To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - Tak naprawdę liczy się tylko "bałns"

Dziubek - 2011-02-12, 18:49

Pumex za tydzien bede w Toruniu moze jakies piwo wypijemy?
pumex - 2011-02-13, 16:42

Pewnie , jak będziesz daj znać .
edzio - 2011-02-13, 18:12

Jak będziesz jechał do Torunia to może odbierzesz te kominy Pumexa bez zabawy w przesyłki.Modlin jest po trasie z Wawki do Torunia :->
Dziubek - 2011-02-14, 00:13

Ale ja bede jechal z Zürichu ;-)
pumex - 2011-02-16, 16:42

To przyszły , w sobotę jak nie będzie padać , to zamontuję je w motocyklu i posłucham jak grają .
Kilka fotek po rozpakowaniu paczki (oczywiście od zdjęcia 13) http://pl.fotoalbum.eu/pumex101/a326964

edzio - 2011-03-13, 10:35

No i dostałem info że jedna Capo z ostatnich przeróbek jest za głośna-bbbuuuueeeeee
Dziubek - 2011-03-13, 14:03

edzio napisał/a:
No i dostałem info że jedna Capo z ostatnich przeróbek jest za głośna-bbbuuuueeeeee



Dokładaj stopery do kompletu :mrgreen:

Jerzyk - 2011-03-13, 14:14

Ja nie narzekam. Na pewno są głośniejsze, ale brzmią znacznie lepiej, a większy bas powoduje, że są głośniejsze. Jeśli za głośne to może trzeba na rowerze spróbować - cicho, spokojnie, ptaszki śpiewają...
edzio - 2011-03-13, 21:35

Właścicielowi pasuje ale w długich trasach niestety żona właściciela nie wyrabia.Mam nadzieje że się przyzwyczai a jak nie będziemy Db-Killery strugać.
Maciek - 2011-03-13, 21:40

Edzio ja na Twoich tłumikach zrobiłem ok 400 km (odbierałem u Ciebie osobiście 2 kpl do Kapci w lutym) - generalnie jest ok - kwestia przyzwyczajenia, ale idealnie byłoby jakby były ciut cichsze - mam porównanie np z poprzednimi tłumikami GPR titan z TDMy - jak mocno odkręciłeś dudniły, ale jakoś tak inaczej - łagodniej - tu agresja bije z rur :evil: .
Może różnicę robi też inny układ silnika i inaczej oddaje dźwięk-TDMa to rzędowy Twin a tu jest V-ka. A rozumiem, że z tym db killerem to montaż tylko u Ciebie, czy dorabiasz na wzór i można montować samemu?

edzio - 2011-03-14, 05:46

Gdybym miał kominy na stole do roboty do Capo mógłbym dorobić i mam nadzieje że by pasowały ale z Capo jest innego rodzaju problem. Wyloty mają wywinięcie na końcu do wewnątrz ,trzeba by je było odciąć by od wewnątrz były gładkie, ponad to wyloty-dekle ozdobne są na nitach ,jak doszły by Db... spaliny cofały by się pod ten dekiel co mogło by się skończyć osmaleniem elementów w moto a może i stopieniem niektórych . Trzeba by było dekiel ten obspawać do okoła by go uszczelnić względem tłumika. A to że wychodzi to głośno nie dziwi mnie ten silnik to jakaś decybelowa masakra-generuje tyle hałasu że uzyskać umiarkowaną ilość dzwięku z tłumików to metoda prób i błędów.
B3stia - 2011-03-14, 15:20

Tak jak przekazywałem telefonicznie można spróbować dorobić db z mocowaniem nie na deklu ozdobnym a samym tłumiku (głębiej).
A riposta na zaczepki słowne jest zbędna jeśli ktoś podróżuje sam nie rozumie problemu. Mało tego trampkiem na leo miałem kontrolę w Austrii właśnie pod kątem tłumika. Lubie jeździć po europie :-P .

pumex - 2011-03-23, 17:22

Dzisiaj , o 5 rano startowałem do pracy , jak odpaliłem capo to obudziłem cały blok , faktycznie kominy od edzia są głośne . Ma może ktoś pomysł na DB KILLERa w normalnej cenie . :roll:
danio - 2011-03-23, 18:54

hehe. Trochę sie usmiałem . Ja tam lubie jak moto wali . Sam mam glosnawo. Ale jak enduro to enduro.
Dziubek - 2011-03-24, 13:10

Jak bym u siebie wyciągnął DB-Killery to w Swiss bym stracił dowód :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group