To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Ekwipunek - Kufry i mocowanie oraz gmole

maciejwu71 - 2010-06-04, 10:24

Eterum....wszystko zamontowales O.K.....tylko te gumki powinny byc wcisniete w gmol w miejscu gdzie dochodzi do kontaktu z rama fot.3. A te podkladki ktore ci pozostaly z checia odkupie ( moze to dodatkowy komplet ) bo ja mam troche zeszlifowane po polozeniu sie na asfalcie.Pozdro.
Krzysiek - 2010-06-04, 11:04

maciejwu71 napisał/a:
( moze to dodatkowy komplet )
to nie są te same co boczne... boczne mają długą tulejkę wchodzącą w rurkę gmola... :roll:
maciejwu71 - 2010-06-04, 11:13

Masz racje.....przeoczylem to. Ale reszta jest O.K. ja tych podkladek w swoim nie mam w innym miejscu i nie potrafie powiedziec czy byc powinny ale jesli gdzies pasuja to czemu nie...
B3stia - 2010-06-04, 11:17

RR-ka jest dokładnie tak samo skręcona.

eterum napisał/a:
Zamontowałem oryginalnego gmola.

Niestety zostało mi parę śrubek i nie wiem czy włosi nadgorliwie dali za dużo czy ja coś źle poskręcałem.

Obrazek

Do tego mam jeszcze pytanie o sposób montażu.

Czy u was ramię gmola też jest zamontowane na takiej śrubie do pałąka (tego montnowanego do chłodnicy)?

Obrazek

Czy te odbijacze macie jakoś na stałe zamocowane bo u mnie są tylko wsadzone.

Obrazek

eterum - 2010-06-04, 17:02

Krzysiek to teraz mi się zgadza. Mam komplet na dwie ramy.
Tylko kontrolnie zapytam. Czy do mocowania (tego ze zdjęcia które posłałeś) ramienia do pałąku używałeś tulei czy bezpośrednio ramie-pałąk-śruba ampulowa?

B3stia napisał/a:
RR-ka jest dokładnie tak samo skręcona.


Tylko RR-ka ma trochę innego gmola.

Notabene droższego o jakieś 2000 zł.

Krzysiek - 2010-06-07, 08:39

ampul z widoczną ozdobną podkładką, idzie bezpośrednio na pałąk poprzeczny. Na gwint dałem klej Loctite dla pewności ;-)
B3stia - 2010-06-09, 13:13

eterum napisał/a:
B3stia napisał/a:
RR-ka jest dokładnie tak samo skręcona.


Tylko RR-ka ma trochę innego gmola.

Notabene droższego o jakieś 2000 zł.


o.O nie wiem co może być innego w gmolu do RR tym bardziej, że mam RR i nie widzę różnicy.

maciejwu71 - 2010-06-09, 13:25

Jesli tyle kosztuje sam gmol to ktos ma niepoukladane . Gietarka ,spawarka i no problem.
Anonymous - 2010-06-14, 14:39

maciejwu71 napisał/a:
Jesli tyle kosztuje sam gmol to ktos ma niepoukladane . Gietarka ,spawarka i no problem.

Za karę to powinien giąć te gmole ręcznie i do tego na zimno :mrgreen:

Marcin - 2010-06-15, 08:28

I nie z rurek, tylko z pełnych prętów... :mrgreen:
maciejwu71 - 2010-06-15, 13:30

Ale z Was zlosliwe typy ;-) Nawiasem mowiac to juz by bylo rekodzielo-(artystyczne ) a wtedy cena jeszcze bardziej jest windowana w gore. Chocaz czytajac forum dochodze do wniosku ze nasze maszyny same w sobie juz sa rekodzielem poniewaz wszyscy w nich dlubia ( jedni wiecej inni mniej ) z luboscia i w zasadzie nikt nie narzeka. I chyba tak powinno byc ( chodzi o narzekanie ) :-D
Anonymous - 2010-06-15, 16:24

Taki motocykl co się nie psuje, czy tez nie kaprysi, albo nie wymaga dopieszczenia, to g*wno nie motocykl :)
Nuda okropna by wtedy była, chociaż moja szkapa jakoś wyjątkowo grzeczna jest, przez co sam muszę coś zepsuć, żeby później naprawić :)

Krzysiek - 2010-06-20, 10:14

Moje, kupione jakiś czas temu kuferki, doczekały się stelaża :-D
Było trochę kombinacji z przerobieniem od innego motocykla, ale udało się dzięki fachowości kolegi Michała, którego mieliśmy okazję poznać na rozpoczęciu sezonu (żółty Hornet).
WIelkie dzięki!

A to efekt, jeszcze nie pomalowane ale są ;-) :





Wilk stepowy - 2010-06-21, 11:47

Super wygląda.
A czy mógłbyś napisać jaka Ci wyszła szerokość z tyłu motocykla z kuframi?
I byłbym wdzięczny jeśli w przyszłości podzieliłbyś się informacją nt zmiany zużcia paliwa w motocyklu z kuframi.

Krzysiek - 2010-06-22, 17:47

106cm wyszło, za tydzień jadę na Nordkapp, więc o spalaniu napiszę po powrocie...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group