Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zegary...
Autor Wiadomość
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-02-23, 08:56   

Jacku , da się zmienić ale trzeba w pamięci licznika zmienić parametry a do tego programator jest potrzebny.
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
#ride 

Wiek: 33
Dołączył: 05 Cze 2015
Posty: 24
Wysłany: 2017-03-12, 20:41   

robert1973 napisał/a:
RESPIRATOR napisał/a:
Ciekawe czy awarie zegarów w motocyklach świeżo zakupionych nie są efektem dłubaniny mającej na celu korektę licznika :)

raczej są :)


Chyba, że jest pierdolnik w instalacji tak jak był u mnie :)

Może ktos pamięta jak się chwaliłem, że udało mi się wyrwać cukierka sztukę z 20 tyś przebiegiem, to czego nie wziąłem pod uwagę wtedy, to fakt, że wszystkie fabryczne zjeby przedemną i faktycznie, zdarzył mi się chyba każdy poważniejszy problem jaki na forach się opisuję, przebieg przebiegiem, ale przewody paliwowe sypią się z wiekiem :D Więc był mały pożar na szczęście bez najmniejszych strat bo gaśnica byla pod ręką, potem okazało sie, że w całej instalacji był totalny rozpi*, zwarcie poszło do licznika a że ten z natury delikatny, to wywaliło program i przebieg się zresetował i prędkościomierz przekłamuję (1/10 prędkości).

Anyway, pretensje moge miec tylko do siebie bo kupujac wiedzialem, ze pewne rzeczy powinno się w tym motocyklu zrobic/sprawdzic od razu (przewody/instalacja) a zrobiłem tylko klasyczny przegląd płyny etc. i jezdzilem bo przeciez moto chodziło a sezon był w pełni :D Wiec jak zajechalem w końcu do Jagiela zeby po fabryce poprawic to już było "po ptokach" a i on się wyłożył na elektryce.

Tak czy siak po chyba już dwóch sezonach udało się zrobic prawie wszysktko, instalacja jest jak nowa więc wypadało by w końcu pojeździć. Pocieszenie z tego wszystkiego takie, że moto jest dwa lata starsze a nie dobiło nawet 30tys... tylko kto mi w to kiedys uwierzy? :D


No ale wracając do tematu nieszczęsnego licznika, jest to ostatnia rzecz której jeszcze nie pokonałem, tutaj znajomy który układy scalone ogarnia rozkłada ręce i twierdzi, że bez drugiego licznika tego nie zaprogramuje a on sie po prostu wysypał... nie wiem ile w tej teorii jest prawdy ale póki co rozwiązań na horyzoncie brak, moto-abruzzo mnie olał, no i sa na allegro jakies zegary ale za 800... trochę boli bo nawet nie mam pewności czy sa ok...
_________________
http://facebook.com/hashtagridecom/
 
   
mr_soze 
Tiger 1200


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 296
Wysłany: 2017-03-12, 22:19   

jeśli chcesz zaprogramować eeprom to program jest gdzieś na necie, trzeba tylko poszukać...mi się to udało
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2017-03-13, 08:22   

#ride, jesteś odosobnionym przypadkiem :). Powiem inaczej.... przebieg na liczniku jest jedną z ostatnich rzeczy które w moto oglądam :) jak sam stwierdziłeś
#ride napisał/a:
zwarcie poszło do licznika a że ten z natury delikatny, to wywaliło program
więc przy "ustalaniu" przebiegu może być zonk
podsłuchany dialog klienta i handlarza:
k: jaki przebieg ma moto???
h: a jaki Pan chce??? :D:D
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
#ride 

Wiek: 33
Dołączył: 05 Cze 2015
Posty: 24
Wysłany: 2017-03-13, 17:22   

haha to prawda :) No tutaj na szczescie maly przebieg widac po za licznikiem, chociaż boje się, że to się zmieni na 'szuter-rally' jak nie założe sensowniejszego ogómienia (niestety Anakee III a mialem nadzieje, ze mam dwójki) :D

No i tak całkiem serio, to faktycznie co do kilometra nie jestem juz w stanie ustalic przebiegu, kilka tysiecy z Tata na uszkodzonym w sumie zrobilismy, więc to już zawsze będzie +/- :/
_________________
http://facebook.com/hashtagridecom/
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2017-03-13, 20:26   

Ważne, ze jeździ... a licznik to tylko dodatek ;)
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-30, 12:21   

Może komuś sie przyda. Na znikające cyferki radzą przejrzeć połączenia taśma-lcd.

http://www.apriliaforum.c...oard-LCD-Screen
http://www.apriliaforum.c...ord-dash-repair
 
   
czesiu_ 

Wiek: 28
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 27
Skąd: Brzozów/Rzeszów
Wysłany: 2017-06-05, 23:14   

Panowie, miał ktoś może problem z licznikiem, który polega na tym, że wskazówka prędkościomierza na 20 km/h twierdzi, że tam jest 0?
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-06-06, 20:48   

Miałem coś takiego rozebrałem licznik ściągnąłem wskazówkę i skorygowałem błąd wcześniej sprawdzałem rusznice z nawigacją .
 
   
czesiu_ 

Wiek: 28
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 27
Skąd: Brzozów/Rzeszów
Wysłany: 2017-06-10, 11:35   

Ok, wskazówce pomogłem wrócić na miejsce, wieczorkiem przetestuje czy mnie nie okłamuje ;)
_________________
China power 50 -> Varadero 125 -> Fazer 600 -> Varadero 1000 -> Caponord 1000
 
   
junior 

Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 119
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-07-04, 13:01   

Panowie,

Mam problem z zegarami. Ostatnio obroty zawiesiły mi się na 3tyś. Rozebrałem zegary i ręcznie cofnąłem je na 0. Teraz po przejechaniu kilku kilometrów obroty znowu zawiesiły się tym razem na 2 tyś. Jakieś pomysły co do tego? Szukałem info ale coś słabo mi to idzie. :cry:
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-08-12, 15:38   

Panowie kolega Tomek z Lublina szuka pomocy, tzn pomysłów na usunięcie usterki.
Po montażu i podłączeniu halogenów w jego motocyklu umarły zegary. Umarły na śmierć, nie ma żadnych kontrolek, podświetleń, wskaźników, totalnie nic, a motocykl odpala wkręca się na obroty i jeździ normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł ? Oczywiście bezpieczniki pod zegarami i pod siedzeniem sprawdzone.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-08-12, 15:46   

Co robił, odpinał zegary,jeśli tak to po co? Podpiął z powrotem ?Mnie to wygląda na brak zasilania.
_________________
B2,V8,R5
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-08-12, 16:10   

Krzysiu nic nie odpinał. Brak zasilania, albo bardziej brak masy tylko jak to naprawić?
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-08-12, 16:21   

Zegary zasilane białymi wtyczkami pod czachą niech je posprawdza.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11