To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - oponki

aprilia - 2013-02-22, 09:42

Jeździł ktoś na michelin anakee 3?
Jak to się spisuje?

Maciek - 2013-02-22, 22:10

heheh - jak mógł jeździć jak dopiero teraz wchodzą te oponki do sprzedaży :-D ?????
Ponoć są zachwalane :mrgreen: Jeszcze lepsze jeżeli chodzi o trwałość i przyczepność - innowacyjny ciekawy i inny nowy bieżnik - w ostatnim MOTOCYKLU o nich napisali 2 zdania

aprilia - 2013-02-23, 19:31

Widziałem chyba gdzieś jesienią taką oponkę, tylko teraz piszą że to nowość na 2013.
Bravo Jasiu - 2014-09-16, 14:20

jeżeli ktoś jeździ na Continental Trail Attack sprawdźcie sobie opony, założony był nowy komplet w 2012 roku , dot opon 2012 , przebieg ok 10 tys km, bieżnika ponad 3 mm, kupione w Inter Motors, tylna opona zaczyna pękać po całym obwodzie idealnie jak by ktoś od cyrkla odrysował na prawym boku z 2 cm od krawędzi bieżnika, prawdopodobnie wada fabryczna, nie wiem czy po przeniesieniu produkcji do Korei i Tajwanu taki badziew zaczęli robić ? Metzelery zjeżdżone do końca bieżnika i nic się nie działo, Micheliny to samo
erem - 2014-10-12, 15:26

Kupiłem przed wyprawą Mitasa e07, miałem jeździć szutrami i po suchym... a po powrocie je wyrzucić ...

Opona jest tragiczna hehe powyżej 110 buja... ale to pół biedy...śliska kosmicznie....

Raz musiałem strumyczek przejechać płynący przez asfalt... przy niskiej prędkości postawiło mnie w poprzek drogi hehe także polecam unikać wody na tych oponach... a moto z trzema kuframi i damą na siodle...

Najlepsze jakie dotychczas ujeżdżałem oponki to Metzelery Tourance (bez dodatków exp, next itd) dobre turystyczne gumy :)

jagiel - 2014-10-12, 16:42

no Mitasy niestety, szit panie szit , ale ludzie je łykają bo cena cena ;-)
erem - 2014-10-12, 18:25

Nom... jedyny powód zakupu.. cena hehe ale na szutrach radę dają... gorzej na czarnym...
radekch - 2014-10-13, 15:42

A ja kupiłem teraz taki wynalazek jak full bore adventure przód i tył. Niby jakas amerykańska firma ale made in Korea i bieżnik identyczny jak shinko tylko inne napisy na bokach opony (indeks predkosci, firma itp). Cena za komplet 480zł rewelacja !!!, wygląd tez uważam ze super, w terenie bardzo dobrze !, na suchym aswalcie przy wiekszych predkosciach moto trosze myszkuje podczas wchodzenia w zakręty i przy ostrym hamowaniu. Na białych pasach ok. zresztą dość miękka guma i wysoki bieżnik wiec musi sie poddawac i węzykowac podczas wiekszych obciązeń. Nie miałem okazji pojezdzic podczas deszczu. Do tej pory miałem merzeler tourance i po pięciu latach (dot opony) boki dość mocno popękane szczególnie przednia opona. Zobaczymy ile FULL BORE :) wytrzymaja i czy jakiegoś szlifa nie zalicze :)
GrzeTom - 2014-10-13, 16:05

radekch napisał/a:
. Zobaczymy ile FULL BORE :) wytrzymaja i czy jakiegoś szlifa nie zalicze :)

Daj znać koniecznie jak na mokrym!! Czeka mnie wymiana na wiosnę.. i warto mieć alternatywe do Metzów.. ;-)

radekch - 2014-10-13, 16:16




[ Dodano: 2014-10-13, 16:19 ]
Wyglądają mniej wiecej tak. Nawet jak by wytrzymały 2 sezony to uważam, ze za tą cenę było by i tak dobrze. Może lepiej zmieniać sobie co 2 sezony na nowe oponki niz jezdzic 5 lat na firmowych

Basin raider - 2014-10-13, 19:06

Tył bardzo podchodzi pod heidenau'a k60 scout... Jak dla mnie na przodzie za duże klocki. Oby się spisywały! Ja jednak pozostanę przy w/w oponkach. Dla mnie są rewelka :)
janciovodnik - 2014-10-13, 20:27

GrzeTom napisał/a:
.. i warto mieć alternatywe do Metzów.. ;-)

A co Grzesiu, Metzy słabe ??
Bo juz mi po głowie z lekka zaczęły jeździć ;)

GrzeTom - 2014-10-13, 22:00

janciovodnik napisał/a:
GrzeTom napisał/a:
.. i warto mieć alternatywe do Metzów.. ;-)

A co Grzesiu, Metzy słabe ??
Bo juz mi po głowie z lekka zaczęły jeździć ;)

Metzy sa super... ale bieżnika brakować zaczyna...( ja zrobiłem 8kkm, a miałem je założone.. wiec szacowany przebieg pewnie 10-12kkm)...
Dlatego niestety gdzies w głowie pojawia sie potrzeba zakupu, o której jeszcze mój portfel nie wie...., a będzie na pewno protestować na Metzy..:)
tak w ogóle, mam problem ideologiczny z alternatywa dla Metzów.. bo K60 sa zbyt off road.. a Attacc 3 sa zbyt on-road( choć mówia ze dają rade, ale IMO "pedziowato" by na kapciu wyglądały..:)

Wiec .. skoro ta "full bore" wygląda dobrze.. jest IMO jakies 70 on, 30 Off.. to mi pasi...

Problem w tym ze Metsy sa zajebiste na mokrym... i obawiam sie ze nie maja specjalnie alternatywy, ktora wytrzyma "cieżar" kapcia dłuzej niż 10 kkm..( oby)..

tosiek - 2014-10-14, 09:43

Tu są jakieś testy, tylko pytanie co to za model konkretnie jest?

http://www.testopon.com/o..._usa/index.html

Basin raider - 2014-10-19, 19:39

mi k60 w ogóle nie przeszkadza w jeździe na co dzień. Powiem więcej, do asfaltu klei się zajebiście i do zamknięcia opony brakuje mi 10 mm. Chociaż ostatnio zmieniłem styl jazdy na supermoto i na dniach spodziewam się zamknięcia :)

A tak na serio... Ja byłem bardzo zaskoczony możliwościami k60. Jedyny problem to "turbulencje" przy 180 ale mi to bardzo nie przeszkadza. Najbardziej jednak zaskoczyła mnie sytuacja kiedy założyłem sobie na próbę typowe szosowe opony Metzelera. Wbijam 1, gaz wyjazd z bramy i... gleba :shock: moto tak mi bokiem wyjechało że nawet nie zdążyłem zareagować-a bokami latać uwielbiam :) Wyjeżdżałem tak samo jak na k60. Różnica w tym że Heidenau ma fajną miękką gumę która w niskich temp nie twardnieje a przy wyższych nie trzeba jej grzać.

Podsumowując:
1. Wygląda bajecznie na kapciu
2. W terenie daje radę
3. Dobrze się trzyma
4. Przy wyższych prędkościach zaczyna trzepać
5. Na jedną oponę przednią przypadają dwie tylnie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group