Mam takie lekkie załamanie na fagumicie przy zbiorniku. Nie na całym obwodzie. Takie półcentymetrowe.
Powinienem się tym przejąć?
bez przesadyzmumachoni - 2017-01-28, 21:15 Sailor
Wiek: 42
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 46
Skąd: Warmia
Wysłany: Dzisiaj 20:46
W ubiegłym sezonie wymieniłem takie w 2 szt. BMW LT 1200. Powrotne szczelne, w zasilających pęknięte złącza męskie. Pewnie nowe pośmigają trochę ale pewien niesmak pozostaje, tym bardziej, że w LT złączki są w miejscu stosunkowo chłodnym i nie narażonym na wibracje. No, ale gdyby jednak ktoś chciał zainwestować w plastik na złączach paliwowych to komplet męska/żeńska w BoxerParts kosztuje niecałe 50 pln.Martinezz - 2017-01-30, 14:09 Zamówiłem komplet złączek w RECTUSie
TYP 21 SZYBKOZŁĄCZE 6 MM DWUSTR.ODC. NIKL. VITON / REC 21KBTF06MVN 13.59 EUR
TYP 21 WTYCZKA 1/4` GW.ZEW.NPT DW.ODC. NIKLOWNA / REC 21SBAN13MPN 9.26 EUR
TYP 21 WTYCZKA 10MM DWUST.ODCIN. VITON NIKLOWANA / REC 21SBTF10MVN 11.06 EUR
Do powyższych cen należy doliczyć 23% podatku VAT.
Ostateczne ceny sprzedaży w PLN ustalane będą na podstawie kursu sprzedaży poszczególnych walut w mBanku w dniu fakturowania.,
VAT nas zabija...elefant - 2017-01-30, 14:23
Martinezz napisał/a:
Zamówiłem komplet złączek w RECTUSie
TYP 21 SZYBKOZŁĄCZE 6 MM DWUSTR.ODC. NIKL. VITON / REC 21KBTF06MVN 13.59 EUR
TYP 21 WTYCZKA 1/4` GW.ZEW.NPT DW.ODC. NIKLOWNA / REC 21SBAN13MPN 9.26 EUR
TYP 21 WTYCZKA 10MM DWUST.ODCIN. VITON NIKLOWANA / REC 21SBTF10MVN 11.06 EUR
Do powyższych cen należy doliczyć 23% podatku VAT.
Ostateczne ceny sprzedaży w PLN ustalane będą na podstawie kursu sprzedaży poszczególnych walut w mBanku w dniu fakturowania.,
VAT nas zabija...
no to żeś Panie pojechał
U mnie od tych cen 15% rabatu byś miałjanciovodnik - 2017-01-30, 14:25 Zawsze mówię coby pytać się chłopaków z foruma ;PMartinezz - 2017-01-30, 14:33 elefant, za to samo z RECTUS'a?fakir - 2017-01-30, 14:35 Takelefant - 2017-01-30, 14:44
Martinezz napisał/a:
elefant, za to samo z RECTUS'a?
Tak za to samo
zajmuję się pneumatyką przemysłową a Rectus jest głównym naszym dostawcą
Nawet z ciekawości dzwoniłem przed chwilą do nich żeby upewnić się z ceną.
Złączki wybrałeś dobre : Gigas brał u mnie te same i ja w poprzednim Capo też miałem te właśnieMartinezz - 2017-01-30, 15:35 elefant, PM.robert1973 - 2017-05-28, 22:36 Panowie mam wątpliwości OEM czy rzeźba?
chodzi o króciec mosiężny wydaje się że powinien być niklowany siedziała na nim CPC z tworzywafakir - 2017-05-29, 06:47 Robert a to ma zawór zwrotny ?robert1973 - 2017-05-29, 10:18 Wiesz co teraz naprawdę nie wiem zdjęcie robione "in koguto" wacha z tego nie leci choć w baku coś tam beny jest, sprawdzę popołudniu dam znać, poprzednio miałem rzeźbę więc .... mom zgryzRESPIRATOR - 2017-05-29, 10:49 Chcesz mieć 300% pewności zamów te złączki do których linki zamieściłem stronę wcześniej. Aukcje się już pokończyły ale mają je w ofercie. Dane firmy są więc dzwoń i zamawiaj. Koszt jest śmieszny a złączki typowo paliwowe do silników łodzi motorowych.elefant - 2017-05-29, 10:51 Jak dla mnie to wygląda na robotę tokarską (ślady po uchwycie tokarskim) ale mogę się mylić
[ Dodano: 2017-05-29, 11:53 ]
Cytat:
Cytat:
Chcesz mieć 300% pewności zamów te złączki do których linki zamieściłem stronę wcześniej. Aukcje się już pokończyły ale mają je w ofercie. Dane firmy są więc dzwoń i zamawiaj. Koszt jest śmieszny a złączki typowo paliwowe do silników łodzi motorowych.
Jacek dobrze gada :) widziałem te złączki zapakowane do jego RR-ki - są pancerneWojtaq - 2018-05-12, 20:53 Co prawda, usterka mojej maszyny opisana w innym wątku wydaje się opanowana, a przynajmniej motocykl w cudowny sposób odzyskał pełną moc, ale... Ale wrodzona nieufność nakazała zweryfikować, co właściwie jest grane i zdjąłem zbiornik paliwa dla sprawdzenia świec, cewek, połączeń i złączek. Ta część roboty w moim wykonaniu okazała się niezbędna, bo pomimo zlecenia mechanik nie zajrzał do większości złączy, w tym do najważniejszego - brązowego! Trysnął tylko z zewnątrz jakimś środkiem i po ptokach - taki z niego ancymon!
No dobra, co miałem do zrobienia to zrobiłem, ale na koniec przyjrzałem się szybkozłączkom paliwowym. Już na pierwszy rzut oka wydały się w połowie oryginalne, bo plastikowe z jakąś amatorską, metalową rzeźbą, której genezy i skutków nie jestem w stanie rozkminić. Żeby nie pleść trzy-po-trzy, póki co ze zdjętego baku nic nie cieknie, a na silniku i przewodach paliwowych nie ma niepokojących śladów. Jednak na jednej ze złączek na rysunku niżej, gumowy o-ring nosi ślady drobnych uszkodzeń mechanicznych, co skazało typa na wymianę:
Czy ktoś zna rozmiary tego drobiazgu? Będę wdzięczny za informacje. Doraźna naprawa jest oczywista, lecz zachęcony wiadomością od Respiratora zrobię sobie nowe połączenie na polecanych złączkach, które są dostępne w Aqua-sport od ręki. Entuzjastyczna autoopinia Jacka jest na tyle zachęcająca, że dałbym taki amerykański przewód silikonowy, ale nie wiem gdzie go znaleźć... Co Jacku, pomożesz?