To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - Pompa paliwa

Maciek - 2013-03-10, 16:04

Kamil - moc taka sama ale pojemność 0 200ccm większa i inna charakterystyka silnika 4-rech cylindrów w porównaniu do V2 - Blady z kolei = moc piękna , ale to silnik wysokoobrotowy - inna charakterystyka -taka różnica. Bandit 1200 ma bardzo elatyczny piec - od dość niskich obrotów pięknie ciągnie :-)
aprilia - 2013-03-10, 16:24

Jeżeli chodzi o moc w dolnym zakresie to charakterystyka jest lepsza, ale to to samo co capo jeżeli porównywać o osiągi.
Najlepszą charakterystykę mają silnik np. 3 cylindrowe 5 cylindrowe one są potęgą dlatego tiger wymiata swoim 3 cylindrowcem.

Anonymous - 2013-03-10, 22:30

Maciek napisał/a:
No Wicher - jeździłem kidyś Bandziorem 1200 - ma jebnięcie :mrgreen: Zacny piec - co niektórzy piszący , że przesiadłeś się na osła mogliby się zdziwić:-). I pali to to nie więcej jak 6l/100km

Dosyć dużo miałem do czynienia z Bandziorem pierwszej generacji. Charakterystyka tego silnika jest niezwykle przyjemna. Można powiedzieć, że w zasadzie idzie jak silnik elektryczny.
Przełożenie pierwsze i ostatnie w zupełnosci wystarcza, ale na dwójce drze 180km/h :mrgreen:
Trochę tak się bawiłem tym moim nowym czarnuchem i na ostatnim przełożeniu od 2,5-3 tys.obr/min. odwinięcie ma już bardzo solidne :mrgreen:
Wydaje mi się też że w stosunku do pierwszej wersji jest nieco bardziej łagodny, mniej nerwowy.....jakoś tak bardziej liniowo oddaje moc.
Takie usposobienie silnika bardziej mi odpowiada. Wiadomo, rzecz gustu.

Mam trochę problemów z wielkością tego motocykla, a właściwie z jego "małością" :mrgreen:
Jak kupowałem Kapcia, to miałem obawy czy zaprzyjaźnię się z takim klockiem. Teraz boję się, że przewrócę się na tym rowerku :mrgreen:

Zobaczym. Tak se myślę, że już nie będe się wiązał chyba ze swoimi maszynami zbyt emocjonalnie. Sezon, dwa, sru do żyda i następny :mrgreen:

aprilia - 2013-03-11, 08:03

Sezon dwa i do żyda ja tak zawszę robiłem pytanie co z kapciem zrobię na razie jeżdżę.

hmm 180 na dwójce i 240 na 6 nawet nie wiem czy tyle poleci trochę dziwne te przełożenia :-?

[ Dodano: 2013-03-11, 08:05 ]
No i pewnie na liczniku 180 w rzeczywistości 165-170 ;-)

Anonymous - 2013-03-11, 16:33

Skrzynka jest pięciostopniowa ;)
aprilia - 2013-03-11, 20:01

aaa... to taki wehikuł 5 biegowy :lol:
Anonymous - 2013-03-11, 22:39

aprilia napisał/a:
aaa... to taki wehikuł 5 biegowy :lol:

Taki totalny archaik :mrgreen:

Karpik - 2013-06-13, 11:34

Po podłączeniu lapa pojwił się taki error:
PO230 Fuel pump relay default
Ktoś wie o co dziadowi chodzi i na skutek czego może powstać powyższy błąd?

Capo - 2013-06-13, 12:48

TUTAJ masz informację odnośnie błędu P0230.

"P0230 and P1231 are generated when the fuel pump relay is removed ..... the ECU looks for both the return from the coil side of the relay AND the return from the fuel pump, that's why you would get both error codes. Double check the relay and the loom connector under the tank John. P1601 is probably because you've got the dashboard removed?"

Karpik - 2013-06-13, 15:08

Dzięki
Tak właśnie myślałem, że błąd powstał jak kręciłem rozrusznikiem na zdjętym zbiorniku i tym samym na odłączonej pompie

fakir - 2015-11-08, 17:24

Pany czy ktoś znalazł jakiś klej lub żywicę aby naprawić tą wiązkę do zbiornika ? chyba to ona jest przyczyna nagłego gaśnięcia a nie przekaźnik który wymieniłem.
Anonymous - 2017-10-31, 18:23

No to będę wymieniał pompę, filtr i czyścił pływak. Pompa odkąd kupiłem moto bardzo głośno piszczała przy starcie(priming), aż wreszcie wyzionęła ducha. Napięcie na pompę idzie, ale ona nie odzywa się w ogóle.
Pompa będzie Boscha http://www.iparts.pl/czes...427-248570.html
Pasujące filtry paliwa to Knecht KL145 lub Mann MWK 44, ale jest też bardzo tani Filtron PS881, który niby jest ich zamiennikiem za ułamek ceny.
Do uszczelnienia Loctite 518.

fakir - 2017-10-31, 20:16

filtr paliwa w oryginale jest z tworzywa
Anonymous - 2017-10-31, 20:19

A mój portfel nie jest z gumy :D
Wiem, że z tworzywa, ale to nie stanowi problemu. Na forach dużo ludzi wsadza do różnych Apek zamienniki i nic złego się nie dzieje.
Zresztą podałem zamiennik od Filtrona, również plastikowy. Tylko cena podejrzanie niska. W budowie to samo, co fabryczny.

milośnik cap699 - 2017-10-31, 20:35

Filtr paliwa to fiat punto koszt 5 zł. zmieniałem i potwierdzam działa .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group