czy długość i grubość kabli (ok. 2,5 mm) do halogenów nie ma tutaj znaczenia.
po co Ci takie grube kable ? 1mm do max 1,5 mm jest okB3stia - 2011-05-30, 15:56 Sprawdź napięcie alternatora na brązowej wtyczce między cylindrami, chyba że już nie masz brązowych wtyczek.eterum - 2011-05-31, 06:56
Cytat:
Sprawdź napięcie alternatora na brązowej wtyczce między cylindrami, chyba że już nie masz brązowych wtyczek.
Generalnie sprawdzałem i wynosi od 25V na jałowym do powyżej 60V na 4K obrotów. Czyli tak jak podaje serwisówka - prawidłowo.
Ale poddałeś mi dobry pomysł. Sprawdzę raz jeszcze ale już po rozgrzaniu motocykla i kiedy napięcie w obiegu spada.
DziękiB3stia - 2011-05-31, 21:02 Generalnie chodziło mi o sprawdzenie jak najblizej alternatora.Jerzyk - 2011-05-31, 23:52 Jeśli po rozgrzaniu motocykla na alternatorze będziesz miał podobne napięcia co pierwotnie to przyczyna leży w regulatorze, on też się nagrzewa podczas pracy i może tak fiksować. Jeśli napięcie na którejś z cewek spadnie będzie to świadczyło o uszkodzeniu izolacji na przewodach cewki, przebiciu do masy, to też jest możliwe.larry - 2011-08-11, 17:28 Temat postu: ...Założyłem regulator z RN-07
https://picasaweb.google.com/leszekb/DropBox?authkey=Gv1sRgCOLF7Kbp7sLJRA#5639616623380747986
troche trzeba było piłować, ale z owiewką się nie styka, regulator jest przymocowany dużą plastikową opaską.
Plusy
- wróciło ładowanie na poziomie 13.5 - 14.5 V
- atrakcyjna cena zakupu
- ewentualne wsparcie telefoniczne przy montażu
- możliwośc zwrotu, jeżeli towar nie pasuje do naszego motocykla, lub jeżeli okaże się że to wina prądnicy, pod warunkiem że nie zniszczyny regulatora mechanicznie i nie utniemy kabelków
- gwarancja na rok
- większa powierzchnia wymiany cieplnej, przez co teoretycznie regulator powinien starczyć na dłużej niż fabryczny.
- produkt polski
Minusy
- trzeba piłować i dopasować, co w warunkach parkingowych jest dość kłopotliwe.
- kiedyś producent dołączał konektory do podłącznia teraz nie.
PS. Zamontowałem dodatkowe kabelki do ładowania poprowadzone bezpośrednio z regulatora, po badaniu ładowania miernikiem nie stwierdziłem żadnej poprawy, reasumując czy przeróbka jest czy jej nie ma nadal mam ładowanie 13.5 - 14.5 V.Wilk stepowy - 2011-08-20, 21:44 Kody gdzie można dostać regler od GoldWinga? Tzn gdzie kupiłeś? Czy możesz mi podać do tego co zamontowałeś u siebie?
Wymiana jest skomplikowana?KoDy - 2011-08-21, 23:08 kupilem w larssonie. Wymiana nie jest zbyt skomplkowana, ale wymaga uwagi, ponieważ regler z GW posiada jeden kabelek wiecej.Jacek - 2013-05-03, 08:11 Panowie ma ktoś nr katalogowy reg. napięcia od Hondy GoldWing czyli zamiennik do Caponord jagiel - 2013-05-04, 20:51 masz już na mailu
ps: dobrą masz wachę w Ciechocinku, tankowałem u ciebie i zrobiłem 310km po czym dopiero rezerwuar się zapalił Jacek - 2013-05-05, 08:01 jagiel, zapraszam częściej kolego następnym razem koniecznie musisz zostać na obiedzie !!! Bo musiałem zjeść za Ciebie i siebie edyta - 2013-09-30, 14:00 Temat postu: regulatorwitam,potrzebuje wymienić regulator napięcia w capo,jaki zamiennik mogę zastosować?Karpik - 2013-09-30, 15:41 Podobno pasuje od któregoś Goldwinga, ale konkretnie nie powiem.
Sprawdź w pierwszej kolejnosci ładowanie bezpośrednio na wyjściu z regulatora , bo może wystarczy zrobić "baypass" za kilka złotych, zamiast wymieniać regulatoraprilia - 2013-09-30, 18:37 Witamy cię Edyto,
napisz coś więcej jakim capo jeździsz od kiedy?
Regulator kup używkę oryginał jak ci padł.jagiel - 2013-09-30, 19:23 Osobiście nie polecam oryginału w żadnej postaci, jeśli nie kontrolujesz często ładowania to kup zamiennik. W przypadku oryginału wszystko fajnie jeśli będziesz miała niedoładowany aku ale gorzej jeśli prąd ładowania będzie rzędu 17-18V wówczas usmażą się podzespoły a naprawa będzie kosztowna.