Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulator napiecia
Autor Wiadomość
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1158
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-20, 21:52   

ja zakładam tylko to
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 646
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-07-03, 08:03   

hej, dołączę się do tematu. Wracając we wtorek wieczorkiem z przejażdżki zaczeły mi mrygać wszystkie kierunki a jednocześnie przygasały światła- wymieniłem w tyg akumulator, myślałem że prądu nie trzyma, ładowanie ok.13,4 V. Ha i dzisiaj odpalam moto sprawdzę jak ładowanie, na początku 14,4 V :-)przy włączonych swiatłach - po ok. 5 min, po przygazowaniu do 7 tysi nagle 12,2 i pozostało :-( , jedyne co mi przychodzi do głowy to regulator, bo bypass jest, kable od alternatora do regulatora wymienione, masy poprowadzone. hmmm... mam nadzieje że te szalejące kierunki to kwestia spadku napięcia. Zastanawiam się pomiędzy Tourmax-em a tym polskiej produkcj RN-07 http://www.reg_mot.republika.pl/regulatory.htm
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
alfamat

Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 8
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-07-11, 08:51   

Panowie czy ktoś przerabiał temat regulatora YHC-043,

Mozna go kupić na allegro za 245 zł
http://allegro.pl/nowy-ap...5531493589.html

lub na AliExpress za $22
http://www.aliexpress.com...2055145870.html

Z historii zakupów na AliExpress widać, że 5 szt trafiło do Polski.
 
   
Robert69 
Mów mi Bul

Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 90
Skąd: Pionki
Wysłany: 2015-07-12, 20:06   

Ja niedawno założyłem regulator od Hondy NTV. Jak na razie ok. Ładowanie 13,5 - 13,7.
Zmieniłem kabel od alternatora. Zastanawiam się jeszcze nad kablami regulator - aku.
Dość mocno grzeje się regulator . Nie jestem pewien tylko czy tak powinno być. Może koledzy podpowiecie .
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1847
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-07-12, 21:19   

Robert69, kable to dobry pomysł a napięcie masz nikczemne :D.... poczytaj trochę forum a odpowiedz na pewno uzyskasz... bo już wszystko zostało powiedziane/napisane w tym temacie
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2015-09-13, 20:15   

Czy uwalony regulator napięcia może robić tak duże zawarcie że wywala bezpiecznik pod siedzeniem?
Po odłączeniu regulatora kostka wyjście +,- bezpiecznik cały
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1596
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-09-13, 20:22   

ooooo nie nie nie, już się chcesz wymigać :))
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2015-09-13, 20:34   

Nie ma mowy o wymiganiu się.Siedzę i wertuję neta w poszukiwaniu regulatora.Zastanawia mnie moja awaria ,w większości przypadków ładowanie jest za duże lub za małe ,a u mnie wywala bezpiecznik.
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1596
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-09-13, 20:41   

kolega właśnie wczoraj zwalczył problem ładowaniem w swoim kapciu ale u niego kucnął alternator. Bezpiecznik owszem paliło ale taki dodatkowy do bajpasa łączącego regulator z akumulatorem
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2015-09-13, 20:47   

kupię fh008 i musi latać :)
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 789
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-09-13, 21:06   

Pisałem już o tym ale napiszę jeszcze raz ,jaki kolwiek regler ze ścigacza co jest na "wytrysku"będzie banglał.Chopy mnie wykolegowała wysraność a raczej jej druga strona czyli chwilowy brak kasy i kupiłem noname i pochodził miesiąc niby był dedykowany do goldwinga .Kupiłem drugi raz z CBR 600 RR 2006 rok używkę i bangla ale:
Wypierdzieliłem ori kable z pomiędzy garków i poprowadziłem inną ściezką.Brązowe złączki nie były nadtopione ale wyrzuciłem i mam spokój.Ponadto zrobiłem bypasy na + i -.Niedawno padł mi akku ale nie strzymał dwóch zrabanych regulatorów i nie dziwię się .Po załozeniu nowego akku mam 14.4 na swiatłach na biegu jałowym.
To że wywala bezpiecznik to też może być zwarcie.
_________________
B2,V8,R5
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1596
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-09-13, 22:13   

elefant sprawdź czy nie masz zwarcia na masę na żółtych kablach dochodzących do regulatora. Sprawa jest bardzo prosta bo rozpinasz kostkę z żółtym kablami, nastawiasz miernik na tzw przejście i jednym końcem miernika dotykasz do masy a drugim do któregoś z żółtych. Jak jest przejście to alternator do przewinięcia :(( ale nie ma co płakać bo to i tak tańszy temat niż dobry regulator. Oczywiście wszystko robisz na zgaszonym moto, może być nawet bez akumulatora.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2015-09-14, 06:40   

Alternator nie ma przebicia.Myślę że nowy regulator załatwi sprawę.Wszystko wyjaśni się we wtorek.

[ Dodano: 2015-09-14, 20:23 ]
Regulator zrobiony :))) Moto śmiga.
 
   
Lewan69 


Wiek: 54
Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 82
Skąd: Małomice
Wysłany: 2016-07-27, 14:49   

Dopadło i mnie a właściwie moją włoszkę, chyba padł regulator napięcia. Na zimnym silniku ładowanie 13,5V na rozgrzanym praktycznie nie ma. Regulator gorący jak diabli. Przestudiowałem temat ładowania i regulatorów i tu moje pytanie : regulator od hondy CBF1000 ma po jednym kablu wychodzącym a w naszej instalacji jest po dwa. Czy można te kable połączyć w jeden? I drugie pytanie: Czy w regulatorze GL1200 musowo instalować ten piąty czarny czy można go zostawić zaślepionego? Z góry dzięki za podpowiedzi .
_________________
Caponord 2001
 
   
arkglo
Arek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 423
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-07-27, 15:11   

Ktoś już chyba pisał, że problemem może być też zwarcie w alternatorze pracującym w gorącym oleju a nie sam regulator.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10