To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Kapryśna Włoszka

vtec - 2013-05-30, 17:43

Kamil , wiszę Ci piwo! Nie wiem jak to zrobię żeby Ci je dać , ale zrobię. Może spotkamy się w Zamościu? CHyba nie masz tam daleko, a ja przy okazji wizyt w Lublinie mógłbym tam podjechać.


Różnica po wgranie mapy jest kolosalna , mocy więcej - zwłaszcza na dole. Moc fajnie i miękko oddawana. Silnik chodzi jakoś inaczej jakby kulturalniej. Za to ciszej - muszę moje Leosie rozwiercić - są zdecydowanie za ciche. Szarpanie rzeczywiście jest dużo mniejsze - aż się nie spodziewałem. Zobaczymy co będzie ze spalaniem , sonda odpięta.

IFT czyt tam ITF ( nie pamietam ) ustawiłem na 11,7 - pokulam się trochę na tym ustawieniu i zobaczymy co będzie dalej. Póki co jestem MEGA zadowolony ze zmiany 8-)

aprilia - 2013-05-30, 18:12

W Zamościu może być mam 70km, tylko po 15 lipca bo dopiero wrócę z wyprawy.
vtec - 2013-05-30, 18:15

dobra, jakoś się odezwę... jeszcze raz dzięki za pomoc!
aprilia - 2013-05-30, 18:19

nie ma za co,
szerokości

major - 2013-05-31, 09:16

jagiel napisał/a:
ważne tylko aby komp nie stracił łączności z ECU podczas ładowania nowej mapy ponieważ uszkadza to ECU nieodwracalnie , taki tam ferment trochę zasiałem a co :-)

Na takie przypadki jest opcja recovery w TunECU.

radekch - 2013-05-31, 14:32

Wgrałem mape 051123 oryginalne, odpiełem sonde lambda, obroty sie uspokoiły choć trosze jeszcze falują . Niestety nie miałem okazji sie przejechac padał deszcz.

[ Dodano: 2013-06-03, 13:34 ]
Wiec tak, na zimnym silniku tak jakby trosze dłużej trzeba było krecic zeby odpalił, być moze takie złudzenie, większej mocy specjalnie nie odczułem, na pewno silnik jest bardziej elastyczny (mniejsze predkosci na wysokich biegach i podczas przyspieszania nie ma szarpania) zrobiłem ok 120 km na razie wszystko ok z wolnymi obrotami i zadne błedy sie nie pojawiaja. Zobaczymy jak to wyjdzie na dłuzsza mete i jak ze spalaniem.

[ Dodano: 2013-06-21, 11:18 ]
po kilku dniowym użytkowaniu mapy bez sondy stwierdzam: obroty faluja , ciezki rozruch na zimnym silniku, szarpanie podczas jazdy na wolnych obrotach do 1500 czeste gaśnięcie silnika podczas ruszania.
plusy to faktycznie jakby troszke wieksza moc i elastyczny silnik podczas jazdy powyżej 2000obr.
wgrałem mape 050115 wolne obroty idealne !!! (jak w rzędówce) na zimnym silniku odpala bardzo ładnie, nie wyjeżdzałem jeszcze poza miasto i nie wiem jak to sie spisze na dłuższą mete, jutro będe jechał na srebrną góre i zobaczymy. Jednak jesli okazało by sie ze bedzie troszka słabszy to jednak kultura pracy na wolnych obrotach i brak problemu z gaśnieciem silnika na skrzyżowaniach to zrekompensuje. Nadmienie jeszcze, że wcześniej po uszkodzeniu cewki wymieniłem świece na irydowe i przewody wysokiego napięcia na silikonowe (MAGNECOR podobno dobrej klasy :)) i obroty na starej mapie falowały.

[ Dodano: 2013-06-21, 11:19 ]
po kilku dniowym użytkowaniu mapy bez sondy stwierdzam: obroty faluja , ciezki rozruch na zimnym silniku, szarpanie podczas jazdy na wolnych obrotach do 1500 czeste gaśnięcie silnika podczas ruszania.
plusy to faktycznie jakby troszke wieksza moc i elastyczny silnik podczas jazdy powyżej 2000obr.
wgrałem mape 050115 wolne obroty idealne !!! (jak w rzędówce) na zimnym silniku odpala bardzo ładnie, nie wyjeżdzałem jeszcze poza miasto i nie wiem jak to sie spisze na dłuższą mete, jutro będe jechał na srebrną góre i zobaczymy. Jednak jesli okazało by sie ze bedzie troszka słabszy to jednak kultura pracy na wolnych obrotach i brak problemu z gaśnieciem silnika na skrzyżowaniach to zrekompensuje. Nadmienie jeszcze, że wcześniej po uszkodzeniu cewki wymieniłem świece na irydowe i przewody wysokiego napięcia na silikonowe (MAGNECOR podobno dobrej klasy :)) i obroty na starej mapie falowały.

vtec - 2013-06-22, 00:11

radekch, daj znać jak to dalej wyglądało....mam podobne objawy jak Ty na tej starej/poprzedniej mapie.


P.s. Podobno zlot na srebrnej górze odwołali... :roll:

Wilk stepowy - 2013-06-22, 21:27

Radek, jak Ci obroty falują i motocykl gaśnie, to spróbuj podnieść parametr IFT o ok 50ptk. Powinno się uspokoić.
Silnik faluje najprawdopodobniej dlatego, że ma ubogą mieszankę.

radekch - 2013-06-24, 11:06

ift podnosiłem. obroty falowały dalej i podczas hamowania silnikiem bardzo strzelał w tłumiki. Na weekend zrobiłem 580km spalanie rewelacyjne 5,2 predkosci do 120km/h , wolne obroty i w ogole praca silnika rewelacyjna!!!! Mam wrażenie, ze jest minimalnie słabszy, nie reaguje tak agresywnie na gaz, ale spalanie i kultura pracy na 6.
vtec - 2013-06-25, 07:54

radekch, którą dokładnie mapę wgrałeś? :roll:
aprilia - 2013-06-29, 20:41

radekch napisał/a:
Wgrałem mape 051123 oryginalne, odpiełem sonde lambda, obroty sie uspokoiły choć trosze jeszcze falują . Niestety nie miałem okazji sie przejechac padał deszcz.

[ Dodano: 2013-06-03, 13:34 ]
Wiec tak, na zimnym silniku tak jakby trosze dłużej trzeba było krecic zeby odpalił, być moze takie złudzenie, większej mocy specjalnie nie odczułem, na pewno silnik jest bardziej elastyczny (mniejsze predkosci na wysokich biegach i podczas przyspieszania nie ma szarpania) zrobiłem ok 120 km na razie wszystko ok z wolnymi obrotami i zadne błedy sie nie pojawiaja. Zobaczymy jak to wyjdzie na dłuzsza mete i jak ze spalaniem.

[ Dodano: 2013-06-21, 11:18 ]
po kilku dniowym użytkowaniu mapy bez sondy stwierdzam: obroty faluja , ciezki rozruch na zimnym silniku, szarpanie podczas jazdy na wolnych obrotach do 1500 czeste gaśnięcie silnika podczas ruszania.
plusy to faktycznie jakby troszke wieksza moc i elastyczny silnik podczas jazdy powyżej 2000obr.
wgrałem mape 050115 wolne obroty idealne !!! (jak w rzędówce) na zimnym silniku odpala bardzo ładnie, nie wyjeżdzałem jeszcze poza miasto i nie wiem jak to sie spisze na dłuższą mete, jutro będe jechał na srebrną góre i zobaczymy. Jednak jesli okazało by sie ze bedzie troszka słabszy to jednak kultura pracy na wolnych obrotach i brak problemu z gaśnieciem silnika na skrzyżowaniach to zrekompensuje. Nadmienie jeszcze, że wcześniej po uszkodzeniu cewki wymieniłem świece na irydowe i przewody wysokiego napięcia na silikonowe (MAGNECOR podobno dobrej klasy :)) i obroty na starej mapie falowały.

[ Dodano: 2013-06-21, 11:19 ]
po kilku dniowym użytkowaniu mapy bez sondy stwierdzam: obroty faluja , ciezki rozruch na zimnym silniku, szarpanie podczas jazdy na wolnych obrotach do 1500 czeste gaśnięcie silnika podczas ruszania.
plusy to faktycznie jakby troszke wieksza moc i elastyczny silnik podczas jazdy powyżej 2000obr.
wgrałem mape 050115 wolne obroty idealne !!! (jak w rzędówce) na zimnym silniku odpala bardzo ładnie, nie wyjeżdzałem jeszcze poza miasto i nie wiem jak to sie spisze na dłuższą mete, jutro będe jechał na srebrną góre i zobaczymy. Jednak jesli okazało by sie ze bedzie troszka słabszy to jednak kultura pracy na wolnych obrotach i brak problemu z gaśnieciem silnika na skrzyżowaniach to zrekompensuje. Nadmienie jeszcze, że wcześniej po uszkodzeniu cewki wymieniłem świece na irydowe i przewody wysokiego napięcia na silikonowe (MAGNECOR podobno dobrej klasy :)) i obroty na starej mapie falowały.



Coś musi być źle, trzeba wgrać mapę catfisha nie z 2011r. tylko starszą i dostroić ift i jest marzenie, po wyprawie stwierdzam żadnej innej nie chcę moc dużo większa na koło z 2 bez problemu idzie i przyspiesza dużo szybciej niż zwykłe standardowe capo z oryginalną mapą.
Jak będzie okazja t się przejedziecie na zlocie zobaczycie ;-)

vtec - 2013-06-29, 21:42

czy mogę prosić o konkretnego linka do tej mapy? Bo tego jest trochę , i nie wiem którą masz na myśli....
aprilia - 2013-06-30, 08:36

To jest to do wersji bez sondy:
http://www.endorphin-expr...catfish_map.hex

vtec - 2013-07-02, 21:14

no to ja tą mapę mam , i jest kilka problemów z nią. Głownie to cięższe odpalanie i czasem mi przygasa po przegazowaniu ( cewki ok , sprawdzałem)

[ Dodano: 2013-07-02, 22:35 ]
wgrałem tą samą mapę co kolega radekch, zobaczymy co będzie - sensor O2 podpięty.

Czy te wartości którymi wcześniej się bawiłem , powinienem teraz jakoś zresetować? (LFT czy tam IFT - nigdy tego nie pamiętam :)) - jeśli tak to wystarczy klikać na reset TPS? Bo widzę że wraz z wgraniem nowej mapy wartości chyba się nie zmieniły :roll:

aprilia - 2013-07-03, 07:52

To nie wiem czemu u ciebie nie chce działać dobrze.

Wartość IFT musisz ustawiać za każdym razem po wgraniu mapy na analizatorze, może dlatego nie chce ci dobrze chodzić, ale na oko i słuch też można to w miarę ustawić.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group