To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - Kierownica

GrzeTom - 2018-11-13, 09:15

KKK napisał/a:
Naprostować kiere i tyle.

Prostowanie kierownicy "stalowej" jest proste i bezbolesne. Nawet nie trzeba jej z moto zdejmować tylko się dobrze zaprzeć i ewentualnie se jakaś "przedłużkę" z rurki zrobić :)
Gorzej jak masz w RR amelinową..... wtedy trzeba uważać bo może pęknąć , tu niestety wymiana na nową, bo właśnie z używkami jest tak se… a cena używki w zasadzie taka jak nowej ( ok 100 Euro) .

janciovodnik - 2018-11-13, 09:53

Amelinową się da tylko chyba trzeba ja porządnie nagrzać. Nie wiem tylko czy to nie rozwala wytrzymałości stopu.
michciobb - 2018-11-13, 09:56

Chyba rzeczywiście powinno się to udać.
Trzeba spróbować.

gigas - 2018-11-13, 11:13

hm........ 8-)
GrzeTom - 2018-11-13, 13:25

janciovodnik napisał/a:
Amelinową się da tylko chyba trzeba ja porządnie nagrzać. Nie wiem tylko czy to nie rozwala wytrzymałości stopu.

Owszem trzeba uważać..
Swoja drogą.
Jagiel, pytanko.. czy fabrycznie RRkowa kiera ma te otworki od dołu, w miejscu zmiany grubości.. czy to była "albańska" twórczość ?? by uratować sytuację? ( fotki mogę dosłać poźniej)

Stiopa - 2018-11-17, 12:15

janciovodnik napisał/a:
Amelinową się da tylko chyba trzeba ja porządnie nagrzać. Nie wiem tylko czy to nie rozwala wytrzymałości stopu.


I tu bym uważał bo w zależności od stopu to już nieco powyżej 400 stopni może "popłynąć" . A dzieję się to bez ostrzeżenia . Poza tym masz rację , że grzanie zmienia właściwości materiału . W zależności od czasu chłodzenia . Można spowodować , że ameliniu będzie miękkie jak kupa... no i kupa :-) .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group