To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - Mod napedu

S1lesiu - 2018-07-25, 21:28
Temat postu: Mod napedu
Jak w temacie, troszkę pojeździłem i wydaje mi się że 4 tysi obrotów przy 120 km/h to trochę za wysoko jak na.latanie po trasie . Ja wiem że to adwenture no ale myślę o wymianie wydechu by moment obniżyć i wtedy 1 lub 2 żeby mniej na kole dać ... Ktoś coś robił w tym temacie ? Ile zębów na kole w oryginale jest bo może jakiś magik coś kombinował ??
robert1973 - 2018-07-25, 22:38

https://www.gearingcommander.com/ tu możesz "kombinować" z zębami na zębatkach przy okazji kombinacji polecam zaznajomić się przebiegiem krzywej momentu dla naszego silnika. Rozumiem że dysponujesz hamownią lub dostępem że chcesz "modzić" wydech dla osiągnięcia celów innych niż dB
KKK - 2018-07-26, 11:30

Gra nie warta zdrowia ,jak chcesz mieć moment od dołu to przesiadka na gejesa albo armaturę i wtedy będziesz jechać 130 przy 2000 obr/min.
Nikt nie zabroni Tobie próbować ale to jak upalac Caponordem po torze crossowym w pełnym błocie . Na chwile da się tylko po co skoro to kloc. Tak jak napisałem kombinować możesz z zębatkami ale przy pełnym załadunku i w momencie wyprzedzana odczujesz moc czarodziejstwa zębatek .

janciovodnik - 2018-07-26, 11:34

KKK napisał/a:
ale przy pełnym załadunku i w momencie wyprzedzana odczujesz moc czarodziejstwa zębatek .

Zmień na 14-tke lub 15-tke. Troche lepsze odejscie ale spadek predkosci.
Z 15-tką jest fajnie :)

Stiopa - 2018-07-26, 13:46

janciovodnik napisał/a:

Z 15-tką jest fajnie :)


Janku , Janku . Może i fajnie ale 15-tka to jeszcze nielata :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie myślałeś żeby do seminarium wstąpić ? :mrgreen: :mrgreen:

janciovodnik - 2018-07-26, 15:25

Stiopa napisał/a:
Nie myślałeś żeby do seminarium wstąpić ? :mrgreen: :mrgreen:

Ale ja jestem hetero ;)

Stiopa - 2018-07-26, 15:50

Aaa... to się nie nadajesz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
S1lesiu - 2018-07-26, 16:06

Myślałem że ma ktoś już jakiś sprawdzony mod napedu , czyli pozostaje zmienić wydech bo kosiarki mam Już dosyć , filtr na k&n i po zabawie . Ogólnie fajnie się lata i łuki robi tylko prędkość do obrotów za niska :lol:
RESPIRATOR - 2018-07-26, 16:42

Nie wiem czym jeździłeś wcześniej ale 4000-4500 przy 120 km/h to raczej mało niż dużo.

[ Dodano: 2018-07-26, 16:45 ]
janciovodnik napisał/a:

Zmień na 14-tke lub 15-tke. Troche lepsze odejscie ale spadek predkosci.
Z 15-tką jest fajnie :)

Janek, po pierwsze skąd wiesz jak Ty masz 16-stke, a po drugie kolega chce większej prędkości przy niskich obrotach a nie odwrotnie.

S1lesiu - 2018-07-26, 19:02

Moim ostatnim motocyklem było rsv z 2002 roku , wydech kr, k&n, mod napędu nie wiem jaki bo niedociekałem ale przy prędkości około 200/220 km/h miałem około 4,5 tysi obrotów/min . Wiem kapeć to nie ścigacz ale po ostatnim tripie na Atomówkę 90% trasa przydało by się przy tych 130-140 km/h tysiak albo półtora niżej lub 7 bieg ;) poniżej tej prędkości to zamulanie . Nie wiem może tak ma być bo przy tych 140 silnik cichnie nie wiem może prędkość naddźwiękową osiągam 😜
robert1973 - 2018-07-26, 22:35

janciovodnik napisał/a:
Zmień na 14-tke lub 15-tke. Troche lepsze odejscie ale spadek predkosci.
Z 15-tką jest fajnie :)
i zwiększysz spalanie i zmniejszysz prędkość max
S1lesiu napisał/a:
ale przy prędkości około 200/220 km/h
Kolego nie ten typ motocykla.... niestety
S1lesiu napisał/a:
bo przy tych 140 silnik cichnie
dostaje "dobrych wibracji" :) 140-160 dla mnie najlepsze prędkości "przelotowe"
janciovodnik - 2018-07-26, 23:47

RESPIRATOR napisał/a:

Janek, po pierwsze skąd wiesz jak Ty masz 16-stke, a po drugie kolega chce większej prędkości przy niskich obrotach a nie odwrotnie.

Jacek bo widze różnicę pomiędzy 16-tką a 17-tką.
Przyznaję się... z ta 14-tką to odleciałem trochę... bo jest 15,16 i 17 :P
A co do prędkości... Więcej anizeli 160 nie jest potrzebne do normalnej jazdy Kapciem.
No ale moze mi juz trociny z wydechu lecą :P

robert1973 - 2018-07-27, 08:49

S1lesiu napisał/a:
Moim ostatnim motocyklem było rsv z 2002 roku
uruchomiłem proces myślowy w robocie ( tak zdarza mi się) i tak se pomyślałem że RSV-ka ma przecież zupełnie inne przełożenia skrzyni niż Kapeć( pomijając inne różnice w V990) to są zupełnie inne moto.... w Kapciu możesz iść bardziej w "moment" niż prędkość zresztą sama konstrukcja moto nie zachęca do prędkości pow 180 choć nie powiem że się nie da...po prostu jest to mało komfortowe
janciovodnik napisał/a:
Więcej anizeli 160 nie jest potrzebne do normalnej jazdy Kapciem

jedno zdanie ....uwierz mi jest :mrgreen:

janciovodnik - 2018-07-27, 09:45

robert1973 napisał/a:
uwierz mi jest[/b] :mrgreen:

Mi wystarczy zakres 100-120 i jest ok :)

robert1973 - 2018-07-27, 10:02

janciovodnik napisał/a:
Mi wystarczy zakres 100-120 i jest ok :)
Janku co kto lubi...i na którą ma być u celu...i o której mógł ruszyć...... to kanony których nie da się ruszyć prędkość przejazdu jest uzależniona od odległości do przebycia *(razy) chęć wypicia, w kwadracie do chęci byciu " na miejscu" i tyle w temacie :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group