To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - Pękające szybkozłaczki.

robert1973 - 2015-11-14, 22:30

Tak na moje to ktoś coś tam grzebał ale..... chyba nie do końca mu się chciało a może $$$ brakowało masz 50% ukończony level szybkozłączek :) poczekaj na opinie innych
Dudley - 2015-11-14, 22:59

Masz oryginalne złączki firmy CPC montowane fabrycznie w kapciu. Wydaje się że z 1 fotki nie jest fabryczna, choć też CPC. Wymień jak najszybciej, plastikowe potrafią rozlecieć się w rękach.

edit
Z pierwszej fotki, jak nie oryginał to akcesoryjna, zakuta fabrycznie

janciovodnik - 2015-11-16, 00:20

Niby da się na tym jeździć ale ja bym zmieniał. Mniejszy procent awaryjności jednak.
jagiel - 2015-11-16, 00:44

Masz kapcia po kampanii serwisowej, czyli stalowe CPC zakute przez Aprilię i wymienione u dealera. Wymień sobie powrotne na stalowe np. Rectusa do tego przewód i po problemie. Najważniejszy przewód ciśnieniowy jest ok.

BTW guma ta na której leży kostka od czujnika temperatury jest źle zaczepiona, prawidłowo montujesz ją na te odstające wypustki od airboxa i całość wkładasz z airboxem na motocykl ;)

Yukon - 2015-11-16, 13:04

No właśnie ta metalowa na dopływie była super zrobiona i teraz to rozumiem ...Akcja serwisowa 😊 .Zamawiam w takim razie Rectusa na powrót i nowe przewody powrotowe

[ Dodano: 2015-11-16, 22:56 ]
czy ktoś może podrzucić namiar na dobry waż paliwowy taki powyżej 150 stopni Celsjusza .
Wiem ,że jest ten Faugumit ale chciałbym coś z wyższej półki .

[ Dodano: 2015-11-18, 13:11 ]
TYP 21 WTYCZKA 10MM DWUST.ODCIN. VITON NIKLOWANA / REC 21SBTF10MVN


11.06 EUR

TYP 21 SZYBKOZŁĄCZE 6 MM DWUSTR.ODC. NIKL. VITON / REC 21KBTF06MVN


13.59 EUR

Do powyższych cen należy doliczyć 23% podatku VAT.
Ostateczne ceny sprzedaży w PLN ustalane będą na podstawie kursu sprzedaży poszczególnych walut w mBanku w dniu fakturowania.

Ważność oferty: 1 miesiąc od daty wystawienia.

Termin realizacji: z magazynu.

Warunki płatności: pobranie lub przedpłata.

Transport: spedycja DHL,
1). na koszt RECTUS Polska, jeżeli wartość zamówienia przekracza 1000 zł. netto.
2). przy zamówieniach poniżej 1000 zł. netto do faktury VAT doliczane będą koszty transportu w wysokości:
16 zł. netto przy płatności przelewem
23 zł. netto przy płatności za pobraniem

Oferta nie rezerwuje towaru.

[ Dodano: 2015-11-18, 13:12 ]
są to aktualne ceny złączek rectusa

Anonymous - 2015-11-19, 20:33

Poszukaj wysokociśnieniowych przewodów EDIS. Sprawdzą się w Kapciu.
Jeżeli nie znajdziesz to szukaj w sklepach z hydraulika siłową czegoś, co sprawdzi się na wysokim ciśnieniu i cieczach agresywnych.

robert1973 - 2015-11-19, 22:13

Yukon, looknij na ofertę TUBES-a węży CI mają bez liku a i złączki dopasują... ja dobrałem dyros-y.... na mój użytek wystarczą a choćby miałbym je wymieniać co 4-y lata to i tak będzie qpe taniej niż Rectus-y, są metalowe bez obaw :) ale nie pamiętam komu tutaj zaczęły cieknąć podobno...poszukaj pewnie znajdziesz. Teraz mi się przypomniało CAPO ma jakiś zestaw Dyrosów do opchnięcia
Yukon - 2015-11-19, 22:23

dziekówka Robert, złączki jednak już zamówiłem w Rectusie , ale zaraz zobaczę na te węże co piszesz ... Muszę jeszcze gdzieś zamówić gumy zabieraka , bo jak popuściłem koło to zębatka "lata" i czyje też to jak puszczam gaz , bo ma takie " dupnięcie " wtedy .
robert1973 - 2015-11-19, 23:07

Yukon, po wymianie oleju weź buteleczkę i wydziargaj sobie kwadraciki pod gumy... z butelki będzie ok :) a jak będą gumki całkowicie "is death" to uderz do "basinraider" ma ponoć znajomka w USA lub prościej do Jagiel-a oem-y Ci zapoda
milośnik cap699 - 2015-11-20, 20:12

Yukon napisał/a:
dziekówka Robert, złączki jednak już zamówiłem w Rectusie , ale zaraz zobaczę na te węże co piszesz ... Muszę jeszcze gdzieś zamówić gumy zabieraka , bo jak popuściłem koło to zębatka "lata" i czyje też to jak puszczam gaz , bo ma takie " dupnięcie " wtedy .
yukon uderz do Madejskiego maż w Krk https://www.youtube.com/watch?v=6lb4hx8YE10
Yukon - 2015-12-15, 17:05

ja już mam modyfikacje za sobą , nowe złączki Rectusa , nowe węże - od Madejskiego za sugestią ...
A dziś przeglądałem Olx i trafiłem na takie cosik , to tak aby zmotywowało do przeglądnięcia stany układu paliwowego http://olx.pl/oferta/sprz...html#5509482ee1

jagiel - 2015-12-15, 18:20

jak zrobiłeś przewód ciśnieniowy ? wrzucisz fotkę ? ciekaw jestem jak u ciebie to wyszło
Yukon - 2015-12-15, 21:54

https://onedrive.live.com/redir?resid=CF63A4CBBA11B811!851&authkey=!AAgDWYGzYbHUDVM&v=3&ithint=photo%2cjpg

[ Dodano: 2015-12-15, 21:58 ]
Ten ze zdjęcia miałem już zrobiony , powrót zrobiłem zwyczajnie na Rectusie +wszystkie nowe faugumit + króćce gwintowane metalowe w pompie .

tomekz - 2016-01-26, 12:35

Panowie zrobiłem przewód na powrót paliwa i chciałbym opinii czy przewód wystarczy:
Innego nie mieli i założyli na złączkę Dyros-a przewód Fagumit Ciśnienie pracy
1 MPa, temp. pracy: od -30°C do +100°C, okresowo +125°C

Tak to wygląda:

https://drive.google.com/file/d/0B4NHvNkPbFZ2M1FxYWc3OFA2YVE/view?pref=2&pli=1

Na zasilaniu miałem już metalowe CPC.

jagiel - 2016-01-26, 16:59

to powrót ? jeśli tak to Panie świat u ludzie aż za dobry :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group