jagiel - 2017-01-24, 22:41 ale ma być właśnie taki rzeźnik ;) Grzesiek pomyśl .... 98Km w motocyklu maksymalnie odchudzonym.... wiem hill climb byśmy zorganizowali :DMondi - 2017-01-24, 22:41
mr__white napisał/a:
Hej. W czwartek jadę je obejrzeć. Liczę sie z tym ze trzeba bedzie w to moto włożyć troche kasy, ale... Jak sam wsio rozbiorę i zrobię to przynajmniej bede wiedział ze mam dobrze przygotowane moto do podróży. A cena za która bede próbował zakupić ten model bedzie adekwatna do stanu. Przynajmniej mam taka nadzieje
No i oczywiście daj znać jaki efekt oględzin ;)jagiel - 2017-01-24, 22:49
Panowie uszkodzony Rotax?? uszczelka pod głowicą ? ten silnik jest pancerny... gość sprzedaje motocykl z wałem zatartym na panewkach bo nigdy nie zmieniał ani nie dolewał oleju... naprawa całkowicie nieopłacalna. Mam u siebie taki silnik w kolejce na rozbiórkę od RSV 2008 , też zatarta.janciovodnik - 2017-01-24, 23:03 Proszę... https://www.olx.pl/oferta...html#a873e61db9jagiel - 2017-01-24, 23:13 perła, chyba sam sobie go kupię , normalnie oryginalny czarny mat mnie urzekł ;)fakir - 2017-01-25, 07:29
jagiel napisał/a:
naszła mnie taka szaleńcza myśl, kupić kapcia za 6 koła i zrobić z niego hard enduro :D
Miałem kiedyś możliwość kupić capo z kwitem świeżo sprowadzone które stało 6 lat pod chmurka silnik super pracował ale reszta idealna do takiego projektu ....GrzeTom - 2017-01-25, 08:16
elefant napisał/a:
Ale APKA to nie bmw .
Możesz rozwinąć?
elefant napisał/a:
Jak włosi konstruowali Capcia to bawarczycy byli w czarnej dupie z myslą techniczną i rozwiązniami elektroniki.
No tu żeś pojechał.. akurat włoska "myśl" techniczna w elektryce to istne szaleństwo inżynierskie, coś ala:
Przecież każdy z nas przerabia 2 podstawowe rzeczy gdzie numer 1 - to układ ładowania :) mówiąc delikatnie pokiszkany jak lato z radiem :)
elefant napisał/a:
Naprawienie Capcia w domowych warunkach często kończy się całkowitą klapą.
Tu sie zgadzam :)
elefant napisał/a:
Być może ten egz jest rzeczywiście tylko do "drobnej naprawy" NIE NAPALAJ SIĘ bo forumowicze dużo pomogą ale zdalnie jej nie naprawimy.
I dotknąłeś podstawowej zasady kupna moto.. NIE NAPALAJ SIĘ !! ale patrząc na włoskie "krągłości" jest to cięzkie:)arkglo - 2017-01-25, 09:11
jagiel napisał/a:
naszła mnie taka szaleńcza myśl, kupić kapcia za 6 koła i zrobić z niego hard enduro :D
Skoro z DL-em było można, to i z kapcia coś by wystrugał na upartego:janciovodnik - 2017-01-25, 09:43 WOW !!!!!!! Ten pierwszy jest mega :)elefant - 2017-01-25, 10:25
GrzeTom napisał/a:
elefant napisał/a:
Ale APKA to nie bmw .
Możesz rozwinąć?
elefant napisał/a:
Jak włosi konstruowali Capcia to bawarczycy byli w czarnej dupie z myslą techniczną i rozwiązniami elektroniki.
No tu żeś pojechał.. akurat włoska "myśl" techniczna w elektryce to istne szaleństwo
inżynierskie, coś ala:
Nie pisałem o elekrtyce tylko elektronice a miałem na myśli możliwość ingerowania w układ map zapłonowych co w bmw wtedy było nie możliwe o japoni nie wspomnę np. w domowych warunkach
Przecież każdy z nas przerabia 2 podstawowe rzeczy gdzie numer 1 - to układ ładowania :) mówiąc delikatnie pokiszkany jak lato z radiem :)
elefant napisał/a:
Naprawienie Capcia w domowych warunkach często kończy się całkowitą klapą.
Tu sie zgadzam :)
elefant napisał/a:
Być może ten egz jest rzeczywiście tylko do "drobnej naprawy" NIE NAPALAJ SIĘ bo forumowicze dużo pomogą ale zdalnie jej nie naprawimy.
I dotknąłeś podstawowej zasady kupna moto.. NIE NAPALAJ SIĘ !! ale patrząc na włoskie "krągłości" jest to cięzkie:)
machoni - 2017-01-25, 11:06
jagiel napisał/a:
naszła mnie taka szaleńcza myśl, kupić kapcia za 6 koła i zrobić z niego hard enduro :D
jagieł, jak kupowałem rok temu u ciebie kapcia, to mieliście na tapecie projekt dla klienta xtz 900 silnik od tdm, tak z ciekawości udał się przeszczep?robert1973 - 2017-01-25, 11:51 z tdm 900???? hmmm jestem ciekaw przeszczepu :)..... z 850 to w garażu można uczynić :)
https://get.google.com/albumarchive/114749146732353876202/album/AF1QipPdRcAe9-MbA6p3vrw3jSSI3Hq1VM8WhYUD_CDw?source=pwa#slideshow/5855599444160953202Martinezz - 2017-01-25, 11:54 hmmm... naprawa w warunkach domowych...
No dobra, synchro przepustnic nie zrobię - bo nie mam sprzętów...
Ale elektrykę to już się paru kolegów bawiło...z grubsza (standard, alternator, regler, łaczniki bo wiadomo...)
Koło wymienię - napędu nie - bo nie mam urządzenia do zakuwania...
są ograniczenia - wiadomo, ale coś pogrzebać trzeba
A - olej też raczej sam wymienię... i płyny... why not?
Ustawianie strategicznych elementów w silniku? No to fakt trza się znać... Tu się nie rozpędzę (zawory, rozrząd...)
Reasumując - nie straszcie , bo wiem że trzeba dawać prace Mechanikom, ale ja kocham się grzebać w sprzętach. Nie wszystko umiem - to się nie zapuszczam, ale - dłubanie jest istotnym elementem motocyklizmu!RESPIRATOR - 2017-01-25, 12:38 Marcin czym się zajmujesz zawodowo jeśli to nie tajemnica ?Martinezz - 2017-01-25, 12:44 Nie, nie jestem mechanikiem
Nie jestem inżynierem.
Ani lekarzem ani filozofem...
Czym się zajmuję zawodowo? A co za różnica... Teraz jestem Projekt Managerem.
Bywałem kelnerem, pracowałem w fabryce szyb zespolonych na linii produkcyjnej, sprzątałem kuchnie, myłem samochody...
Nie - nie jestem mistrzem i znawcą mechaniki - ale to lubię.
Nie nie będę się mądrzył, ale będę dłubał...
Nie ważne kim jestem i co robię zawodowo... Co za różnica kim jestem?
[ Dodano: 2017-01-25, 12:53 ]
P.S.
...i nie mówię żeby nie jeździć do mechanika, bo sam bywam.