To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Awaria

Anonymous - 2009-06-08, 16:03

To jest kurna faktycznie dziwny kraj.
Zawsze dominują japońskie marki, a te nieco bardziej egzotyczne spychane są na dalszy plan, przez co cierpią użytkownicy tych maszyn.
O ile kwestia części jest do przełknięcia, to z serwisem z prawdziwego zdarzenia jest już gorzej.

Zapewne po części jest to wina samych producentów, np. Aprilii, że traktuje nasz szybko rozwijający sie rynek motocyklowy nieco po macoszemu.
Pewnie winny jest też importer i inne serwisy, które maja autoryzację, ale chyba bardziej ludzie, którzy boją się motocykli innych niż te z kraju kwitnącej wiśni.

No bo jeżeli w rankingach sprzedaży króluje ryż, to po co rozwijać sieć importerską i serwisową motocykli na makaron ??


A tak z innej beczki.
Widzę kolego Capo, że Twoja krolewna wisi już jakiś czas na Allegro czy tam OtoMoto.
Jak tam zainteresowanie motocyklem ??
Na co planujesz zmienić jeżeli mozna wiedzieć ??

Capo - 2009-06-08, 18:25

Miałem cichą nadzieję, że w Warszawce w końcu pojawi się serwis Aprili z prawdziwego zdarzenia. Wszystko wskazywało na to, że będzie ale niestety koledzy zmienili barwy i zamiast aprilli jest fajny serwis hondy :-( .
Jeśli producentowi nie zależy, importerowi także to trudno by ludzie się do marki przekonali. Dobrze, że są jeszcze tacy ludzie jak Wy dzięki którym marka APRILIA w Polsce nie jest już tylko kojarzona ze skuterami :-) .
Zgadza się mój kapeć jest na sprzedaż chociaż zainteresowanie jak się można domyślać jest znikome na tydzień ogłoszenia jeden telefon :-) . Planuję zamianę na nowszy model z 2006 roku lub świeższe :-) wszystko zależy od tego co mi kolega znajdzie.

Anonymous - 2009-06-08, 19:19

Fajnie, że pozostajesz przy Caponordzie.
Ja przekonalem się do tego motocykla i lezy mi on jak ulał.
Chyba najlepszy sprzęt jaki mialem i na jakim jeździłem
Jak będę zmieniał to właśnie na nowszy egzemplarz.
Ciekaw też jestem co Aprilia wypusci na miejsce Caponorda??
W sobotę trochę rozmawialiśmy o tym z Marcinem.
Mam nadzieję, że będzie to godny następca Caponorda i że być może kiedyś wejdę w jego posiadanie ;)

Jeszcze chodzi mi po głowie FJR 1300.
Ale od kiedy jeżdżę na Capo, to wszystko inne wydaje sie jakieś małe, trzęsie itd ;)

Capo - 2009-06-09, 17:54

Dowiedziałem się dzisiaj, że z tym komputerem to się trochę zasady zmieniły odkąd importerem został Euro Moto Trade Sp z.o.o. Kiedyś tak jak pisałem wcześniej był jeden który wędrował po autoryzowanych serwisach a teraz każdy serwis musi sobie sam go zakupić. Proponuję więc zadzwonić przed udaniem się na kontrole i wypytać czy w danym serwisie jest dostępny.
Koszty podpięcia motocykla do komputera to 150 pln a tak przy okazji dowiedziałem się, że regulacja zaworów to 320 pln. Wszystkie ceny dotyczą Warszawskiego serwisu aprilli.

Anonymous - 2009-06-09, 20:35

No 320 zł to cena bardzo akceptowalna ;)
maciekka - 2009-06-09, 20:38

Kurna mam ten sam problem.
Co odpale Kapcia to smierdzi benzyna, juz sie przestarszylem ze moze gdzies puszcza na przewodach paliwowych ale nic tam jest ok. Kapec strzela przy dojezdzaniu na swiatla. Tez wkoncu dochodze ze jest za bogata mieszanka ale cholera wie kto to moze ustawic. Na obroty tez czesto na postoju wchodzi. Serwis Aprilii mam po drugiej stronie ulicy ale jakos przekonania do nich nie mam a samemu to tutaj nic nie poradze.

maciejwu71 - 2009-06-09, 20:41

Narazie zero odzewu z Poznanskiego serwisu czyli od Pana Nadolnego.Polskie serwisy sa piękne
gumis - 2009-06-26, 23:08

maciekka napisał/a:
Kurna mam ten sam problem.
Co odpale Kapcia to smierdzi benzyna, juz sie przestarszylem ze moze gdzies puszcza na przewodach paliwowych ale nic tam jest ok. Kapec strzela przy dojezdzaniu na swiatla. Tez wkoncu dochodze ze jest za bogata mieszanka ale cholera wie kto to moze ustawic. Na obroty tez czesto na postoju wchodzi. Serwis Aprilii mam po drugiej stronie ulicy ale jakos przekonania do nich nie mam a samemu to tutaj nic nie poradze.


Mam ten sam problem smierdzi mi nie spaloną benzyną z kominów i przy włanczaniu czasami mi kichnie coś w rodzaju jak by chciał strzelic z rury.Co z tym robic ???

maciekka - 2009-06-27, 15:36

gumis napisał/a:

Mam ten sam problem smierdzi mi nie spaloną benzyną z kominów i przy włanczaniu czasami mi kichnie coś w rodzaju jak by chciał strzelic z rury.Co z tym robic ???


Poki co nie mam pomyslu, juz sie radziloem mojego mechanika i mowil zeby przeczyscic silnik krokowy. Moze podpytam jeszcze w serwisie Aprili.

Bedzio - 2009-06-29, 21:44

Widzę, że nie jestem sam. Identyczne objawy ma mój Kapec. Co prawda zdarzyło mi się to ze 3 razy ale jednak. Raz strzelił mi z wydechu jak go zapalałem, a 2 krotnie jak po wyprzedzeniu auta schodziłem z obrotów. Po złączeniu kabelka diagnostycznego pod kanapą na wyświetlaczu pojawia się EFI -1. O co kurna chodzi ??
Anonymous - 2009-06-29, 21:55

EFI -1 się nie przejmuj.
Anonymous - 2009-07-15, 15:45

Najprościej będzie wykręcić wszystkie świece i sprawdzić jakie mają zabarwienie.
Co prawda mogą się różnić zabarwieniem świece z przednie a tylnego cylindra ale powinny one posiadać nalot w granicach normy.

B3stia - 2009-07-15, 15:47

Sorka wylogowało :D
CAPO radzę Tobie jak admin adminowi wyłącz pisanie postów przez gości. ;)

Capo - 2009-07-15, 22:35

B3stia mówisz mi masz :-) chyba się udało
Wilk stepowy - 2010-11-19, 18:41

Szperając, przypadkiem chyba znalazłem coś na temat kodów diagnostycznych EF -1,0,1.

Kody te odnoszą się niedokładnego ustawienia przepustnic, czyli sygnał ten pochodzi wprost od czujnika TPS.

Wyczytałem to tutaj:

EF -1, 0, 1

i tutaj

link 2


A w skrócie to chyba jest tak że jak ma się EF-1 lub EF1 to wypada zrobić sobie regulacje przepustnic :mrgreen:

I teraz pytanie: Czy ten kod pokazuje się podczas pracującego silnika, czy tylko po złączeniu "złącza diagnostycznego"? Wicher?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group