Oglądałem go tydzień temu. Technicznie wygląda przyzwoicie (wizualnie niestety gorzej). Te otarcia są całkiem spore ale ogólnie moto nie wydaje się kombinowany. Bardzo sympatyczny sprzedający - jeśli moto będzie Ci odpowiadał to pewnie się z Nim dogadasz.
Wiek: 46 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 21 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-03-13, 20:16
Cena ciekawa, za te pieniądze to nawet warto całość polakierować ( po sezonie) jak technicznie nie rozklapany. Zadzwonię, może podjadę bo daleko nie mam.
Nie, nie jest zarejestrowany (z tego co pamiętam). Ma jakąś książkę serwisową (nie weryfikowałem zapisów). Trzeba by było go poskręcać dokładnie i podmalować. Kufry niestety są poobdzierane , tarcze bez szału ale np. napęd jest całkiem OK:) Powodzenia - myślę, że jak Cie zainteresuje - jest do wzięcia za dobre pieniądze.
Wiek: 46 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 21 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-03-14, 20:08
Byłem, widziałem.
DannyLFC, kurcze, nie jest różowo (wiem cena atrakcyjna).
Ten szlif na lewo to nie taki delikatny - migacz, skorupa lampy, wypełnienie zegarów z lewej strony, lewy boczek, szyba(nie znacznie) popękane. Lewa waliza również szlifnięta. Tylne siedzenie ma dziurę, regulacja amortyzatora nie działa, chłodnica wgnieciona (nieznacznie) - nie cieknie. Na zbiorniku przetarcia i popękany lakier (nie znacznie). Generalnie lewa strona ucierpiała znacznie.
Wydaje mi się, że regulator wymieniony, złączki elektryczne na 100% na takie typowe samochodowe. Gniazdo 12V koło siedzenia w środku połączone złączkami elektrycznymi na przewód do 1,5mm2 nie wodoszczelne (kwa trzeba mieć fantazję).
Z resztą się zgodzę, napęd ok, silnik suchy, po paru chwilach od odpalenia pracował równo, na pewno któraś z tylnych (widocznych cewek) wymieniona, bo trochę inaczej wygląda (w sensie napisy na niej). tarcze nie najgorsze, przednia opona jeszcze jeszcze, tylna do wymiany (popękana). Lagi proste, nie ciekną, przednie zawieszenie miękkawe, ale to chyba tak ma bo już druga taka podobna.
Motor wg licznika ma najechane 93tyś i to widać, ale nie jako agonię pojazdu - tu coś przerysowane, przytarte, no ale na 13 lat w serwisie to nie jest źle.
Sprzedający faktycznie w porządku gość, nic nie ściemnia, nie klajstruje, drutuje - sprzedaje tak jak kupił w Szwajcarii.
Z racji, że lubię dłubanie bierze mnie, żeby może go kupić jako sztukę do odbudowy.
Jedyne co mnie martwi to nie działająca regulacja amortyzatora, bo nowy to trochę kasy kosztuje, a regeneracja to tak na dwa razy.
No tak - zgadzam się z Tobą w pełni. Zweryfikowałeś go dokładniej niż ja - brawo! Powiem Ci myślałem podobnie czy się nie porwać i walczyć z "odbudową" ale pomyślałem, że to nie pierwszy lepszy moto i części nie jest tak dużo (lub są za drogie) a do tego ostatnio coś mnie naszło i koresponduję z kilkoma Włochami:) (Google translator bo Oni nie w ząb z angielskim:(). Zobaczymy co z tego wyjdzie ale mam faworyta, który jest pierwszym właścicielem z przeglądami w serwisie i wymianą regulatora, złączek, itp. Fakt jest drożej (zwłaszcza jak doliczę koszty transportu) ale po tym co zobaczyłem u naszych handlarzy .... Sam wiesz:)
Dodano: 2016-03-14, 21:04
Tego nowego widziałem - tylko to już wg mnie za dużo - tym bardziej jak weźmiesz poprawkę, ze to pewnie opis handlarza (Vat marża). No ale zweryfikować możesz:)
_________________ Poszukiwacz moto - turystyka:)
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3152
Wiek: 46 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 21 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-03-15, 07:16
Kurcze i czar prysł. Trochę daleko, żeby obczaić gada, na razie, obserwuję i knuję.
Czytałem o tym "Janosiku" i nie jadą po nim bardzo - generalnie sprzedaje jak ściąga z zagranicy, no a co "za granicą" się dzieje, to już nie wiadomo (jak zwykle).
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2014 Posty: 296
Wysłany: 2016-03-15, 07:39
Jeżeli kupujecie motocykl od kogoś kto go ściągnął z zagranicy to jest jedna zasada. Trzeba być świadomym tego, że motocykl MUSIAŁ BYĆ USZKODZONY. W innym wypadku zwyczajnie nie opłaca się go importować do Polski, bo się na nim nie zarobi. I teraz tylko kwestia jak importer naprawił motocykl, jakie były uszkodzenia. Dla potwierdzenia mojej teorii sprawdźcie sobie ceny zagranicą i te w Polsce...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum