Anonymous - 2018-06-06, 10:03 A czy ktoś z szanownych forumowiczów miał styczność z oponami Pirelli MT60 lub nowszą wersją o oznaczeniu RS??janciovodnik - 2018-06-06, 10:14 Odnośnie opon to muszę powiedzieć, że na asfalcie Nexty są nawet, nawet... Przynajmniej po prawie zamknięciu na serpentynach w Słonnych :PS1lesiu - 2018-08-29, 17:44 Witam czy zakładał ktoś na tył 170 ?zmieści się ? Jest sens ? Poza wyglądem ? Chodzi o K60 bo potrzebna guma w teren i na szosę ??marios - 2018-10-29, 23:40 Jakby ktoś reflektował na oponkę Pirelkę Scorpion Trial II na tył prawie nówka to polecam, bo zalega mi w garażu po zmianie na Heidenau Scout
Jancio to już nie taka nowość bo sam mam te opony na Kapciu ponad rok :)
Fajne opony w dobrej cenie.janciovodnik - 2018-10-30, 10:41 Oj dobra, ja tylko tak dla info puściłem ;)
Sam czekam na nowe Scouty IIarkglo - 2018-10-30, 12:49 Się uwzięliście na te Hajdenały. Na innych forach ludzie na nich psy wieszają za to, że w zasadzie nadają się do wszystkiego i do niczego.marios - 2018-10-30, 15:30 U mnie scouty robią dobrą robotę - koleiny w błocku i szuter nie wywołuje już Hertzklekotów. Zależy kto gdzie jeździ. Wiadomo, że to nie typowa kostka.janciovodnik - 2018-10-30, 21:50
arkglo napisał/a:
Się uwzięliście na te Hajdenały. Na innych forach ludzie na nich psy wieszają za to, że w zasadzie nadają się do wszystkiego i do niczego.
Arek zależy kto, na czym i gdzie jeździ. W naszej PGA głownie latają na kostkach bo offy ale kilku na Scoutach bo duże ADV i sobie chwalą.arkglo - 2018-10-31, 10:02 Z racji ostatniego zakupu zdarza mi się zajrzeć na forum KTM-a. Tam te oponki uznawane są za samo zło, za to Pirelli Skorpion MT90 są miodzio :) Ludzie narzekają, że w terenie Scouty nie robią a na asfalcie tracą przyczepność i zachowują się nieprzewidywalnie po zejściu 1/3 bieżnika. Sam w kapciu je miałem i poza ząbkowaniem nie miałem się do czego przyczepić. Tak się złożyło, że w LC8 mam też Scouty, ale przy okazji też stracha przy zjeżdżaniu z czarnego. Piach i szutry ok, ale trzymania bocznego żadnego. Wydaje mi się jednak, że duży KTM, to trochę innego przeznaczenia motocykl niż kapeć (nawet RR) i więcej nim można zrobić w terenie, więc trochę inaczej należy patrzeć na ogumienie.janciovodnik - 2018-10-31, 11:10 Arek wiadomym jest, ze są to opony dualowe.
I wszystko zależy jak kto jeździ. Jak teren to tylko kochy i nie ma gadania.
Poza tym KTM był budowany z myślą o większym offie anizeli Kapeć, z tego co czytam.
A poczytać można o jednych i drugich gumach, ze sa dobre:
http://www.opony.com.pl/t...-t/?p=1,45,3539 http://www.opony.com.pl/t...140,4743&page=2
Poza tym tak naprawdę chodzi tez o umiejętnosci kierownika.
Ja to np. jestem dupa ale Czarny jak dzik poza czarnym lata :PTomek91 - 2018-10-31, 11:25 a według mnie najlepsze opony dualowe to TKC80 na czarnym się mega kleją no i spokojnie można zjechać z drogi :) a co do wyglądu to wiadomo kostka na turystycznym enduro +10 do lansu :Djanciovodnik - 2018-10-31, 11:48 Tomek podobno w błocie się zaklejają ;)
A jak z nimi na mokrym ??Tomek91 - 2018-10-31, 12:08 powiem tak jak sa nowe to w błocie naprawdę dają radę ale jak już bieżnika zniknie to nie ma tej zabawy, na mokrym całkiem dobrze wiadomo trzeba mieć z tyłu głowy że jest mokro i że opona może się uślizgnąc ale w tamtym tygodniu bieszczady zjechałem całe po mokrym i super się sprawdziły , zrobiłem na nich 9 tyś i niestety tył do wymiany ale jak ktoś ma lżejszą rękę to zrobi więcej ja prawie wszędzie jeżdżę z druga połową obciążony motor to i opona szybciej zleci