To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Powitalnia - Już MAM!!

robert1973 - 2014-03-30, 21:18
Temat postu: Już MAM!!
Nareszcie mam upragnione Capo

pochodzi od forumowicza goralkgb (o czym dowiedziałem się później...znaczy "wyszło" przy sprzedaży)
Nawet nie przeszkadza mi spalanie (8.2) BANAN mam ciągle na pysku, ale najważniejsze to że w czasie dzisiejszej wycieczki z moją kobitką było..... MISIUUU.... jedziemy gdzieś jeszcze :D:D:D

Karpik - 2014-03-30, 21:29

Gratuluje!
robert1973 napisał/a:
Nawet nie przeszkadza mi spalanie (8.2)

Proponuje zmienić mapy i będzie do 6l

robert1973 - 2014-03-30, 21:47

Mapy to podstawa bo po mieście nie da się jeździć :/ a wynik spalania uzyskałem na A4 Wrocek-Katosy ..obiecałem sobie nie przekraczać 140 km/h...... wolniej nie jechałem :)
janciovodnik - 2014-03-30, 22:02

Gratuluję :)
Ja po sobotniej jeździe słyszałem wołanie w głowie "Jeszcze !!! Jeszcze !!! Jeszcze !!!" ;P
A co do kobiety... Dzisiaj na rozpoczęciu sezonu w Gnieźnie koledzy własnie na swoje narzekają, że marudzą jak na moto wsiadają. To po co taka w życiu ;P

jagiel - 2014-03-30, 22:28

no to faktycznie doposażona włoszka :-)

spalanie rzędu 8L to faktycznie problem, ale mapa to nie wszystko, ja mam seryjną i pali mi 6,4L, sprawdź świeczki, przewody, zobacz czy cewki są na właściwych świecach, w sensie jak są podłączone..

robert1973 - 2014-03-30, 23:23

Myślę że takie spalanie może być wynikiem prędkości 160-190 i częstych przyspieszeń ( łojezu jak to przyp.....a :) ) kilometry pokażą co w trawie piszczy, a mapki zapodam swoją drogą bo te szarpanie poniżej 3k obr/min i w okolicach na niskich 2-3 biegach mnie wykończy, no i pakiet startowy trzeba zapodać
michajlo89 - 2014-03-31, 12:31

robert1973 napisał/a:
szarpanie poniżej 3k obr/min i w okolicach na niskich 2-3 biegach mnie wykończy


Chodzi Ci może o szarpanie przy dodawaniu/zdejmowaniu gazu?

robert1973 - 2014-03-31, 13:07

@michajlo89 właśnie o te szarpanie :) gdy jedzie się wolno (40-50 km/h) to silnik nie wie co ma ze sobą zrobić..przyspieszać czy hamować? a jak już przyspieszać to...ogień a hamować....to hebli nie trzeba używać... taka chyba już natura kapcia że chce ciągle do przodu :)
W sumie to tak jakby moto chciało ci powiedzieć :"Chopie abo jadymy abo sie stana bo na takie pitu-pitu to sie moplika bier"

RESPIRATOR - 2014-03-31, 14:16

ja miałem taki sam objaw jak padła jedna cewka. palił jak smok i takie same objawy przy jeździe
michajlo89 - 2014-03-31, 14:23

RESPIRATOR, pierwsze moje podejrzenie również padło na którąś z cewek. Tylko, że po złączu serwisowym nie wywala żadnych błędów EFI. Też tak było w Twoim przypadku?
RESPIRATOR - 2014-03-31, 14:25

u mnie był błąd nr 36 (jedna z tylnych cewek) ale objawy identyczne

[ Dodano: 2014-03-31, 14:26 ]
jak przeprowadzasz diagnostykę ?

michajlo89 - 2014-03-31, 14:28

RESPIRATOR napisał/a:
jak przeprowadzasz diagnostykę ?


1. Wyłączony zapłon, łączę małą wtyczkę diagnostyczną po lewej stronie.
2. Killswitch na OFF
3. Przekręcam kluczyk
4. Killswitch ON i patrzę co się dzieje na wyswietlaczu

a i tak poza tym zauważyłem, że nie za każdym razem słychać pompę paliwa.

RESPIRATOR - 2014-03-31, 14:37

no to niby zgodnie ze sztuką :-)
zahar - 2014-04-02, 21:33

Gratuluję zakupu witaj w rodzince i szerokości...
robert1973 - 2014-04-04, 00:17

Witam panowie 2-e tankowanie i wyszło spalanie prawie 7/100 więc raczej coś nie teges.... jazda emerycka, na autobanie wiecej jak 110 nie jechałem (no może 40 sek) po mieście bez szaleństw. Mam panowie pytanie czy to normalne że lampka EFI mruga sobie radośnie przy załączonym zapłonie i kilsłicz na "on"??, przy "off"(moto można odpalić) lub wyciągniętej stopce bocznej( syg lampką) lampka nie zapala się


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group