To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - Silnik przerywa daje odglos syknięcia(powietrze) i stukot ??

janciovodnik - 2016-05-06, 08:47

Yukon pogadaj z Elefantem ;)
Wilk stepowy - 2016-05-06, 09:24

Yukon, kable kupisz w Viakenie na ul. Paproci, a program jest ogólnie dostępny.
robert1973 - 2016-05-06, 09:29

Wilk stepowy napisał/a:
Yukon, kable kupisz w Viakenie na ul. Paproci, a program jest ogólnie dostępny.

polecam, prawdę Ci Wilku zapodał

Yukon - 2016-05-06, 09:30

No to podjade do tego Vikena ,jak sie nazywa ten kabel ???jaki to rodzaj wtyczki??
Wilk stepowy - 2016-05-06, 09:42

Ja mam chyba to:
http://viaken.pl/pl/vag-u...kabel-piny.html




Podpinasz się tymi kolorowymi kabelkami.

Krzycho43 - 2016-05-06, 10:10

Yukon napisał/a:
Spoko ,tylko trzeba miec TuneEcu ...a takowego nie posiadam😞

[ Dodano: 2016-05-06, 08:11 ]
Zastanawiam sie jeszcze...tak na przyszłość czy kupic używkę z alledrogo czy np taka od "Renowki"


Ja kupiłem te od renówki czy tam citroena , moto bangla jak trzeba.

Panowie mam pytanko , czy ma ktoś rozpiskę która cewka do której świecy ? czy po kolorach kabli czy jak...........
Bo nie wiem czy po wymianie załączyłem cewki jak trzeba na tylnym garze ? Dodam że zaglądałem do serwisówki ale tam nie ma jasno określone , która cewka do której świecy....... albo "pomroczność jasna " mnie nawieziła :)
Czasem buja na obrotach i przy przyspieszaniu z wolnych obrotów czasami się zatnie na chwilkę........

Yukon - 2016-05-06, 11:02

Znalazłem problem zaistniałej sytuacji

Foto :https://onedrive.live.com/redir?resid=3D44AE06A334577E!35256&authkey=!AGmT0BIOLLB4qLI&v=3&ithint=photo%2cjpg

Uszkodzony byl wężyk od podciśnienia , obciąłem uszkodzony fragment i zakorkowałem.

Motocykl przestał strzelać /dławić sie/syczeć ,obroty biegu jalowego podniosły sie do góry i wyrównały.

Tak wiec Jagiel twój pierwszy strzał w "10"

Dzieki Wszystkim za chęć udziału w znalezieniu przyczyny

RESPIRATOR - 2016-05-06, 11:12

To chyba nie od wczoraj miałeś to pęknięcie :))
Yukon - 2016-05-06, 12:33

Raczej ...😊 Ale teraz dało znać o sobie .
Krzycho43 - 2016-05-06, 13:25

Yukon Ważne że się znalazło i taka pierdoła :)

Panowie a ktoś coś na temat podłączenia cewek do świec ?
u mnie przy tylnym garze dolna cewka (kable czerwony i żółto czarny) jest podłaczona do tej świecy bardziej z boku cylindra, a cewka z kablem czerwonym i pomarańczowym do świecy na środku cylindra.
Czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie czy tak samo podłączone ?
Moje Capo z 2002 roku.

Z góry dziękuję za fatygę :)

Wilk stepowy - 2016-05-06, 13:33

Pod tym linkiem masz opisane:

http://caponord.cba.pl/?page_id=21

Krzycho43 - 2016-05-06, 14:27

Wilku wielkie dzięki
Wychodzi na to że mam zamienione
Ale znalazłem zdj , które pstryknąłem przed rozbiórką i było tak samo wiec ktoś dawno temu zamienił,,,,,,, czyli dzisiaj wracam przekładam cewki i mam 100 koni więcej :)))))))))

Jeszcze raz THX

Yukon - 2016-05-06, 16:23

A nie jest tak .ze to bez różnicy ,która cewka gdzie .Dają iskrę jednakowo liczy sie tylko podział na przedni cylinder i tylny a tak to bez różnicy ,która "fajka gdzie".To oczywiście tylko moja skromna teoria .
jagiel - 2016-05-07, 00:02

HA ! losy w totka już lezą :D
Krzycho43 - 2016-05-07, 19:47

Yukon napisał/a:
A nie jest tak .ze to bez różnicy ,która cewka gdzie .Dają iskrę jednakowo liczy sie tylko podział na przedni cylinder i tylny a tak to bez różnicy ,która "fajka gdzie".To oczywiście tylko moja skromna teoria .


No podobno nie dają iskry w tym samym momencie na jednym cylindrze...podobno.
Wtedy chyba nie byłyby oznaczone kolorami kabli na "center" i "side" ?
Tu musiałby się Jagiel wypowiedzieć jako fachowiec.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group