To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - Tlumiki przelotowe - tutorial

Radoslav - 2019-04-21, 16:36

O super, o to mi chodziło, dzięki. Średnica rury pewnie powinna być taka, aby pasowała do średnicy tej przegrody od komory rozprężnej? Edek wspominał coś jeszcze o dbkillerach jakby było zbyt głośno. Wiecie może jak taki dbkiller miałby wyglądać i jak go zamocować?
KKK - 2019-04-21, 21:11

Przelot dbbkillera musi mieć pole przeloty oryginału przynajmniej u mnie to było policzone.Popatrz sobiecjak wyglądają inne u wujka Google wszystko idzie znaleźć i dorobić do końcówki z Capo.
Radoslav - 2019-04-21, 21:47

Popatrzę. A ta rura perforowana, która łączy się z komorą rozprężną, to wchodzi w nią tylko w tą przegrodę czy do końca?
Stiopa - 2019-04-23, 12:58

Raczej dochodzi tylko do przegrody a jeżeli wchodzi do komory to tylko kawałek . Jak się ogląda przekroje takich tłumików w necie to widać , że czasem jest tam jeszcze kolanko , które wchodzi do komory ale zaraz za przegrodą , tylko kawałek .
Radoslav - 2019-04-26, 10:39

Z tym kolankiem to może być dobry pomysł, powinno trochę przytłumić. Dzisiaj przychodzi rura, więc pewnie jutro będzie cięcie. Katalizator da się łatwo wyjąć, czy trzeba brutalnie?


I zrobione. Pierwszy to ok. 5h z montażem, drugi ok. 3h. Wyszło spoko, jestem zadowolony. Katalizatorów nie ruszałem. Jest fajny dźwięk, nie za głośno.

maxx - 2019-06-18, 12:58

Radoslav, ile bierzesz za robocizne? :D
Radoslav - 2019-07-02, 10:17

Tak wstępnie licząc 300 za oba.
Mondi - 2019-07-02, 22:48

Radoslav, planujesz zrobić dbkillery? Mam przeloty i czasem by mi się przydały 😎
Radoslav - 2019-07-03, 17:49

Raczej nie, udało się zrobić tak, że nie jest bardzo głośno.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group