To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - Pompa paliwa

milośnik cap699 - 2012-12-08, 21:12
Temat postu: Pompa paliwa
Czy ktoś z was przerabiał temat uszczelnienia przewodów do baku [przelotka] ktoś grzebał tam i spaprał temat wymienił przewody i uszczelnił poksyliną. Nie mogę tak tego zostawić przeglądnąłem zdjęcia ale niema samej przelotki .Filtr paliwa też niemiła uziemienia,brak kabla jak go razciołem miał dużo syfu
jagiel - 2012-12-08, 21:26

hm nie bardzo rozumiem co masz na myśli, jaka przelotka ?

może jakiś numer z tego przytocz

http://www.apriliagenuine...pump-ii-868.php

http://www.apriliagenuine...-pump-i-867.php

milośnik cap699 - 2012-12-09, 09:08
Temat postu: Pompa paliwa
Teraz tego niemogę nazwać przelotką jak obejrzałem zdięcia to pozycja 10 umnie tego wo gule niema ktoś wymienił to razem z kablami,pewnie występuje komplet z pompą albo kompletna obudowa zamiennik byłby super
aprilia - 2012-12-09, 10:52

Z którego obrazka?
Z pierwszego nr 10 to śruby, a z drugiego nr 10 to oring.

milośnik cap699 - 2012-12-09, 11:14
Temat postu: Pompa paliwa
Ale śruby trzymają to co nazwałem przelotką i niejest opisane w pierwszym obrazku
aprilia - 2012-12-09, 11:49

Znajdź z używki, niech ci ktoś wykręci z pompy i już.
jagiel - 2012-12-09, 12:15

a ja dalej nie wiem o co chodzi :-) jeśli ktoś przerabiał przewody to pewnie uszkodził złączkę którą się wkręca w zbiornik w obudowę trzymająca pompę paliwa, o to chodzi ?
milośnik cap699 - 2012-12-09, 12:34
Temat postu: pompa
dokładnie tak bo kable są według mnie za cienkie
jagiel - 2012-12-09, 13:19

zdjęcie by się przydało bo tak to możemy gdybać i dociekać do wiosny a jak zobaczymy jak to dokładnie wygląda to może coś zaradzimy
milośnik cap699 - 2012-12-11, 19:30
Temat postu: pompa
Jutro problem rozwiąże klejem do uszczelniania zbiorników paliwa w samolotach kolega jest mechanikiem w Pyrzowicach ,jak wyszło dam informacje

[ Dodano: 2012-12-15, 20:51 ]
Udało mi się dorobić nową instalacje wkleiłem przejście do baku i wiozłem się za regulacje zaworów,tylko ssące potrzebują mojej ingerencji wydechowe są ok drugiego już ustawiłem został pierwszy cylinder

Karpik - 2013-02-22, 20:50

Chciałbym odkręcić pompę paliwa, ale mam pewne obawy czy po ponownym montażu nie będzie gdzieś ciekło...
Znacie może jakiś silikon, na który można później założyć pompę, który nadaje się do kontaktu z benzyną a przy okazji będzie pracował w temp do 100 stopni?
Znalazłem w necie coś takiego
HYLOMARHYLOMAR

Anonymous - 2013-02-22, 21:34

Polecam ci silikon DIRKO(szary) firmy ELRING. Lub silikon Pro Seal(czarny).
Nie twierdzę, że są najlepsze, ale DIRKO używam często w pracy i mogę polecić :)

aprilia - 2013-02-23, 19:36

Też robiłem na Dirko teraz robię na WURTH i jestem bardziej zadowolony tym bardziej że po chwili jest on zamoformujący i nawet jak zostanie dziurka to po chwili się zleje się w całość no i jak wyjdzie na wierzch to robi się jakby fabryka automatem położyła i bardzo ładnie to wygląda.
Karpik - 2013-02-24, 13:35

aprilia, co to za wurth? Jakis symbol, nazwa?
jagiel - 2013-02-24, 14:02

Silikony nie są niestety odporne na paliwo, do uszczelnienia dekla pompy paliwa należy użyć Loctite 518


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group