wydaje mi się, z pozycji ridera, że sound jest mniej charczący, a bardziej basowy, tak bardziej Yoshimura niz LeoVince ale może miłość do moto przysłania mi wszystko Wilk stepowy - 2009-11-23, 16:32 Od którego roku jest montowany katalizator w Caponordzie?
Czy jak przerobię puszki jak na zdjęciach Edzia, to nie pojawi się jakiś problem z pracą silnika, nie będzie trzeba coś regulować... Jak na to sonda lambda i ten katalizator (o ile wogóle on tam jest)?Anonymous - 2009-11-23, 21:24 Jeżeli rury dlotowe do tłumików, masz od początku(kolektor) do końca, tej samej średnicy to nie masz katalizatora.Krzysiek - 2009-11-24, 10:55
Wilk stepowy napisał/a:
Od którego roku jest montowany katalizator w Caponordzie?
Czy jak przerobię puszki jak na zdjęciach Edzia, to nie pojawi się jakiś problem z pracą silnika, nie będzie trzeba coś regulować... Jak na to sonda lambda i ten katalizator (o ile wogóle on tam jest)?
Ja mam z 2006 i mam katalizator, a przeróbka jest właśnie w moim sprzęcie
Problemów nie ma żadnych... Edzio chciał wydłubać katalizatory, ale nie zdecydowałem się... w dowodzie mam wpisane Kat. więc nie chcę mieć problemów jak wyjadę za granicę...
Na wiosnę chcę również podjechać na stację diagnostyczną (z własnej woli, bo przegląd mam na 2 lata) i sprawdzić poziom hałasu, choć wydaje mi się, że poza fajnym basem nie jest makabrycznie głośny Wilk stepowy - 2009-11-24, 11:22 Ja mam model rocznikowy 2003. Chyba nie mam katalizatora. Nie wiem. Jak się dorwię do sprzęta to będę mierzył te rury.
Krzysiek jakie masz średnice rur przelotowych??
Ja kupiłem u Edzia 45mm po zewnątrz.. Nie chciałem przesadzać.. Jak będzie za cicho to zamówię jeszcze raz. Spawarę w domu mam
Nie mogę słuchać jak się biedaczysko męczy na tych seryjnych pyrkawkach..Krzysiek - 2009-11-24, 11:48 Też 45 na zewnętrznej i jest wystarczająco , pewnie zrobi ci identycznie jak u mnie, więc powinno być ok, a jeśli chodzi o katalizator, to na rurze dolotowej do tłumika, jakieś 20cm przed tłumikiem jest charakterystyczne poszerzenie rurki o jakieś 30% na długości 15cm, jak nie ma i rurka ma taką samą średnicę na całej długości, to znaczy że trujesz środowisko edzio - 2009-11-24, 17:56 Niestety WilkStepowy zdecydował się na przeróbkę samodzielnie na bazie moich doświadczeń a to ważne bo pierwsze Capo jakie robiłem walczyłem tydzień aż w końcu się udało trafić -jest to najbardziej wymagające moto jeśli nie posiada człowiek żadnych informacji jak to zrobić żeby było dobrze.Wilk wziął u mnie tylko rurki na przeloty.Krzysiek - 2009-11-25, 09:21 No właśnie... ja chyba nie pojąłbym się samodzielnej modyfikacji, pewnie dlatego że nie znam budowy akcesoryjnych wydechów,tak jak edzio, a jak bym rozgrzebał, to pół sezonu by uciekło zanim znalazłbym czas na dokończenie roboty edzio - 2010-02-06, 14:33 A to kilka efektów mojej pracy chłopaków z forum Aprilli:
edzio, ty mi lepiej powiedz czy przespawasz mi stelaż do kufrów?
Nie bardzo wiem co chcesz abym ci zrobił-naprawa czy zrobienie od podstaw?Krzysiek - 2010-02-07, 15:07 ani to, ani to, chodzi o przeróbkę stelaża od innego motocykla, mam wzór ale nie wiem czy nie będzie potrzeby podstawienia moto, aby idealnie spasować... a przy okazji może wkońcu posłuchasz jak brzmi twoja przeróbka kominów edzio - 2010-02-08, 00:14 Jak nie będę zasypany kominami to możemy z tym powalczyć.Wilk stepowy - 2010-05-06, 20:19 Czy po zmianie wydechu na akcesoryjny (przelotowy) dzieją się jakieś dziwne rzeczy, jak np ... falowanie obrotów, zwiększone spalanie, jakieś spadki mocy czy coś? Czy wymagana jest jakaś korekta mieszanki, wgranie nowej mapy po kastracji puszek??
Kończę akcesoria do mojego zdobywcy i w najbliższej przyszłości chciałbym przerobić wydechy zgodnie z wskazówkami kolegi Edzia, ale że w sieci chodzą tak różne opinie to mam chwile zwątpienia czy zabierać się za ta dłubanie, żeby nie nawalić sobie bigosu