B3stia - 2010-01-09, 19:00 Przesyłka 40 dolców teraz.
W www.omega.co.uk brakuje jednej z tych złączek, nie mają jej po prostu.
Dzwoniłem również do Rectus'a z zapytaniem czemu olali maile i okazało się, że realizują to zamówienie tylko żadnej informacji do mnie nie przysłali. Większy byłby zonk kiedy zakupiłbym te złączki gdzieś indziej.
W okolicy 28 stycznia będą mieli dostawę tych złączek do polski.B3stia - 2010-01-26, 10:05 OK, otrzymałem przesyłkę z Rectus polska.
Więc dziś mam wieczór zajęty =], w sumie 250 zeta z przesyłką.
ps. Zmieńcie tytuł tematu na kojarzący się ze złączkami.TomekB - 2010-03-13, 14:04 Witam
Mam pytanie odnośnie stabilności i niezawodności w eksploatacji zmienionego układu paliwowego na szybkozłączach Rectus opisanego w dziale technika. Mój świeżo zakupiony Capo ma „patent” na wężu ogrodowym .
Pozdrawiam TomekAnonymous - 2010-03-26, 23:14 O stabilności i niezawodności układu muszą wypowiedzieć się bardziej doświadczeni koledzy.
Ja wczoraj zamontowałem złączki Rectusa w swoim sprzęcie. Jednak nie dawało mi to spokoju i postanwiłem zrobić to tak, jak powinno być zrobione.
Nie powiem, wyglądają solidnie i bardzo podoba mi się to rozwiązanie. Odbezpieczanie złączek bezproblemowe, chociaż zapięcia mogły by chodzić z nieco większym oporem
Kutwa za dużo inwestycji poczyniłem na ten sezon, a to jeszcze nie koniec
TomekB - 2010-03-27, 08:55 Witam
Wicher napisz ile czekałeś na te złączki i gdzie je zamawiałeś?
Ja zamówiłem w Rectus Polska z prośbą o potwierdzenie przyjęcia zamówienia i nie mam żadnej odpowiedzi, dzwoniłem to mówią, że nie mają na stanie. Mają się odezwać, a dwa tygodnie minęło.
PozdrawiamCapo - 2010-03-27, 18:26 Tomek myślę, że należy do nich dzwonić bo trochę się ociągają z mailami.
Jeśli chodzi o niezawodność to złączki jeździły w moim Kapciu i zrobiłem na nich około 3000 km potem moto się sprzedało i ile zrobił kupiec nie wiem
Powiem tak złączki parametrami przewyższają te które są montowane w standardzie a jedynym minusem, który ja widzę to to, że nie ma możliwości w nich wymiany uszczelnienia.Anonymous - 2010-03-27, 22:35
TomekB napisał/a:
Witam
Wicher napisz ile czekałeś na te złączki i gdzie je zamawiałeś?
Ja zamówiłem w Rectus Polska z prośbą o potwierdzenie przyjęcia zamówienia i nie mam żadnej odpowiedzi, dzwoniłem to mówią, że nie mają na stanie. Mają się odezwać, a dwa tygodnie minęło.
Pozdrawiam
Witam.
Złaczki zamówiłem w Rectus Polska.
Wysłałem maila, a po chwili sympatyczny pan odpowiedział na moje zapytanie, podając jednocześnie ceny.
Złożyłem zamówienie, gość potwierdził i zapewnił, że czas oczekiwania około 3 tygodnie.
Towar dostałem po niecałych 3 tygodniach, tak jak kolo zapewniał.Wilk stepowy - 2010-04-07, 17:20
Wicher napisał/a:
Do Capo:
Rozrywa przewód, puszcza szybkozłączka, czy też może pęka ten metalowy krucieć??
Podczas podnoszenia zbiornika rozpadł mi się przewód paliwowy. Było to skutkiem rozerwania jednej ze złączek plastikowych. Złączka się nie rozpięła, tylko rozpadła i jej kawałek został w wężyku, w wyniku czego paliwo spokojnie mogło sobie wypływać ze zbiornika... W moim przypadku albo było to już naprawiane (klejone?) albo było już na wykończeniu i mogę mówić o farcie że zdarzyło mi się to w garażu podczas "inspekcji", a nie podczas wstrząsów na trasie. Uszkodzenie pokazuje na zdjęciu nr 1.
Na szczęście dzięki postom w temacie, zastosowałem patent Wichra... Króciec ze sklepu hydraulicznego (2zł) + wężyk 10bar z samochodowego + przeszlifowanie oryginalnej drugiej końcówki.... no i + cybanty oczywiście. (zdjęcie nr 2)
1
2
PS: Czy nie można zmienić tematu tego "tematu"? Trudno go skojarzyć ze złączkami paliwowymi Anonymous - 2010-04-07, 20:40 Tak samo skończyła jedna z moich złączek
Była już nieco nadgryziona i też rozpadła mi się podczas inspekcji
Teraz tak sobie o tym pomyślałem i przypomniało mi się, że jakoś po usunięciu tych wadliwych złączek i spięciu układu "na stałe" zużycie paliwa spadło o 1-1,5L/100km
Ciekawe dlaczego? Pewnie gdzieś pomalutku musiało się z niej sączyć
Na przyszłość w ramach luźnej gotówki polecam złączki Rectusa. To naprawdę przyjemne i mądre rozwiązanie. Mam nadzieję, że się sprawdzi.
Mechanik z Aprilii bardzo pochwalił mnie za ten patent Karaluch - 2010-04-08, 12:37 Nie orjętujecie się jak długo wytrzymują orginalne? Bo mój Capo jest z 2006 r. i jakoś mi w tym roku nie po drodze zająć się tym probleme. Jeśli któryś z kolegów coś dla siebie zamawia i byłby tak miły i zamówił x2 to potrafie się odwdzięczyć.Anonymous - 2010-04-08, 13:41
Karaluch napisał/a:
Nie orjętujecie się jak długo wytrzymują orginalne?
Tutaj chyba nie ma reguły i trudno tak wyrokować, czy puszczą ci za miesiąc, rok, a może nie puszczą wcale.
Wydaje mi się, że powinieneś je przejrzeć i jak będzie git, to zostawić.
Przy okazji zerkniesz na przewody paliwowe, czy są w dobrej kondycji ;)B3stia - 2010-04-09, 12:12 Według wytycznych co 4 lata powinno się zmienić przewody i złączki paliwoweAnonymous - 2010-04-09, 15:06 Ja tam nie sugeruję się wytycznymi. Jak widzę, że przewody są miękkie jak siusiak już po wszystkim, to wymieniam
A czasami jestem nadgorliwy i raz w roku Wilk stepowy - 2010-04-09, 16:42
Karaluch napisał/a:
Nie orjętujecie się jak długo wytrzymują orginalne? Bo mój Capo jest z 2006 r. i jakoś mi w tym roku nie po drodze zająć się tym probleme. Jeśli któryś z kolegów coś dla siebie zamawia i byłby tak miły i zamówił x2 to potrafie się odwdzięczyć.
Mój Capo jest tylko 2 latka starszy (fabrycznie 3)... i ma ledwo 28kkm... No a złączki już poleciały. Poza tym wkręcony miałem już metalowy kruciec, więc podejrzewam, że już wcześniej musiało coś polecieć. Ja raczej na 100% będę zamawiał, tylko jeszcze nie wiem kiedy. Narazie zrobiłem tak jak zrobiłem i jestem zadowolony. Może na zimę sobie to zostawię.... zrobimy listę chętnych i sobie zamówimy Karaluch - 2010-04-09, 22:39 To sie na nią wpiszę.