jaras - 2010-11-17, 11:23 no tak...trzeba uważać- Gobi już miałem na Afryce- miały szer 1.00m, a teraz 1.15...jakoś daje radę- jeszcze nie zawadziłem:):)- a jaki spalanie Ci wyszło z kuferkami?Wilk stepowy - 2010-11-17, 13:53 Fajne są te kufry. Drogie to to?
Dobrze się komponują z kapciem... Powinny być w standardzie Dziubek - 2010-11-17, 16:18 Wygląda bardzo pancernie jaras - 2010-11-17, 21:58
Dziubek napisał/a:
Wygląda bardzo pancernie
- nie wiem, czy pancernie:),- za to na pewno solidnie...zresztą moje przeżyły kilka (niedużych co prawda) dzwonów i nic im nie jest, a bańki Givi sie po prostu rozpinają i otwierają:):)- z kolei alu-baniaki sie wyginają (też takie miałem)- i ciężko je później doprowadzić do ładu - szczególnie w trasie:):)
-co do ceny...hmmm, ja swoje nabyłem 3 lata wstecz...same gołe kufry coś pod 2,5 tys/ kpl (dokładnie nie pamiętam), do tego dochodzą jeszcze torby, uchwyty, kraniki do wody itd...Anonymous - 2010-11-18, 15:57 Niezła dzida Dziubek - 2010-11-18, 17:56
jaras napisał/a:
kraniki do wody
to one służą tez jako karnisty czy jak ?jaras - 2010-11-18, 23:23 no, w pewnym sensie tak:):)- boczne kufry maja budowę termosu- podwójne ścianki- między które można nalać wody (ok 3 litrów)- i posiadają na dole małe kraniki - możesz sobie np umyć ręce (lub co innego:):) w podróży...Dziubek - 2010-11-18, 23:33 ciekawy patent, tak z ciekawości podaj pełną nazwę i model kuferków jaras - 2010-11-19, 08:58 -proszę bardzo) :
Hepco & Becker , model GOBI (pełny kpl stanowią trzy kufry: top case i dwa boczne, trzy torby do tych kufrów, kpl uchwytów do mocowania "czegoniebądź" na zewnątrz kufrów i oczywiście te kraniki:):)jaras - 2010-11-19, 09:00 dodam jeszcze , że te same kufry występują również jako firmowe KTM (sprzedawane w kompletach z LC8 990)-
pzdr:)