To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Napiecie ladowania

Żwirek92 - 2016-05-02, 18:44

Chciałbym wszystkim podziękować:-) dołożyłem przewody do reglera, pomijając brązowe kostki, oraz od reglera do aku, na nich wstawiłem bezpiecznik. Ładowanie na włączonych światłach 14.5V, regler ciepły, a nie gorący, żółte kable czuć ze nie są zimne. Jeszcze raz wielkie dzięki:-)
milośnik cap699 - 2016-05-29, 18:55

Panowie proszę o pomoc burza mózgów mile widziana .Mam nowy regulator przewiniętą prądnice (stator)ani jednej kostki brązowej ,nowa instalacja bajpas ,dodatkowy minus bo tak było z regulatora ,po przejechaniu ok.8km.zaczyna spadać ładowanie z 14,6do 13,8 dalej jak się rozgrzewa znika całkiem 12,5v zgaszę moto postoi ok25min i wszystko jest ok regulator jest gorący .Jest to 2na gwarancji bo myślałem że był walnięty nowy i zwróciłem .Idę tyczny regulator założyliśmy u Rzeżuchy i jest super jestem otwarty na wszystkie sugestie z góry dziękuje.
gigas - 2016-05-29, 20:28

milośnik cap699 napisał/a:
Panowie proszę o pomoc burza mózgów mile widziana .Mam nowy regulator przewiniętą prądnice (stator)ani jednej kostki brązowej ,nowa instalacja bajpas ,dodatkowy minus bo tak było z regulatora ,po przejechaniu ok.8km.zaczyna spadać ładowanie z 14,6do 13,8 dalej jak się rozgrzewa znika całkiem 12,5v zgaszę moto postoi ok25min i wszystko jest ok regulator jest gorący .Jest to 2na gwarancji bo myślałem że był walnięty nowy i zwróciłem .Idę tyczny regulator założyliśmy u Rzeżuchy i jest super jestem otwarty na wszystkie sugestie z góry dziękuje.

a że tak zapytam jakie masz napiecia pomiedzy żółtymi kabelkami może to wina właśnie przewiniętej pradnicy....

milośnik cap699 - 2016-05-29, 20:41

Jest na wszystkich fazach jednakowe na wolnych ok.60 v zwarcia międzyfazowego miernik nie pokazuje
KKK - 2016-05-29, 20:58

Jacek a może jednak ten regler jest do bani?
milośnik cap699 - 2016-05-29, 21:43

Krzychu to to już drugi a objawy takie same jak na powszednich i przed przewinięciem prądnicy
KKK - 2016-05-29, 22:08

Jacek a jakby tak zaaplikować regler z innego moto do Twojego taki co dobrze bangla w innym?
elefant - 2016-05-29, 22:09

milośnik cap699 coś mi tu nie pasuje. 60 v to powinno być przy 4000 rpm, a Ty piszesz że tyle to masz na wolnych. [/b]
KKK - 2016-05-29, 23:07

Dominik myslę że to przejęzyczenie raczej.Chyba fizycznie takie wartości nie wyskoczą.
robert1973 - 2016-05-30, 05:10

Regler.... jak możesz to podmień z innego moto dla pewności
wooocash - 2016-05-30, 17:17

Typowy objaw zwarcia miedzy fazowego... Zły drut lub uszkodzony drut w czasie nawijania po rozgrzaniu oleju robi takie psikusy. Nawijania alternatora motocyklowego to nie przewijanie zwykłego silnika tak jak się wydaje 90% fachowców od napraw silników elektrycznych, to cholernie trudny temat....
milośnik cap699 - 2016-05-30, 21:45

wooocash napisał/a:
Typowy objaw zwarcia miedzy fazowego... Zły drut lub uszkodzony drut w czasie nawijania po rozgrzaniu oleju robi takie psikusy. Nawijania alternatora motocyklowego to nie przewijanie zwykłego silnika tak jak się wydaje 90% fachowców od napraw silników elektrycznych, to cholernie trudny temat....
Teraz już pada ładowanie po 5minutach pracy silnika i nagle wraca kable fazowe gorące jutro rozetnę fazowe i sprawdzę dokładnie bo mam wszystko pięknie wlutowane na pewno podzielę się informacją dla potomnych dzięki za pomoc Jacek.

[ Dodano: 2016-05-31, 21:51 ]
elefant napisał/a:
milośnik cap699 coś mi tu nie pasuje. 60 v to powinno być przy 4000 rpm, a Ty piszesz że tyle to masz na wolnych. [/b]
Tu jestem winien sprostowanie na wolnych obrotach między fazowe jest 21do 22v przy 4tys.51vna wszystkich jednakowe chyba mam pecha z tymi regulatorami zaprzyjaźniony elektronik poprosił o jeden zepsuty regulator ,mówi że spróbuje go otworzyć i zobaczyć co z nimi nie tak dam bez wahania .

[ Dodano: 2016-06-04, 20:44 ]
Temat regulatora ogarnięty ten nowy poszedł do fachowca który go otworzył i znalazł przyczynę miał niedogrzane dwa styki które zaraz po rozgrzaniu nie puszczały prądu z 2faz założyłem iny stary jak sugerowaliście i dziś po 50km.nic się nie dzieje .Trzeba mieć pecha żeby trafić na dwa zepsute regulatory .

robert1973 - 2017-08-02, 00:04

szukając następcy starego reglera natknąłem się na takie wpis na forum Kawałsraki VN750
Model / Output / Source Bike
FH001 / 35A / FJR 1300
FH008EB / 40A / CBR 600 RR
FH010BA / 50A / ZX-10R
FH012AA / 50A / FJR 1300, R1
FH012BA / 50A / ZX-14R, ZR1400, GTR1400
FH014AA / 50A / CBR 1000 RR
FH016AA / 40A / ZX-6R
mowa oczywiście o MOSFET-ach

RoBi - 2017-10-10, 14:31

Mnie też dopadł ten problem. Po odpaleniu motka ładowanie ma w granicy 12V i silnik szarpie. Podpiąłem by-pas tylko kabel + i silnik pracuje równo i ładowanie wraca jak to na Włoski regulator to tak 13-13,3V .
Regulator na pewno wymienię chyba na goldasa. Ceny są różne. Używkę ori, czy nowy zamiennik ? https://allegro.pl/listing?string=regulator%20napiecia%20HONDA%20GL1100%20&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-1-1003

Wtyczka do ucięcia, regel chyba przeniosę koło chłodnicy płynu.

sosnos - 2017-10-10, 14:45

hejka, nie wydaje mi się że regulator za 150 zł nowy zamiennik zrobi robotę, co najwyżej wpuści Cie w maliny na wyjeździe. Popatrz za takim czym na larsson lub zapytaj jagiela - chodzi o to żebyś kasy w błoto nie wywalił - pełno Chińskiego szitu teraz na rynku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group