wujkó no qle niezatrybiłem...w sumie po kiego grzyba dali możliwość regulacji tego parametru??? co do " to jak chcesz aby ten parametr wyrażony w liczbie był niezmienny? na pracującym silniku będzie się wahał i będzie rożny" hmmm wtrysk odpowiednio daje paliwa??? zresztą nieważne, nieistotne FUN się liczy co by tam nie pokazywał i tak zajeb....cie jeździ, radość z jazdy się liczy!!!
RESPIRATOR napisał/a:
Nie wiem co Wy macie z tym spalaniem. Mój w trybie jazdy typu "mocher" czyli 110-130km/h, na fabrycznej mapie pali 5-5,5 L/100km z trzema kuframi i moimi 120kg.
qle no mam taką fobię....kliknij raz na stopkę a się dowiesz :) a ja jakbym potrafił jeździć z TAKIMI prędkościami to pefnie też by mi palił 5-5.5 :P
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Jak kiedyś wychodząc z zakrętu zobaczysz na swoim pasie furę z sianem, a z przeciwka autobus to szybko się nauczysz jeździć z takimi prędkościami
na autostradzie??? na innych "drogach" nie zap....m choć lubię!! i Panowie EOT!!
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Panowie jaka mapa do RR w serii?
Przeczytałem cały wątek i dalej nic nie wiem..
Widzę na www tuneecu, że jest dostępna mapka do RR ale na K&N-ie. Czy polecacie coś innego?
Jak ustawić parametry IFT, LTFT?
aktualnie mam IFT na 3,9 a LTFT 5. Spalanie w okolicach 6 litrów na autobanie 150-170km/h.
Prędkość max. tak 190km/h i to z trudem, w pojedynkę i centralnym tylko.
Pływa na wolnych obrotach.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-21, 21:23
mapy są takie jak do zwykłego kapcia, a po co chcesz zmieniać ? 6L to b.dobry wynik ... ogólnie jak wachluje ci na jałowych , jedź na analizę salin , ustaw IFT w/g wskazań analizatora , później synchronizuj przepustnice i po problemie
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-09-22, 21:56
jagiel, Spotkałeś się kiedyś z problemem z połączeniem ze sterownikiem? Miałem problemy z połączeniem "forumowym" więc stwierdziłem że pewnie lipny kabel ale dzisiaj miałem na testach na warsztacie komputer Gutmanna i on też sie nie połączył... a kabel dedykowany do Capo. Generalnie jakoś mnie to nie stresuje, w zimę z ciekawości zrobię przegląd wiązki itp, ale może się z tym spotkałeś i zaoszczędzisz mi czasu :)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-22, 23:06
miałem kilka problemów, kostki były zgniłe i nie przewodziły albo kabel się rozpieprzył ale komputerem tyle ,że ja używam Texe nie miałem problemów. Coś nie dochodzi do kostki najprawdopodobniej, weź kontakt spray i może zadziała :)
Sławek jak scesz dla próby podjadę do Ciebie i wypróbujemy mojego fejsa na Twoim moto i Twojego na moim :) w tym tyg z "rana" mam czas
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-09-24, 20:21
robert1973, Znasz moje imię :D Jak chcesz jutro znowu przyjeżdża do mnie gutmann więc możemy podpiąć do Twojego moto :) jagiel, dzięki, z elektryką nie mam problemów więc sobie to ogarnę, tylko chęci brak :)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
ba mam nawet Twój nr tel i nawet byłem u Ciebie na warsztacie :D oki jak się ogarnę z czasem to podskoczę na próby
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Zamówiłem sobie w końcu interfejs bo zaczęło mnie wkurzać to szarpanie na niskich obrotach, zwłaszcza jak sie zjedzie na szuter i operuje się na niższych biegach
Pytanie którą mapę wgrać? Jak rozumiem mapa Catfisha raczej się nie nadaje, szybciej wersja OEM zmodyfikowana, tylko która to jest?
Capo mam z 2003, bez sondy lambda, a przynajmniej nie widziałem żadnego czujnika przy kolektorach.
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum