Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Napiecie ladowania
Autor Wiadomość
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-15, 16:33   

no ja na brak zajęć przy motocyklach , skuterach itp nie narzekam :)) ale milo wspominam czasy kiedy aż ciągnęło mnie do garażu żeby tylko podłubać, wyczyścić, wypić browara w towarzystwie włoszki .... a teraz zmęczenie daje o sobie znać nooo i brak czasu ... :(
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-01-19, 10:28   

Jak komuś przeszkadza wyświetlacz to można zamontować sobie diodę, która kolorami pokazuje napięcie, nawet widziałem na Allegro coś takiego.

http://sparkbright.co.uk/...ge-monitors.php
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-01-19, 12:48   

tosiek napisał/a:

http://sparkbright.co.uk/...ge-monitors.php

całkiem sprytne urządzonko..:)
cena nieco kosmiczna jak za "woltowskaźnik" .. ale ideologicznie super!!! :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-01-19, 16:38   

Na Allegro widziałem po 10 zł czy coś takiego
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-19, 19:49   

Jaras miał coś takiego w kapciu , dioda , która zmieniała kolor podczas spadku napięcia oraz wyświetlacz...
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-01-20, 07:51   

No jest jeszcze taki patent - voltomierz wbudowany w obrotomierz, który podaje jakie jest napięcie w momencie włączenia zapłonu - widać to na filmiku ;-)

http://moto-abruzzo.com/2...d-12-months-on/
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-20, 09:44   

Abruzzo to nieprzeciętny gość , szkoda ,że z tak daleka, istna kopalnia wiedzy w tematyce kapci... popatrzcie co robi ze swoją RR , jakie informacje ma na stronie, schematy, przekroje itd .... mocarz :)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-01-20, 10:34   

Nie no gigant ale to też pokazuje jak Capo czy też Aprilia jest wdzięcznym sprzętem do modyfikacji :)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-01-20, 11:29   

hej,

przejrzałem stronę, naprawdę kozak, ciekawe rozwiązanie regulatora napięcia i wogóle umieszczenie go po prawej stronie u dołu :-)
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-01-22, 21:03   

sosnos napisał/a:
hej,

przejrzałem stronę, naprawdę kozak, ciekawe rozwiązanie regulatora napięcia i w ogóle umieszczenie go po prawej stronie u dołu :-)

IMO akurat dziwne miejsce.. przy glebie masz szanse go skosić ;-] a poza tym "psuje linie"..:)
Już zdecydowanie lepiej wygląda to w ex JARASA Capo.. gdzie umieszczony był z przodu przed chłodnicą.. tam gdzie ja mam teraz LEDy...:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-22, 21:11   

wrzucił go w takim miejscu ponieważ nie miał jak wcisnąć wtyczek w oryginalnym miejscu....:) tak sobie dumam bo ten regulator który on zamontował mało się nagrzewa... inna technologia..
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-01-23, 18:53   

i cena też.... 130$ :D
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-02-22, 20:01   

Efekt końcowy po zamontowaniu :-)

https://www.youtube.com/watch?v=W53bHu38z9s
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-22, 20:06   

elegancko !

ciekawi mnie dlaczego wyłącza się później a nie od razu po przekręceniu kluczyka ?
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-02-22, 20:09   

Bo tak działa ten przekaźnik pod który się wpiąłem ;-) I tam widać spadek napięcia do ~13V to jest w momencie naciśnięcia klamki hamulca - jak dla mnie za duży ten spadek więc przeglądnę instalację stopu :)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 11