Mondi - 2018-09-04, 20:59 Pany sprawa opanowana. Zmodyfikowałem trochę wczorajsze podchody do mocowania szyby. Jako dystanse górnego mocowania zastosowałem gumowe odboje drzwiowe - wysokość ok 3,5 cm. Pod dolne mocowanie podłożyłem po jednej uszczelce gumowej o gr. ok. 5mm.-musiałem to zastosować aby dolna krawędź szyby nie dotykała czaszy. Boczne mocowania tak jak widać na fotce rozwiercilem nowe ;)
Teraz przyszła kolej na próbę szosową. Pojechałem na autostradę i rura...
Powiem tak, jakby nie czerwone pole to bym odleciał . Nie no żartuje, ale tylko trochę. W związku z tym, że dalej mi prędkościomierz nie działa doszedłem do 7,5 tyś obrotów i jeszcze nigdy jazda nie była tak komfortowa. Z zamontowanym deflektorem i moim 189 cm wzrostem jazda z tą modyfikacją była naprawdę zajebista. Wiadomo im wolniej tym lepiej. Tak przejechałem kilkanaście km. Na parkingu zdemintowałem deflektor i powrót na autobanę. Teraz już nie było tak słodko, ale i tak duuuużo lepiej niż z standardowym położeniem szyby. Do prędkości ok 120-130 jest ok, a co jeszcze zauważyłem to to, że pęd powietrza jest jakiś teraz inny, jakby zawirowania za szybą były mniej dokuczliwe i inaczej oddziaływały na kask / inny szum, ciszej /
Reasumując za ok 15 PLN i pół godziny roboty Capeć zrobił się jeszcze bardziej "turystyczny" czytaj "cichy"
Polecam taką modyfikację janciovodnik - 2018-09-05, 03:21 Ja tam cały czas nie wiem co Wam tam wieje :PMondi - 2018-09-05, 07:24
janciovodnik napisał/a:
Ja tam cały czas nie wiem co Wam tam wieje :P
Mi moja żona kiedyś to samo powiedziała tzn, że skoro kupiłem sobie motocykl to musi mi wiać! 😆RESPIRATOR - 2018-09-05, 11:29
janciovodnik napisał/a:
Ja tam cały czas nie wiem co Wam tam wieje :P
Janek mówiłem ci że ten problem Ciebie nie dotyczy bo to trzeba przekroczyć 100km/h janciovodnik - 2018-09-05, 11:31
RESPIRATOR napisał/a:
Janek mówiłem ci że ten problem Ciebie nie dotyczy bo to trzeba przekroczyć 100km/h
Angole to niewiele mogą w tej materii powiedzieć :P