To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - Filtr powietrza

Maciek - 2011-05-20, 20:31

A może ktoś podpowiedzieć , czy odczuł jakieś różnice w reakcji na gaz szczególnie w dolnym zakresie obrotów na zwykłym filtrze i filtrze K&N, bo coś mi się cholera zdaje, że na zwykłym ma lepszego kopa ....kurna chata ja niestety zaraz po zakupie sprzęta w zimie założyłem K&N więc nie miałem możliwości weryfikacji:-((
Dziubek - 2011-05-21, 08:16

No to teraz sie zastanawiam czy zakladac K&N ?
DamianEfekt - 2011-06-02, 09:38

A ten filtr Athena ze strony motoboy?? jest coś warty??
Anonymous - 2011-06-02, 18:47

Tak, jest.
Jerzyk - 2011-06-02, 21:45

Z pewnego źródła wiem, że jednym z dostawców na OEM Aprilii była właśnie Athena. Co do K&N to nie chcę się tu wymądrzać, ale co niby miałoby być aż takiego w tym filtrze żeby kosztował 5 razy więcej od zwykłego - "potęga marketingu", bo jeśli chodzi o osiągi to idąc tym tropem bez filtra to dopiero musiałby być DIABEŁ!
danio - 2011-06-02, 22:33

ja mam k&n , nie jeździłem na innym , ale z moja nie ma problemów ,

to forum to także wymiana doświadczeń ,

ja np na szybko kupiłem klocki na tył , niby italia ale 39 zł , nie załowałem tylko szybko musiałem mieć , hamuje , ile to powiem po skończeniu ,

moja na k&n idzie oki

Krzysiek - 2011-06-03, 18:18

Jerzyk napisał/a:
Co do K&N to nie chcę się tu wymądrzać, ale co niby miałoby być aż takiego w tym filtrze żeby kosztował 5 razy więcej od zwykłego - "potęga marketingu", bo jeśli chodzi o osiągi to idąc tym tropem bez filtra to dopiero musiałby być DIABEŁ!


hmm... nie wiem jak jest na papierowym, ponieważ moto kupiłem już z KN, a co do ceny, to KN i tak wyjdzie taniej, ponieważ masz go dożywotnio i tylko myjesz/oliwisz przy przeglądzie, a papierowy musisz co roku kupić nowy ;-)

Anonymous - 2011-06-04, 23:40

Zależy jak na to spojrzeć. Sam filtr kosztuje niemało, Środki do jego mycia i oliwienia kosztują chyba nieco więcej niż filtr Atheny(ja płaciłem chyba 60zł).
Producent zaleca chyba konserwacje tego filtra co 5 lub 10tys.km(w zależności od warunków w jakich jeździmy), nie pamietam,ale ja jestem wygodny i zamiast bawić się w pracza, wolę wywalić stary filtr,założyć nowy i po sprawie.
Korzyści z tego filtra też raczej mizerne. Nie poprawiają się osiągi ani spalanie, a argumet o jego trwałości, około 1mln km, w ogóle do mnie nie przemawia.
W życiu tyle nie zrobię caponordem.Sądze,że jak dozyje któryś caponord choćby 300tys.km, to będzie można mówić o cudzie :mrgreen:

I to co napisał Jerzyk, jest akurat prawdą.Gdyby podnoszenie parametrów silnika było tak łatwe, to już dawno w airboxie miałbym pończochę, a dysze wtryskiwaczy rozwierciłbym sobie wiertłem z tesco :mrgreen:

Athena jest głównym dostawcą części zamiennych do Aprilii i nie tylko ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group