Anonymous - 2010-11-20, 15:51 Mnie się pokazywał podczas podłączenia złącza diagnostycznego, ale na niepracującym silniku i przy włączonym "wyłącznikuawaryjnym".
Ostatnio kasowałem inspekcję olejową i nie zauważyłem pojawienia się żadnego z wymienionych kodów na wyświetlaczu.Niezależnie od tego w jakiej pozycji był wyłącznik awaryjny.
Być może jest tak jak mówisz. To by się w sumie zgadzało, bo robiłem synchro przepustnic i były pomiędzy nimi różnice w wartościach podciśnień.
Po regulacjach zaden kod nie pojawia się.
Ale sam nie wiem co o tym myśleć.maciejwu71 - 2010-11-20, 16:50 Mi osobiscie EFI-1 wyswietlalo zawsze po odpaleniu sprzeta. Miewamam do tej pory takie przypadki jednak bardzo rzadko. Np. gdy po miom bledzie zgasl mi motocykl podczas jazdy( znaczy przy ruszaniu ) i natychmiast odpalalem maszyne taki kod potrafil sie pojawic. Wiec silnik musial sie krecic aby kod sie pojawil ale tez kiedy po takim przypadku wylaczylem zaplon i ponownie odpalalem rowniez jeszcze potrafilo swiecic EFI-1.Nigdy nie potrafilem tego polaczyc z jakas konkretna usterka czy awaria...jak to zwal tak to zwal. Tyle mojego...pozdro.Dziubek - 2010-11-20, 19:10 Tak się może dziać jak komp nie zrobi całego chek'a.
Wtedy łapie błędy do pamięci.Bravo Jasiu - 2011-04-04, 15:03 u mnie strzeliły dwie cewki jednocześnie na tylnym cylindrze , kupiłem japońską cewkę z katalogu larssona z dwoma wyjściami na przewody wysokiego napięcia ( 120 zł ), w metalowej obudowie, zatopioną w gumie i podpiąłem ją w miejsce uszkodzonych cewek, poprawiłem parametry ustawień w kompie na takie jak są w Capo Maćka ( 2006 rok ) , u mnie wszystko było poprzestawiane coś grzebali w Italii na serwisie. Teraz motocykl super jeździ, bardzo płynnie przyspiesza od 2000 obr , jutro lub pojutrze jeszcze założę taką cewkę na przednim cylindrze i zobaczymy jak będzie to wszystko działało. Sprawdzę świece jak wyglądają na tylnym cylindrze.
Na razie minus tego rozwiązania - świeci się czerwona kontrolka EFI , komputer traktuje obecną cewkę jako błąd . Od wymiany cewki mam zrobione ok 150 km.
Będę na bieżąco pisał jak działa całość po wymianie cewki na przednim cylindrze i wrzucę foty.Maciek - 2011-04-04, 17:09 Potwierdzam- przejechałem się w sobotę Tomkowym Kapciem i przyspieszenie i piękne od dołu - bardzo płynne (kurna lepsze jak u mnie )Karaluch - 2011-04-04, 23:16 Bravo pokaż link do zdjęcia tej cewki.Bravo Jasiu - 2011-04-05, 07:53 http://www.larsson.pl/ind...DE2OA==&t=cewka
to mam założone, zastanawiam się czy można oszukać kompa, żeby się nie świecił EFI
jak widać z wykazu cewka jest od starszych modeli Hondy , w tym GL 1100Anonymous - 2011-04-09, 13:10 Ja jestem ciekaw, czy po zamontowaniu cewki z Renault, też wyświetla jakiś błąd??
Miałem ulepić sobie taką na zapas, brakło czasu i teraz się zastanawiam, czy własnie nie będzie takich problemów jak wyżej.pumex - 2011-04-10, 13:02 Nie , jest wszystko w jak najlepszym porządku . Jeżdżę już dwa lata asior100 - 2011-04-10, 16:07 Potwierdzam słowa Pumexa - mam dwie z Reno też od około dwóch lat i nie ma problemu (zresztą dzięki Pumexowi bo skorzystałem z jego doświadczeń) danio - 2011-04-10, 16:16 a jakiego renaulta?Wilk stepowy - 2011-04-10, 16:29 Znalazłem też jak przerobić polecaną cewkę BERU dla naszych potrzeb: http://www.apriliaforum.c...ad.php?t=223997Anonymous - 2011-04-10, 22:07
danio napisał/a:
a jakiego renaulta?
Chyba gdzieś na początku tego wątku, jest podane jaka cewka jest odpowiednia.KoDy - 2011-04-11, 11:08 Takie pasują, a prznajmniej powinny po lekkim modzie:
OE CITROEN, PEUGEOT - 597077
OE FIAT, LANCIA, RENAULT - 9633001580
BREMI - 20306
JANMOR - JM5027
TESLA - CL135
VALEO - 245094
BERU - ZS347
Pumex możesz skomentować poniższe?
http://www.apriliaforum.c...ad.php?t=223997 http://www.engenia.com.au...ValeoCoils.htmlpumex - 2011-04-11, 16:57 Ciekawe materiały , zawsze można podejrzeć jak inni majsterkują .
Przed moją przeróbką , kontaktowałem się z CAPO , który podesłał mi kilka linków , na ich podstawie zrobiłem "swoją" cewkę . Starą rozebrałem z czystej ciekawości , oprócz diody były identyczne .