Gregum - 2008-11-19, 18:55 Więc zapalały się tylko te z USA
"a taki piekny był, amerykancki..."
Sprawdzę to, kontaktując się z poprzednim właścicielem
na wyspach...Gregum - 2008-11-30, 17:46 No i odpowiedział mi...niezbyt wylewnie, jak to angol...
"I have come across the fault but think your bike is not affected."
Trochę mnie pocieszył, ale nadal nie wiem czy taka akcja miała miejsce u dealerów na zachodzie Europy, czy nie...Marcin - 2009-03-18, 17:03 Motory na Amerykę i Europę pewnie niczym się nie różniły, tylko tam są znacznie surowsze reguły prawne. Jak ci się spali motor i udowodnisz, że to wina producenta bo coś spartolił, to sądzisz się z nim o cholerną kasę i masz dużą szansę na wygraną (podobny przykład to procesy ze szpitalami, lekarzami, firmami farmaceutycznymi...). Właśnie tego wystraszył się dystrybutor na Stany i dlatego tam zrobiono recall. A na starym lądzie - cóż... Jest jak jest...Capo - 2009-03-22, 22:40 Wracając do tematu wcześniej zaprezentowanych złączek okazało się że jedna z nich a dokładniej DY-N614V ma gwint BSP a nie NPT który jest zastosowany przy złączce wkręcanej w pompe paliwa. Niby mała różnica a jednak.
Poszperałem trochę i znalazłem złączki firmy Rectus:
gwint się zgadza 1/4 NPT
uszczelnienie viton
ciśnienie robocze 0-35 atm
współczynnik bezpieczeństwa 4:1
http://www.rectus.pl/21KB.html
Jeszcze nie zamontowane ale mam nadzieję już niedługo jak zwykle za mało czasu Capo - 2009-05-11, 07:50 Modyfikacja układu paliwowego już jest wykonana i opisana pod adresem http://caponord.cba.pl/?page_id=69 więc jeśli jest ktoś zainteresowany to zapraszam.Anonymous - 2009-05-11, 15:56 Full profeska B3stia - 2009-12-30, 10:40 Czy macie jakiś inny sposób na zakupienie tych złączek ?
Załoga z Rectus'a bardzo profesjonalnie olewa moje już dwa maile.B3stia - 2010-01-05, 14:39 Ok nie ma chętnych to może mi powiecie czy złączki rectus'a są identyczne z tymi ze strony AF1 ?
http://www.af1racing.com/...idproduct=3007.Capo - 2010-01-05, 16:30 Złączki Rectusa są inne. W linku który podesłałeś są złączki firmy CPC jest to wiernie odwzorowna kopia złączek, które teraz masz w motocyklu tylko, że nie plastikowe a metalowe. Jeśli chciałbyś takie złączki zakupić to proponuję kontakt z www.omega.co.uk całkiem szybko odpowiadają na maile.B3stia - 2010-01-05, 17:00 Tak tylko dolar jest tańszy od euro czy funta
Na czym polega różnica ? Jeśli tylko na producencie i kształcie to żadna.
Ważne aby wymiary gwintów i króćców były te same.Capo - 2010-01-05, 18:06 Tia tylko nie wiem jak jest z cłem i czasem oczekiwania.
Jeśli chodzi o różnice to w tych ze strony AF1Racing będziesz miał możliwość wymiany oringów uszczelniających i trochę trudniej się one łączą ze sobą niż te Rectusa.
Złączki z AF1Racing jak najbardziej się nadają więc możesz je zamawiać.
Może kup sobie złączkę z przewodem tylko będziesz do tego rozwiązania potrzebował 3 złączki z tych które zamieściłeś w linku
http://www.af1racing.com/...?idproduct=6113B3stia - 2010-01-05, 20:25 hehe to juz jest lekko przesadzona cena B3stia - 2010-01-08, 08:59 Poprawka , dzwoniłem do firmy tubes.com.pl i oni dopiero wyjechali z ceną 365 pln za złączki firmy rectus Capo - 2010-01-08, 09:47
B3stia napisał/a:
Poprawka , dzwoniłem do firmy tubes.com.pl i oni dopiero wyjechali z ceną 365 pln za złączki firmy rectus
za te 4 sztuki krzyczą już 365 pln?????
Może by tak napisać bezpośrednio do Niemiec do Rectusa ciekawe czy będzie różnica w cenie info@rectus.deKrzysiek - 2010-01-09, 13:31 Z ciekawości poszukałem i znalazłem, fakturę z AF1 Racing, którą dostałem z kompletem dokumentów motocykla
Są na niej dwie pozycje:
Aprilia Accessories Front Fairing Guards-CapoNord: 169,99$ (to chyba przednie gmole)
AF1 Capo QD Metal Fuel Disconnect Fitting Set For Caponord: 59,99$ (czyli omawiany zestaw)
+ 75$ przesyłka
Adres firmy:
AF1 Racing
699 W. San Antonio St.
New Braunfels, Tx 78130
tel. (830)626-3966