To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - Maksymalne odchudzanie Kapcia.

jagiel - 2014-10-21, 23:39

alliant ale nie będę pisał ile kosztują bo nie chcę żebyś miał nocne koszmary ;-)
janciovodnik - 2014-10-21, 23:46

jagiel napisał/a:
alliant ale nie będę pisał ile kosztują bo nie chcę żebyś miał nocne koszmary ;-)


Żem sam se znalazł ;P
Cena mnie powaliła ale waga tegoż tutaj jeszcze bardziej...
http://mm-tech.pl/pozosta...aliant-x2p.html

jagiel - 2014-10-21, 23:49

to jest X2 do kapcia jest x3 1147zł ;-)

[ Dodano: 2014-10-21, 23:51 ]
waga to jedno, drugie akumulator jest niezniszczalny tzn. pomijam palenie otwartym ogniem i rzucanie z wysokości :-) ale pełne naładowanie to 30min od praktycznie zera, nigdy się nie zasiarczy ogniwa litowo jonowo żelazowe, Aliant produkuje głównie dla lotnictwa, ich akumulatory znoszą duże zmiany temperatur, ponadto duży prąd rozruchu ;-)

tosiek - 2014-10-22, 07:06

No ja nie pisałem o cenie tylko o wadze ;-)
GrzeTom - 2014-10-22, 13:01

jagiel napisał/a:
to jest X2 do kapcia jest x3 1147zł ;-)

[ Dodano: 2014-10-21, 23:51 ]
waga to jedno, drugie akumulator jest niezniszczalny tzn. pomijam palenie otwartym ogniem i rzucanie z wysokości :-) ale pełne naładowanie to 30min od praktycznie zera, nigdy się nie zasiarczy ogniwa litowo jonowo żelazowe, Aliant produkuje głównie dla lotnictwa, ich akumulatory znoszą duże zmiany temperatur, ponadto duży prąd rozruchu ;-)


Tak czytam i czytam, te wspaniałości... i Panie Jagiel czy jesteś pewien że:
1) zimą nie trzeba będzie (do) ładować ?
2) zimą nie powinieneś go trzymać jednak w ciepełku..

No i pytanie zasadnicze czy wystarczy na prawde na 8 lat...( bo taka jest krotność ceny w porównaniu do zwykłego Landport'a za 1/8 ceny... który na pewno wytrzyma wiecej niż 1 rok!!)

Podejrzewam ( ale może się mylę), że odpowiedzi są 3 x NIE... Zatem pytanie retoryczne czy warto płacić 1000 zł za brak "1,5 kg masy aku....
IMO ten 1000 zł lepiej przeznaczyć na "wydechy" które zaiste obniża wagę znacząco..:) lub zmianę na KTM'opodobne hard Enduro... które obniżą wage o 150 kg :) a 1000 wydać na paliwko :)
No chyba ze kogoś logo ALIANT między nogami podnieca.... wtedy to już inna kwestia..:)

janciovodnik - 2014-10-22, 14:21

Grzsiu to chyba tak jak z GSem... Można go mieć ale lepiej Kapcia ;P
jagiel - 2014-10-22, 14:25

Grzesiek to są akumulatory dedykowane głównie do sportu , superbike itd .. gdzie liczą się kg

co do parametrów to producent zapewnia , że wytrzymują do roku bez ładowania , tyle wiem, sprzedałem trochę tych akumulatorów i nie mam żadnych reklamacji więc zakładam ,że się sprawdzają ;-)

GrzeTom - 2014-10-22, 14:40

jagiel napisał/a:
Grzesiek to są akumulatory dedykowane głównie do sportu , superbike itd .. gdzie liczą się kg

co do parametrów to producent zapewnia , że wytrzymują do roku bez ładowania , tyle wiem, sprzedałem trochę tych akumulatorów i nie mam żadnych reklamacji więc zakładam ,że się sprawdzają ;-)


OK...OK...

Chłopaki.

Ot głośno swa opinie wyraziłem,że z praktycznego punktu widzenia nie ma sensu szukać oszczędności w czymś co waży 0,5% całego motocykla.. bo nawet jak za kupę kasy zaoszczędzisz 50%.. to i tak globalnie daje to 0,25% całej masy...
Czyli nie ten kierunek...
Ale sport rządzi się swoimi prawami.. wiec rozumiem..:)

[ Dodano: 2014-10-22, 14:46 ]
janciovodnik napisał/a:
Grzsiu to chyba tak jak z GSem... Można go mieć ale lepiej Kapcia ;P

Ale po co mi GS... skoro mam RR ( vel Kapryśna Włoszka)

A tak na poważnie.. owszem masa z "wysokością" ( i brakiem umiejętności) utrudniaja jazde offem... I chyba jedyna alternatywa to cuś mniejszego... tyle ze cuś mniejszego.. sprawi ze




"duplo bolije" w trasie..
Dlatego jeżdzę CAPO :)

Rodgi - 2014-10-23, 19:39

Waga tego Alianta zaskakująca ;-) Ale cena to powala na kolana... Ciekawe w jaki sposób producent testował ową wytrzymałość aku. Zapewne inaczej ona wygląda jak ktoś użytkuje motocykl na co dzień i inaczej jak ktoś jeździ niezbyt często. A producent jak to producent lubi swoje zachwalać :-)
Co do zdjęcia... haha obcy język w naszych oczach nabiera nowego znaczenia :-P

RedX - 2015-10-27, 11:02

Jako, że urodził mi się pomysł na przyszły (2016) rok ponawiam pytanie 😀😁
GrzeTom - 2015-10-27, 22:03

RedX napisał/a:
Jako, że urodził mi się pomysł na przyszły (2016) rok ponawiam pytanie 😀😁

tiak.. owszem wycięcie drugie cylindra..:)
a na poważnie IMO nie odchudzisz CAPO do magicznych 200 kg na morko.. bo nie ma z czego.. z 10 KG na tłumikach.. z 10 kg na kufrach , jak założysz sakwy.. z 10 kg... na duperszfancach... tj gmole.. ( choć IMO przydatne )..
ale nadal oscylujesz w 200-220 kg... IMO najlepszycm odchudzaniem Kapcia jest Zakup KTM 400 EXC.. lub KTM 690 :)

Robert69 - 2015-10-27, 22:25

Allo Panowie troszkę optymizmu. Jest sposób. A oto on. Tylko troszkę przeróbek i w trasę.
http://www.subito.it/moto...a-135940545.htm

GrzeTom - 2015-10-27, 23:02

Robert69 napisał/a:
Allo Panowie troszkę optymizmu. Jest sposób. A oto on. Tylko troszkę przeróbek i w trasę.
http://www.subito.it/moto...a-135940545.htm


no własnie Robert 1-cylindrowiec:)

tosiek - 2015-10-28, 20:46

Najlepszy sposób na odchudzenie: oduchidzić się samemu :) Właśnie wdrażam :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group