To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - regulacja zaworów - tutorial

vtec - 2012-12-30, 14:04

i dupa , jak zobaczyłem dzisiaj ile kabelków musiałbym poodpinać z airboxa...to się boję że tego nie poskładam i chyba spasuje. Pomierze na zimnym tylni gar , ehhhh dupa ze mnie nie mechanik :)


sam wymienie se olej , z tym sobie poradzę :P

aprilia - 2012-12-30, 14:24

Wcale nie musisz odpinać kabelków z airboxa ;-) , odkręcasz przechylasz całego za prawo i tyle masz już dostęp do reszty.
vtec - 2012-12-30, 14:33

aha , no to zaraz lece do garażu zobaczyć czy jest tak jak piszesz :P
Capo - 2012-12-30, 21:37

Vtec nie jest tego aż tak dużo :-) FISZKA
Proponuję plaster, flamaster i oznacz sobie co gdzie a na pewno się nie pomylisz.

aprilia - 2012-12-31, 08:05

Ale ja tego wogóle nie odpinałem i bez problemu jest dostęp.
jagiel - 2012-12-31, 11:37

Jak już jesteśmy przy temacie airboxa :-) to przy okazji pomierzcie sobie rozmiary węży od silnika krokowego, były zmiany, Aprilia napisała na ten temat notę serwisową, przewody powinny mieć przekrój 7,5x12mm a nie 9x14mm.

to tak przy okazji tematu o regulacji luzu zaworowego ;-)

Maciek - 2012-12-31, 12:13

Jagiel - a od którego rocznika Aprilia wprowadziła tą zmianę?
jagiel - 2012-12-31, 12:16

od 2003 w górę
Maciek - 2012-12-31, 12:22

to u mnie powinno być gites - 2006:-)

Wogóle widzę , że po 2004 wprowadzili trochę poprawek.....

jagiel - 2012-12-31, 12:36

tzn, że dział badawczo rozwojowy pracuje a nie tylko organizuje szkolenia :-)
aprilia - 2012-12-31, 19:25

Ciekawe jaki wpływ ma ten wężyk mniejszej średnicy?
jagiel - 2012-12-31, 19:33

ciężej się zagina i deformuje , a ty co nie na imprezie sylwestrowej :-)
aprilia - 2012-12-31, 19:50

Aha czyli chodzi tylko o zaginanie o nic więcej.

Impreza sylwestrowa hmm niestety nie w tym roku, a ty co nie na imprezie?

Siedzę i montuję gniazdo usb w capo :lol:

jagiel - 2012-12-31, 20:01

u mnie w tym roku zdrowie nie te więc tylko impreza w małym gronie ;-)
Karpik - 2014-02-17, 15:38

Raczej jest to oczywiste, ale wole sie upewnić.
Zawory ssące są po stronie gaźnika a wydechowe po stronie wydechu, czyli patrząc na motocykl z pozycji kierowcy od przodu na pierwszym cylindrze najpierw mamy zawory wydechowe, później ssące, a na drugim cylindrze najpierw ssące a później wydechowe, tak?
Czy podane luzy na pierwszej stronie wątku:
zawory ssące 0.12 - 0.17 mm
zawory wydechowe 0.23 - 0.28 mm
są własciwe? Nie moge tego znaleźć w serwisówce...
Czy w ogóle w serwisówce jest coś odnośnie regulacji zaworów?
Luz na zaworach wydechowym mierzy się w GMP tłoka?
Przy jakim ustawieniu tłoka mierzy się luz na zaworach ssących?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group