To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Napiecie ladowania

rzeżucha - 2017-10-10, 15:09

Ja wymieniłem na ten od Goldwinga i od ponad roku nie sprawia problemów. Koszt to koło 280pln ( o ile pamięć mnie nie myli), mam w garażu pudełko więc mogę podać później konkretny model.
RoBi - 2017-10-10, 15:09

No właśnie, chińskiego gówna wszędzie pełno. Ale pogrzebałem w necie i można znaleźć ori nówki w cenie chińczyka.
Aktualnie dylemat. Czy ori z Capo czy z Hondy Transalp 600 droższy o 30zł.
Larsson do Kapcia to 600 stówek :/

rzeżucha
a jakie masz ładowanie na tym z Goldasa?

rzeżucha - 2017-10-10, 15:48

lekko powyżej 14V z włączonymi ledami
RoBi - 2017-10-10, 17:41

Jeśli możesz w wolnej chwili zobaczyć na pudełko i podać namiary będę wdzięczny :)
milośnik cap699 - 2017-10-10, 18:51

rzeżucha napisał/a:
Ja wymieniłem na ten od Goldwinga i od ponad roku nie sprawia problemów. Koszt to koło 280pln ( o ile pamięć mnie nie myli), mam w garażu pudełko więc mogę podać później konkretny model.
Tomku to był od Hondy Goldwing Gl 1150 maczałem w tym paluchy .
KKK - 2017-10-10, 21:32

Drugi jest u mnie od wiosny i działa jak na razie bez zarzutu.
Olek motocykle lub jego oddział,powodzenia w poszukiwaniach.

rzeżucha - 2017-10-10, 21:39

Jacku mało jest rzeczy w moim Capo przy, których nie maczałeś paluchów ale jeśli wierzyć etykiecie z pudełka to :



być może pasuje do większej ilości GL ;)

http://www.4ride.pl/regul...764524bf620aaa1

RoBi - 2017-10-10, 21:44

KKK napisał/a:
Drugi jest u mnie od wiosny i działa jak na razie bez zarzutu.
Olek motocykle lub jego oddział,powodzenia w poszukiwaniach.


Dawaj numery, kody, opis, kontakty .. nie być taki :P Jeszcze chce polatać w tym roku :)


rzeżucha Dzisiaj przeglądałem ten sam model w 4 biker. Dziękuję bardzo za namiary.
Macie może odniesienie tego z Hondy do Kapo w wersji ori ? Bo do Kapo mam za 150zł, nówka nie śmigana. Ale cos do Włochów pod tym katem patrze przez palce.

KKK - 2017-10-10, 23:09

Miałem taki za 150 i wytrzymał ze 3 miesiące.
GrzeTom - 2017-10-11, 08:31

O... mój chińczyk się tak nazywał
i wytrzymał 1-2 msc ..:)



Zasadniczo nie polecam :)

KKK - 2017-10-11, 12:37

Grzesiu ale Twój to do Hongdy był dedykowany a nie do Hondy i dlatego padł. ;-)
fakir - 2017-10-11, 14:14

:-)
GrzeTom - 2017-10-11, 15:37

KKK napisał/a:
Grzesiu ale Twój to do Hongdy był dedykowany a nie do Hondy i dlatego padł. ;-)

Wiem. Dlatego napisałem ze "tani chińczyk" :) A poza tym w sobotę po południu na Słowacji, to raczej nie wybierasz modelu Hondy, tylko bierzesz co mają i masz nadzieję że jakoś przeturlasz parę kkm wyjazdu :)

RoBi - 2017-10-11, 17:51

Ogarnąłem temat. Zamontowałem zapasowy regulator ori Kapo ,kupiony 2 lata temu przed wyjazdem na Bałkany, bo jak mówi GrzeTom na Słowacji nie masz za dużego wyboru z zakupem a co dopiero w Serbii.
Ładowanie na światłach 14,4V :) .
Nie będę kombinował z innymi reglami tylko kupuje na zapas ori z Kapo i wrzucam do schowka :) ..

Dzięki za wypowiedzi i info..

GrzeTom - 2017-10-12, 11:25

RoBi napisał/a:
... bo jak mówi GrzeTom na Słowacji nie masz za dużego wyboru z zakupem a co dopiero w Serbii.

Moim zdaniem prędzej w Serbii, by z jakiegoś trupa wyciągnęli, niż w Słowacji sklep otworzyli :) Tamte kraje żyją z improwizacji :)
Przykład : W Bośni kolega nie wymierzył zakrętu i skończył na barierkach gnąc lagi w SVce, tak, że koło oparło sie o silnik ;( . W środku gór, jakieś 100 km od Sarajewa o godzinie 17:30 :)

Tego samego dnia, o 22:30 moto było już poskładane na lagach od jakiejś bliżej nieokreślonej krossówki i szykowaliśmy się do picia Rakii z lokalsami z warsztatu i większością miasteczka :) :)

"Breakdowns are part of adventure":)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group