Ja pierdziele, może ja to oddam w jakieś mądrzejsze ręce? (...)
Tymczasem mam w prezencie wyśmienity tinol dla Ciebie do odebrania na Kaszubach!
Wojtek a cóż wspaniałego w tej cynie ?
No, ze od samej Jego Fluorescencji Mistrza Stosowanych Nauk Technicznych :PMondi - 2017-05-17, 16:37 Nooo, ładowanie wróciło :). 14,3-14,4V jest chyba akceptowalne. Wszystko polutowane wg zaleceń Waszmości. Teraz tylko muszę zadbać o konkretną izolację, upchanie tego "gdzieś" i w drogę . Tej brązowej wtyczki nie ruszałem bo jest ok, jedynie przeczyściłem styki.
Mam nadzieję, że gaśnice nie będą potrzebne Anonymous - 2017-05-17, 19:59 No to teraz w nocy trawa będzie się palić jak załączysz światła :)Mondi - 2017-05-29, 21:11 ... ile minęło, miesiąc? Wczoraj wracałem z gór bez prądu. Dziś bylem u speców sprawdzić aku, jest w 100% ok. Czyli zabawa od nowa, albo kolejne xujowe miejsce, albo regler ... stawiam na regler.elefant - 2017-05-29, 21:13 No kurna a nie mówiłem, nie ostrzegałem. Kolega nie posłuchał i się zesrało.....)
Wyprzedzając Twoje pytanie jaki regel wsadzić ? Czeka Cię dużo czytania forum :)Mondi - 2017-05-29, 21:59
elefant napisał/a:
No kurna a nie mówiłem, nie ostrzegałem. Kolega nie posłuchał i się zesrało.....)
Wyprzedzając Twoje pytanie jaki regel wsadzić ? Czeka Cię dużo czytania forum :)
Hahaha, na taką właśnie reakcję czekałem . Uprzedzać nie musisz bo już chyba na pamięć znam posty dot. regulatorów/goldwing, cbr/
Sprawdzić muszę jeszcze czy pod bakiem dalej "urzęduje" złączka, czy już ktoś wysłał ją w kosmos.
Poza tym przecież tutejsze grono bardzo chętnie udziela informacji, podpowiedzi, instrukcji co jak i gdzie ugryźć w Capo żeby było dobrze, więc chętnie korzystam arkglo - 2017-05-29, 22:00 Mondi, zlituję się nad Tobą, bo sam kiedyś byłem w podobnej sytuacji. Tu masz odpowiedź: FH016 od Kawasaki lub FH008 od Hondy przy czym ten pierwszy na rynku wtórnym jest zdecydowanie tańszy (tylko nie podłączaj cienkiego, czarnego kabelka), ale sprawdź najpierw obecny regulator jak i alternator. Jak? W serwisówce do kapcia masz to dokładnie opisane.
Nie kupuj regulatorów o oznaczeniu rozpoczynającym się od liter SH, bo są podobno wykonane w starszej technologii. Te "FH" są wydajniejsze prądowo i mniej się grzeją.GrzeTom - 2017-05-29, 22:16
arkglo napisał/a:
Nie kupuj regulatorów o oznaczeniu rozpoczynającym się od liter SH, bo są podobno wykonane w starszej technologii. Te "FH" są wydajniejsze prądowo i mniej się grzeją.
a czy ktoś z mądrych was. jest w stanie mi rozkodować różnice między FH008AB vs FH008EF.
Może jakiś link do wujka Gu.... by móc poczytać i wzbogacić swą wiedzę ;)elefant - 2017-05-29, 22:46 GrzeTom odpowiadając na Twoje pytanie. Nie ma różnicy w budowie regulatora, litery po cyfrach oznaczają typ przylącza elektrycznego. Krótko mówiąc ile modeli motocykli tyle różnych kostek przyłączeniowych.GrzeTom - 2017-05-29, 22:50
elefant napisał/a:
GrzeTom odpowiadając na Twoje pytanie. Nie ma różnicy w budowie regulatora, litery po cyfrach oznaczają typ przylącza elektrycznego. Krótko mówiąc ile modeli motocykli tyle różnych kostek przyłączeniowych.
a jest gdzieś w czeluściach netu jakieś "kompendium wiedzy" bo jakoś doszukuję się jeszcze ukrytego oznaczenia "mocy"..
no chyba że się niepotrzebnie doszukuje... elefant - 2017-05-29, 22:57 Odp poszła na privaMondi - 2017-05-31, 17:19 Siema. Co powiecie na ten regler z linku : http://www.allegro.pl/Sho...item=6468007557
można brać?... nie licząc tego, że ma tylko po jednym wyjściu prądowym i "-" to myślę, że dałby rady w kapciu. Model "FH" i z CBR-ki. Poza tym już zdecydowałem, że daje regler pod tylną płytę... będzie mu chłodniej robert1973 - 2017-05-31, 17:42 miłej lektury w texcie jest jeszcze jeden odnośnik traktujący o tymże elemencie, moje zdanie jak sprawny brać na ale mogę się mylić :DMondi - 2017-05-31, 17:56
robert1973 napisał/a:
miłej lektury w texcie jest jeszcze jeden odnośnik traktujący o tymże elemencie, moje zdanie jak sprawny brać na ale mogę się mylić :D
Jakby była taka emotka, która bije pokłony to bym ją teraz zastosował
Link z pełną odpowiedzią / instrukcją n.t reglera. Dzięki 👌Anonymous - 2017-05-31, 19:37 Tu masz jeszcze inny sposób montażu reglera.
http://moto-abruzzo.com/a...harging-system/