nie gorące , a to różnica